شیائومی خود را برای برگزاری یک کنفرانس بزرگ در ماه جولای (تیر 1401) آماده می کند. مطابق با گزارش های اعلام شده در این رابطه، این غول دنیای تکنولوژی قصد دارد تا در این مراسم 4 گوشی پرچم دار جدید خود را جهت عرضه در نیمه دوم سال 2022 معرفی کند. این گوشی های پرچم دار جدید عبارتند از: Xiaomi 12 Ultra، Xiaomi 12S، Xiaomi 12S Pro و Xiaomi 12S Pro Dimensity Edition.

به تازگی اخبار در رابطه با این گوشی ها دوباره داغ شده است. اخیراً یکی از افشاگران شناخته شده چینی به نام Digital Chat Station اعلام کرده است که این چهار گوشی پرچم دار جدید شیائومی به صورت رسمی در پایگاه داده MIIT چین ثبت شده اند. این پایگاه داده متعلق به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور چین است؛ پس به زودی باید منتظر عرضه این گوشی ها به بازار باشیم.

چهار گوشی پرچم دار جدید شیائومی در پایگاه داده MIIT چین ثبت شده اند؛ پس به زودی شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود!

در لیست منتشر شده از پایگاه داده MIIT، نمی توان به اطلاعات چندانی در رابطه با این گوشی ها دست یافت. فقط عنوان شده که 4 پرچم دار جدید شیائومی از نوع 5G هستند و از هر دو نوع سیگنال SA و NSA شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کنند. همچنین این گوشی ها با تمام متدهای امنیت الکترونیکی کشور چین سازگاری دارند.

اما Digital Chat Station یک پست دیگر بر روی شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده و در آن اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی گوشی های جدید شیائومی اعلام کرده است. مطابق با این پست، پرچم داران جدید شیائومی (نسخه های شیائومی 12 اولترا، 12S و 12S Pro) از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت خواهند گرفت. این سه دستگاه در یک نسخه مجهز به حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت عرضه می شوند و از این جهت به گوشی Redmi K50 Pro (با تراشه مدیاتک Dimensity 9000) شباهت دارند.در عکس زیر می توانید پست منتشر شده بر روی ویبو در این رابطه را مشاهده کنید:

چهار گوشی پرچم دار جدید شیائومی در پایگاه داده MIIT چین ثبت شده اند؛ پس به زودی شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود!

در رابطه با مشخصات پیکربندی حافظه گوشی Xiaomi 12S Pro Dimensity Edition اطلاعاتی منتشر نشده است. انتظار می رود که این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 9000 باشد.

تمامی 4 پرچم دار جدید شیائومی به دوربین های ساخت برند Leica مجهز خواهند بود. اخیراً اخبار همکاری شیائومی با Leica و نمونه عکس های ثبت شده با دوربین گوشی های خانوده 12S شیائومی منتشر شده و کارشناسان معتقدند که این همکاری می تواند به تحولی در زمینه عکاسی با گوشی های هوشمند منجر شود! در همین راستا ماه گذشته تصاویری واقعی از گوشی Xiaomi 12S منتشر شده که این همکاری را تأیید کرده است. در این عکس که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید، ماژول دوربین سه گانه موجود بر روی پنل پشتی گوشی Xiaomi 12S با برند LEICA دیده می شود.

چهار گوشی پرچم دار جدید شیائومی در پایگاه داده MIIT چین ثبت شده اند؛ پس به زودی شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود!

همان طور که اشاره شد، کنفرانس بزرگ شیائومی برای رونمایی از پرچم داران جدید این شرکت در ماه جولای برگزار می شود؛ پس در فصل تابستان شاهد ورود قدرتمندانه شیائومی به بازار رقابتی گوشی های پرچم دار اندرویدی در سال 2022 خواهیم بود!

منبع: gizmochina