انتظار می رود که شیائومی به زودی ردیاب های ورزشی پر طرفدار Mi Band خود را به روز رسانی کرده و یک عضو جدید به آنها اضافه کند. با وجود اینکه هنوز زمان عرضه این محصول جدید به بازار اعلام نشده، اما اخبار جدیدی در رابطه با آن به بیرون درز پیدا کرده است. مطابق با این اخبار، ردیاب ورزشی Mi Band 7 نسبت به نسخه قبلی (Mi Band 6) که سال گذشته به بازار آمده بود، کاملاً ارتقا پیدا کرده است.

اطلاعات جدیدی در رابطه با ردیاب ورزشی شیائومی Mi Band 7 فاش شده است!

اطلاعات منتشر شده جدید حاکی از آن است که ردیاب ورزشی Mi Band 7 به یک صفحه نمایش به مراتب بزرگتر با رزولوشن 192x490 پیکسل مجهز شده است. همچنین این ردیاب ورزشی از AOS پشتیبانی می کند و امکان استفاده از چندین مدل واچ فیس در آن وجود دارد. نسخه جدید فیتنس ترکرهای اقتصادی شیائومی دارای چندین برنامه تمرینی است و می توان از آن در حالت های ورزشی مختلف استفاده کرد.

بزرگترین تغییر این ردیاب ورزشی نسبت به نسخه های قبلی، اضافه شدن GPS به آن به صورت پیش فرض است. به عبارت دیگر این مدل به صورت built-in به جی پی اس مجهز است. اگر اطلاعات کامل این ردیاب ورزشی منتشر شود، شاید بتوان آن را رقیبی جدی برای فیتنس ترکرهای برند Fitbit دانست. همچنین شیائومی اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک حالت Power Saving است که طول عمر باتری را افزایش می دهد.

اطلاعات جدیدی در رابطه با ردیاب ورزشی شیائومی Mi Band 7 فاش شده است!

ویژگی جدید دیگر اضافه شده به فیتنس ترکر شیائومی Mi Band 7، قابلیت “Smart Alarm” یا زنگ هوشمند است. مطابق با این ویژگی، ردیاب ورزشی 30 دقیقه قبل از آلارم تنظیم شده، شما را از خواب بیدار می کند تا فرآیند از خواب بیدار شدن شما راحت تر شود! جالب اینجا است که این ردیاب به دنبال زمانی می گردد که خواب شما سبک تر است و آن زمان را برای بیدار کردن شما انتخاب می کند. این ویژگی را می توان کم و بیش به قابلیت Smart Wake که در آن از دستگاه های Fitbit استفاده شده شبیه دانست.

ویژگی Smart Wake فیت بیت نیز تلاش می کند تا شما را 30 دقیقه قبل از ساعتی که برای آن آلارم تنظیم کرده اید، بیدار کند. اگر مچ بند هوشمند زمان مناسبی برای از خواب بیدار کردن شما پیدا نکند، آلارم رأس ساعتی که تنظیم شده به صدا در می آید.

اطلاعات جدیدی در رابطه با ردیاب ورزشی شیائومی Mi Band 7 فاش شده است!

با وجود اینکه اطلاعات دیگری در رابطه با این فیتنس ترکر به بیرون درز پیدا نکرده اما می توان از هم اکنون آن را به عنوان یکی از مدل های پر فروش تصور کرد! انتظار می رود که ردیاب ورزشی شیائومی Mi Band 7 در اواخر ماه مارچ 2022 یا اوایل ماه بعدی به بازار عرضه شود. چرا که فیتنس ترکر Mi Band 6 در ماه مارچ سال گذشته راهی بازارهای جهانی شده بود و اکنون پیش بینی می شود که شیائومی همین روند را در سال جاری در پیش گیرد. حال باید منتظر ماند و دید که میزان استقبال کاربران از این ردیاب ورزشی به چه میزان خواهد بود.

آشنایی با  : دستگاه چاپ کارت ویزیت

منبع: androidcentral