فروش ویژه پرینتر لیزری کانن imageClass MF3010

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دنیا است و هیچ جای تعجبی ندارد که فرزند نوجوان شما هم به آن علاقه مند باشد! این پلتفرم فضایی جذاب برای نوجوانان و افراد کم سن و سال به حساب می آید و به آنها اجازه می دهد تا لحظات خاطره انگیز زندگی خود را در آن ثبت کنند، با دوستانشان در ارتباط باشند و حتی مهارت های مختلفی را یاد بگیرند.

اما این موضوع به معنای آن نیست که همه چیز در رابطه با این سرویس امن و مطمئن است! به همین دلیل اینستاگرام اقدام به ایجاد «بخش خانواده» یا Family Center کرده است و باعث گسترش کنترل های والدین در اینستاگرام شده است و به والدین اجازه می دهد تا فرزندان نوجوان خود را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارند، بدون اینکه ذره ای به لذت بردن آنها از این پلتفرم خدشه ای وارد کنند. این قابلیت که به کنترل والدین اینستاگرام مشهور شده، یک ویژگی کاربردی است که البته هنوز برای بسیاری از خانواده ها ناشناخته باقی مانده است. در این مقاله با نحوه استفاده از این قابلیت اینستاگرام آشنا خواهید شد.

چگونه از قابلیت کنترل والدین اینستاگرام استفاده کنیم؟

آموزش استفاده از قابلیت کنترل والدین اینستاگرام در Family Center

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اندرویدی، امکان به اشتراک گذاری هر نوع عکسی را به تمام کاربران خود می دهد. بسیاری از این عکس ها برای کودکان و حتی نوجوانان مناسب نیستند و ممکن است برای آنها آسیب زا باشند. اینستاگرام با علم کامل نسبت به این موضوع، به صورت رسمی اعلام کرده است که تنها افراد بالای 13 سال می توانند در این سرویس برای خود اکانت ایجاد کنند. همچنین والدین می توانند از Family Center استفاده کرده و محتوای قابل نمایش برای فرزاندان کم سن و سال خود را فیلتر کنند. اگر شما هم می خواهید از قابلیت جدید اینستاگرام استفاده کنید، مراحل زیر را طی نمایید:

1- از فرزندتان بخواهید تا اینستاگرام را روی گوشی خود باز کند.

2- بر روی عکس پروفایل که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

3- بر روی آیکون سه خط که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید تا منوی مربوط به آن باز شود.

4- بر روی Settings در منوی باز شده ضربه بزنید.

5- بر روی Supervision ضربه بزنید.

6- اطلاعات درج شده در این صفحه را مطالعه کرده و سپس بر روی Next ضربه بزنید.

7- تمام اطلاعات شده در این صفحه را به دقت مرور کرده و بر روی Set up supervision ضربه بزنید.

چگونه از قابلیت کنترل والدین اینستاگرام استفاده کنیم؟

8- بر روی Create Invite ضربه بزنید.

9- در این مرحله اپلیکیشن یک لینک دعوت ایجاد می کند و گزینه های به اشتراک گذاری را نمایش می دهد. با استفاده از یکی از این گزینه ها لینک دعوت را به گوشی خود ارسال کنید.

10- بر روی گوشی خود، لینک دریافتی را باز کنید.

11- اطلاعات درج شده را بخوانید و بر روی Next ضربه بزنید.

چگونه از قابلیت کنترل والدین اینستاگرام استفاده کنیم؟

12- گزینه Accept invite را انتخاب کنید تا اتصال گوشی شما برقرار شود.

13- بر روی اکانت مربوط به فرزند خود ضربه بزنید. در اینجا می توانید فعالیت های او، کسانی که او را فالو کرده اند، کسانی که او آنها را فالو کرده و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید.

چگونه از قابلیت کنترل والدین اینستاگرام استفاده کنیم؟

زمانی که قابلیت سوپرویژن اکانت فعال شود، شما می توانید تمام فعالیت های فرزند خود در اینستاگرام را زیر نظر داشته باشید و او را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارید. فرزند شما نیز می تواند همان چیزی را که شما می بینید، ببیند و به این ترتیب هر دوی شما به یک صفحه دسترسی خواهید داشت. حتی این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان استفاده فرزند خود از اینستاگرام را نیز محدود کنید تا او زمان درس خواندن خود را به گشت و گذار در این شبکه اجتماعی اختصاص ندهد!