توییتر در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد تا در نوشتن توئیت با یکدیگر یا با برندها همکاری کنند. به نظر می رسد که این سرویس شبکه اجتماعی کار بر روی این قابلیت را از سال گذشته شروع کرده باشد و به زودی کارهای مربوط به برنامه نویسی و اضافه شدن آن به نسخه اصلی توئیتر آغاز شود.

احتمالاً توییتر به زودی امکان همکاری در نوشتن یک توئیت توسط چند اکانت کاربری را فعال می کند

مطابق با اخباری که به صورت غیر رسمی در این رابطه منتشر شده، ویژگی «نویسندگی مشترک» یا co-authoring به دو کاربر اجازه می دهد تا با همکاری یکدیگر یک توئیت را منتشر کنند. در این حالت پس از انتشار توئیت، نام هر دو کاربر به عنوان فرد منتشر کننده توئیت به نمایش در خواهد آمد.

البته پیش از آنکه بتوانید توئیت مشترک ارسال کنید، باید یک سری شرایط را رعایت نمایید. به عنوان مثال شما تنها از کاربرانی می توانید برای همکاری در نشر توئیت خود دعوت کنید که اکانت آنها پابلیک باشد. همچنین هر دوی شما باید اکانت یکدیگر را بر روی توئیتر فالو داشته باشید.

کاربری را که به همکاری در نوشتن توئیت دعوت می کنید، ابتدا باید دعوت شما را بپذیرد و پس از آن امکان همکاری مشترک برای شما فراهم می شود. با پذیرفتن درخواست شما، کاربر دیگر نیز مسئولیت نشر توئیت را به عهده می گیرد و در عواقب نشر آن با شما سهیم خواهد بود. پس بهتر است تا به درخواست های ناشناس برای نوشتن توئیت مشترک پاسخی داده نشود.

احتمالاً توییتر به زودی امکان همکاری در نوشتن یک توئیت توسط چند اکانت کاربری را فعال می کند

اعلام شده است که توئیتر قصد دارد تا به این طریق راهی برای همکاری کاربران عادی و تولید کنندگان محتوا با برندها را ایجاد کند. موضوعی که پیش از این در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و تیک تاک فعال شده و این امکان در این شبکه های اجتماعی برای کاربران مهیا است.

زمانی که توئیت توسط دو کاربر نوشته و سپس منتشر شود، این توئیت بر روی تایم لاین هر دو اکانت نمایش داده می شود و توسط فالوئرهای هر دو اکانت قابل مشاهده خواهد بود. لازم به ذکر است که توئیتر تا پیش از این به کاربران اجازه می داد تا سایر اکانت های کاربری را در توئیت های خود تگ کنند. اما تگ کردن افراد باعث نمی شد تا توئیت بر روی تایم لاین آنها درج شود. از طرف دیگر، توئیت مشترک فقط یک نویسنده ندارد و هر دو اکانت به عنوان نویسنده اصلی توئیت معرفی خواهند شد.

احتمالاً توییتر به زودی امکان همکاری در نوشتن یک توئیت توسط چند اکانت کاربری را فعال می کند

این قابلیت توییتر تا حدود بسیار زیادی به ویژگی “Collabs” در اینستاگرام شباهت دارد که سال گذشته از آن رونمایی شده بود و امکان ایجاد پست جدید از طریق نسخه وب را ایجاد می کرد. این قابلیت به کاربران اینستاگرام اجازه می داد تا به صورت مشترک به ایجاد پست بپردازند. هنوز زمان دقیقی در رابطه با اضافه شدن نهایی این ویژگی به توئیتر اعلام نشده است؛ اما پیش بینی می شود تا این ویژگی تا اواسط سال جاری میلادی (2022) برای کاربران توئیتر در دسترس قرار گیرد.

منبع: androidcentral