اسپیکر T7 یکی از مدل های قابل حمل جدید ارائه شده توسط شرکت Tronsmart است که به منظور استفاده در فضاهای باز و بیرونی عرضه شده است. این اسپیکر از نوع بلوتوثی است و یک انتخاب ایده آل برای پخش موسیقی در فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها، عروسی ها و مهمانی ها به شمار می آید. از جمله ویژگی های اسپیکر پورتابل Tronsmart TV می توان به مجهز بودن به حلقه LED با قابلیت نورپردازی RGB اشاره کرد که امکان تنظیم نحوه عملکرد آن با بیت موسیقی وجود دارد. اسپیکر T7 در مقایسه با مدل نسل قبلی از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده و به خوبی انتظارات موزیک بازها را برآورده می کند!

اسپیکر قابل حمل Tronsmart T7 با قابلیت پخش صدای 360 درجه و قیمت 42 دلار راهی بازار شد

طراحی ظاهری اسپیکر Tronsmart T7 تا حد زیادی به نسل قبلی شبیه است. این اسپیکر بدنه ای استوانه ای شکل دارد و وزن آن حدود 870 گرم است. اما در مجموع می توان حمل و جابجایی اسپیکر وایرلس T7 را نسبت به مدل های قبلی این سری آسان تر دانست. نوار LED تعبیه شده در قسمت بالایی بدنه این اسپیکر از تمام رنگ های RGB پشتیبانی می کند و می توان آن را بر روی افکت های مختلفی مانند نفس کشیدن (Breathing) یا هماهنگ با بیت موزیک تنظیم کرد.

به طرز جالبی یک دکمه ولوم فیزیکی در بالای حلقه LED این اسپیکر تعبیه شده که شما می توانید با چرخاندن آن صدا را کم یا زیاد کنید. این اسپیکر بلوتوث پرچم دار دارای درجه حفاظتی IPX7 نیز هست و به صورت کاملاً ضد آب طراحی شده است. پس با خیال راحت می توانید از آن در فضاهای باز، در زیر باران و برف، در کمپ زدن هایتان در طبیعت یا در سفرهایتان استفاده کنید!

اسپیکر قابل حمل Tronsmart T7 با قابلیت پخش صدای 360 درجه و قیمت 42 دلار راهی بازار شد

بیایید به داخل اسپیکر ترون اسمارت T7 نیز نگاهی بیندازیم! این اسپیکر به دو توییتر و یک ووفر مجهز است و مطابق با ادعای سازنده توانایی ارائه صدای استریو تمام جهته با توان خروجی 30 وات را دارد. در واقع این اسپیکر صدا را به صورت 360 درجه در تمام محیط پخش می کند و تمام افراد حاضر در اطراف آن، می توانند صدا را با کیفیت یکسانی بشنوند. همچنین این اسپیکر بلوتوثی دارای فناوری اختصاصی برای افزایش بیس است. این فناوری اختصاصی SoundPulse است که بیس قدرتمند صدا را علیرغم طول کوتاهتر دستگاه نسبت به مدل های قبلی تضمین می کند.

شرکت Tronsmart اعلام کرده است که کاربران می توانند با اپلیکیشن جدید این شرکت، تنها با یک کلیک حالت EQ این اسپیکر را شخصی سازی کنند. همچنین این اپلیکیشن امکان تعیین وضعیت پخش موزیک از بین حالت های پیش فرض، SoundPulse، بیس عمیق، کلاسیک و راک را فراهم می آورد. این شرکت اعلام کرده است که تکنولوژی ساند پالس این امکان را ایجاد می کند تا حداکثر 100 اسپیکر T7 با یکدیگر جفت شده و یک صدای استریوی فوق العاده قدرتمند را ایجاد کنند.

اسپیکر قابل حمل Tronsmart T7 با قابلیت پخش صدای 360 درجه و قیمت 42 دلار راهی بازار شد

اسپیکر T7 از بلوتوث 5.3 برای اتصال استفاده کنید و باتری آن تا 12 ساعت پلی بک بدون وقفه دوام می آورد. این اسپیکر در عرض سه ساعت به طور کامل شارژ می شود و به پورت شارژ USB-C مجهز است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به مجهز بودن به میکروفون برای مکالمه و سازگاری با دستیارهای صوتی مانند سیری، کورتانا و گوگل اسیستنت اشاره کرد.

شرکت Tronsmart همیشه در زمینه تولید اسپیکرهای قابل حمل با قیمت مناسب خوب عمل کرده است. به عنوان مثال اسپیکر مدل Trip این شرکت تنها 30 دلار قیمت دارد. اکنون اسپیکر T7 نیز چنین شرایطی دارد و به قصد رقابت با بهترین مدل های بلوتوثی زیر 50 دلار راهی بازار شده است. در همین راستا قیمت این اسپیکر در آمریکا 41.99 دلار اعلام شده که با توجه به قابلیت هایی که دارد، کاملاً مناسب به نظر می رسد.

منبع: androidcentral