فتوشاپ آیپد حاوی ویژگی های Content-Aware Fill، background removal و موارد دیگر است.

برنامه فتوشاپ یکی از کاربردی ترین برنامه های حوزه طراحی است که توسط شرکت Adobe طراحی شده است. این برنامه حاوی ابزار ها و لایه های باز است که به شما امکان می دهد یک تصویر را به دلخواه خود طراحی کرده و در صورت لزوم اشیاء ناخواسته، رنگ، کنتراست و بسیاری از موراد دیگر را تغییر دهید.

Adobe ویژگی های بزرگی را از فتوشاپ دسکتاپ به فتوشاپ آیپد آورده است.

در حال حاضر، Adobe به ‌روز رسانی بزرگ جدیدی را برای برنامه فتوشاپ  iPad خود منتشر کرده است و قصد دارد مجموعه ‌ای از ویژگی‌ های جدید از جمله ویژگی Content-Aware Fill مشابه آنچه در Mac موجود است را به آن اضافه ‌کند. البته این شرکت ویژگی های دیگری نیز برای این برنامه در نظر گرفته است که از میان آن ها می توان به ابزار حذف پس‌ زمینه (background removal) اشاره کرد.

ادوبی می ‌گوید که با شروع این پروژه، ابزار Content-Aware Fill توانسته است یکی از ویژگی‌ های برجسته فتوشاپ را برای اولین بار از طریق یک اقدام یک مرحله ‌ای به مک بیاورد. در ادامه بیانات این شرکت آورده شده است:

تیم فتوشاپ بیش از 30 سال است که زمان و عمر خود را صرف افزودن فناوری های جدید و نوآورانه به حوزه تصویر برداری کرده است و در این زمینه موفق به ساخت بسیاری از ابزار ها در زمینه طراحی و ادیت عکس شده است. یکی از این ابزارهای برجسته Content-Aware Fill است. ما قرار است این ابزار را به برنامه Photoshop در آیپد بیاوریم، تا بتواند تنها در یک مرحله و با یک ضربه آسان هر سوژه ای را انتخاب کند و از هوش مصنوعی برای پر کردن محتویات آن بر اساس محیط اطرافش استفاده کند! در واقع با کمک این قابلیت می توانید اشیاء اضافی در پس زمینه را حذف کنید، گرد و غبار را پاک کنید و یا اطرافیان ناخواسته را در عکس ‌های خود حذف کنید.

Adobe ویژگی های بزرگی را از فتوشاپ دسکتاپ به فتوشاپ آیپد آورده است.

برای استفاده از این قابلیت، ابزار lasso tool یا یکی از ابزارهای انتخاب هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی فتوشاپ مانند Object Select را بردارید، یک ناحیه را انتخاب کنید و سپس روی "Content Aware Fill" ضربه بزنید. اکنون مشاهده خواهید کرد که سوژه انتخابی شما ناپدید شده و در تصویر ترکیب می شود. به گونه ای که گویی سوژه از ابتدا در تصویر وجود نداشته است.

در رابطه با ویژگی حذف پس زمینه (background removal) فتوشاپ باید بگوییم که این ابزار امکان حذف پس زمینه را برای شما فراهم می کند. با این حال به لطف این ابزار در فتوشاپ آیپد تنها با یک حرت ساده می توانید پس زمینه عکس های خود را حذف کنید و نگران تغییر در پیکسل‌ های اصلی تصویر و افت کیفیت آن نباشید.

Adobe ویژگی های بزرگی را از فتوشاپ دسکتاپ به فتوشاپ آیپد آورده است.

دیگر پیشرفت ‌های این نسخه جدید شامل به ‌روزرسانی ابزار Select Subject می شود که قادر است جزئیات دقیق تری از سوژه به ویژه مو ها را شناسایی و انتخاب کند. همچنین برنامه فتوشاپ iPad اکنون از قابلیت های خودکار، رنگ و کنتراست برخوردار شده است تا عمل طراحی و ادیت تصاویر را آسان تر و جذاب تر کند.

منبع: imore