اسپیکر Bang Mini به تازگی از جانب شرکت Tronsmart معرفی شده و در دسته اسپیکرهای قابل حمل جای دارد. این گجت طراحی کامپکت و جمع و جوری دارد و حمل و جابجایی آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. مدل بنگ مینی در واقع نسخه کوچکتر اسپیکر بلوتوثی مدل Tronsmart Bang است که از قابلیت نورپردازی RGB بهره می برد. در این اسپیکر یک پاوربانک داخلی نیز تعبیه شده که کارایی آن را نسبت به برادر بزرگترش دو چندان کرده است!

اسپیکر Bang Mini از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به مدل Bang دارد و تا 83 درصد قدرت صدای برادر بزرگتر خود را حفظ کرده است. نکته جالب در رابطه با این اسپیکر این است که با وجود مجهز بودن به یک باتری کوچکتر، دارای طول زمان پلی بک مشابهی با مدل Bang است! البته توان خروجی این مدل 50 وات است که در مقایسه با مدل Bang با توان 60 وات اندکی کاهش داشته است.

اسپیکر جدید قابل حمل Tronsmart Bang Mini علاوه بر پخش صدا به عنوان پاوربانک هم کاربرد دارد!

اسپیکر قابل حمل Tronsmart به یک سیستم 4 اسپیکری به همراه دو ووفر 25 واتی مجهز است. این اسپیکر بیس عمیق و ایده آلی را ارائه می دهد و عملکرد مشابهی با نسخه بزرگتر دارد. از دیگر ویژگی های این اسپیکر باید به صدای SoundPlus، NFC و متدهای محافظت از دستگاه در هنگام شارژدهی اشاره کرد.

اتصال اسپیکر Tronsmart Bang Mini به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث نسخه 5.3 انجام می شود. این اسپیکر بلوتوثی جدید نسبت به مدل نسل قبلی وزن سبکتری دارد و از قابلیت نورپردازی RGB در حالت های مختلف بهره می برد.

اسپیکر جدید قابل حمل Tronsmart Bang Mini علاوه بر پخش صدا به عنوان پاوربانک هم کاربرد دارد!

باتری به کار رفته در اسپیکر Bang Mini از ظرفیتی معادل با 4000 میلی آمپر ساعت بهره می برد که برای پلی بک موزیک به میزان 15 ساعت کافی است. البته برای دستیابی به این میزان شارژدهی، باید نورپردازی RGB اسپیکر غیر فعال باشد. لازم به ذکر است که ظرفیت باتری مدل Bang ده هزار میلی آمپر ساعت بوده؛ اما همان طور که اشاره کردیم، طول پلی بک هر دو مدل یکسان است و این یک نقطه قوت برای مدل Bang Mini به شمار می آید.

اسپیکر Bang Mini بر خلاف نسخه قبلی، فاقد فناوری SoundConnect است. این فناوری این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید حداکثر 100 عدد از این اسپیکر را با یکدیگر سینک کرده و به قدرت صدای بالاتری دست پیدا کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام پخش موزیک در اتاق های مختلف خانه یا در سالن های بزرگ کارایی بالایی پیدا می کند.

اسپیکر جدید قابل حمل Tronsmart Bang Mini علاوه بر پخش صدا به عنوان پاوربانک هم کاربرد دارد!

اسپیکر Bang Mini از برند Tronsmart ارتباط بلوتوثی پایداری را با دستگاه منبع پخش برقرار می کند و در هنگام پخش موزیک با آن به هیچ عنوان با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا تأخیر در پخش مواجه نخواهید شد. این اسپیکر در حال حاضر با قیمت 89.99 دلار بر روی وب سایت آمازون در دسترس قرار گرفته است. این قیمت با توجه به اینکه اسپیکر Bang Mini به عنوان پاوربانک نیز قابل استفاده است و در واقع یک دستگاه دو منظوره به حساب می آید، مناسب به نظر می رسد.

منبع: gizmochina