آخرین نسخه از درایور NVIDIA Studio برای کارت گرافیک های لپ تاپ RTX 3070 Ti و RTX 3080 Ti عرضه شده است. به این معنا که شما می توانید به یکی از بهترین کارت گرافیک های موجود در بازار بر روی لپ تاپ خود دسترسی داشته باشید و از مزایای به روز رسانی های نرم افزاری کاربردی انویدیا بدون هیچ مانعی بهره مند شوید!

آپدیت جدید درایور NVIDIA Studio از کارت گرافیک های لپ تاپ RTX 3070 Ti و RTX 3080 Ti پشتیبانی می کند

در آپدیت فوریه 2022 این درایور، فقط پشتیبانی از این دو کارت گرافیک قدرتمند اضافه نشده است. بلکه می توان مهم ترین ویژگی جدید این آپدیت را به روز رسانی قابلیت Maxon Redshift دانست که در زمینه رندر کارایی دارد.

انویدیا در وب سایت خود در رابطه با این آپدیت جدید چنین توضیح داده است:

«رندر Maxon Redshift که به خصوص برای هنرمندان فعال در حوزه 3D شناخته شده است، یک رندر کننده قدرتمند است که شتاب عملکرد پردازنده گرافیکی را به طور چشمگیری افزایش می دهد. این رندر کننده برای استفاده در سیستم های قوی و مصارف سنگین کاربرد دارد و حتی توانایی های آن را می توان بالاتر از نیازهای فعلی فعالیت های گرافیکی دانست. اخیراً این رندر کننده به ویژگی Redshift RT مجهز شده است که امکان رندرینگ لحظه ای (real-time) را فراهم می آورد. این ویژگی هم اکنون به صورت بتا عرضه شده و باعث می شود تا زمان رندر 3D کاهش پیدا کند. به این ترتیب هنرمندان فعال در حوزه سه بعدی برای مشاهده طرح نهایی خود باید زمان کوتاه تری را منتظر بمانند. این ویژگی به توسعه بیشتر تکنولوژی طراحی سه بعدی کمک زیادی می کند و در راستای ارتقای این تکنولوژی عرضه شده است».

آپدیت جدید درایور NVIDIA Studio از کارت گرافیک های لپ تاپ RTX 3070 Ti و RTX 3080 Ti پشتیبانی می کند

ویژگی Redshift RT به عنوان بخشی از آپدیت فوریه 2022 انویدیا منتشر شده است. این ویژگی به طور اختصاصی برای کارت گرافیک های سری RTX انویدیا در دسترس قرار گرفته است. پس اگر بر روی سیستم خود از این کارت گرافیک ها استفاده نمی کنید، نمی توانید از این ویژگی جدید بهره مند شوید.

آپدیت جدید درایور NVIDIA Studio از کارت گرافیک های لپ تاپ RTX 3070 Ti و RTX 3080 Ti پشتیبانی می کند

شاید برایتان جای سؤال باشد که با توجه به اینکه کارت گرافیک های 3070 Ti و 3080 Ti جزء کارت گرافیک های رده بالای انویدیا هستند، لپ تاپی در بازار هست که به آنها مجهز باشد؟! باید بگوییم که لپ تاپ های Razer Blade 17 و Razer Blade 15 مثال های خوبی از لپ تاپ های مجهز به این کارت گرافیک ها هستند. همچنین لپ تاپ های MSI Creator Z16 و MSI Creator Z17 نیز به کارت گرافیک های 3080 Ti مجهز هستند. کاربران این لپ تاپ ها می توانند از آپدیت جدید این ویژگی بهره مند شوند.

منبع: windowscentral