ساعت هوشمند OnePlus Watch بالاخره در آپدیت جدید ویژگی های تمرینی و ورزشی را که در ابتدای عرضه آن توسط وان پلاس وعده داده شده بود، دریافت کرده است! تیم توسعه نرم افزاری وان پلاس در تاریخ 31 می 2021 (10 خرداد 1400) این آپدیت جدید را با نام B.52 عرضه کرده است. این آپدیت بیش از 110 حالت و برنامه تمرینی جدید را به OnePlus Watch اضافه می کند.

آپدیت جدید OnePlus Watch بیش از 110 حالت تمرینی جدید را در اختیار شما قرار می دهد

این برنامه های تمرینی ورزشی قرار بود که از همان ابتدای عرضه ساعت هوشمند OnePlus Watch بر روی آن در دسترس باشد. اما به طرز عجیبی این ساعت هوشمند فاقد برنامه های تمرینی بود و کاربران انتقادات زیادی را در این رابطه به وان پلاس وارد کردند. اما به هر حال در آپدیت جدید، برنامه های تمرینی ورزشی به این ساعت اضافه شده است. همچنین این آپدیت یک برنامه دوی ماراتن و یک ویژگی جدید به نام AI Outfit را به ساعت اضافه می کند.

ویژگی AI Outfit برای اولین بار زمانی معرفی شد که وان پلاس اولین آپدیت بزرگ نرم افزاری خود را برای OnePlus Watch عرضه کرد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا یک عکس شخصی برای استفاده به عنوان watch face بیندازد و ساعت چند عکس مختلف براساس آن تولید می کند. در این حالت کاربر می تواند از میان عکس های تولید شده، یکی را انتخاب کند. لازم به ذکر است که وان پلاس این ویژگی را از OPPO Watch قرض گرفته است!

با ارائه آپدیت جدید، OnePlus Watch به آن ساعتی که کاربران از ابتدا انتظار داشتند، نزدیکتر شده است. آپدیت قبلی که در ماه می 2021 (اردیبهشت 1400) عرضه شده بود ویژگی هایی مانند صفحه نمایش همیشه روشن (always-on display) را به ساعت اضافه کرد. البته این ویژگی طول عمر باتری ساعت را به میزان حدوداً نصف تقلیل داده است! وان پلاس همچنین بر روی مسائلی مانند ارتقای پایداری عملکرد سیستم، سینک کردن نوتیفیکیشن ها و امکان ردیابی از طریق GPS کار کرده بود. جالب اینجا است که کاربران همچنان از دقت پایین ردیاب GPS این ساعت هوشمند گله مند هستند!

وان پلاس خاطر نشان کرده است که این آپدیت جدید پیش از عرضه گسترده ظرف چند روز آینده، ابتدا برای گروه کوچکی از کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران پیش از دریافت آپدیت باید از این موضوع اطمینان حاصل کنند که ساعت OnePlus Watch آنها حداقل 40 درصد شارژ داشته باشد. همچنین کاربران باید ساعت هوشمند خود را به یک گوشی هوشمند که بلوتوث آن روشن است، متصل کنند.

وان پلاس برنامه دارد تا به ارتقای ویژگی های OnePlus Watch ادامه دهد تا این ساعت بتواند با بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی به رقابت بپردازد. به همین دلیل انتظار می رود تا آپدیت های بیشتری ظرف ماه های آینده برای آن ارائه شود. البته این ساعت هوشمند تا به اینجا آپدیت های ضروری را دریافت کرده و قدم به قدم به سمت تبدیل شدن به یک ساعت هوشمند کامل پیش می رود!

منبع: androidcentral