آمازون شرکتی است که تمام سوددهی فعلی و شهرت خود را مدیون «کتاب» است! این شرکت فعالیت خود را 25 سال پیش با فروش کتاب آغاز کرد و به مرور زمان به بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا تبدیل شد. به این صورت که کاربران می توانستند پس از خرید کتاب، نسخه الکترونیکی آن را دانلود کرده و بر روی دستگاه های دیجیتال مطالعه کنند. به همین دلیل آمازون کتاب خوان Kindle را عرضه کرد که به طور اختصاصی برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کتاب طراحی شده بود.

ایبوک ریدرهای Kindle آمازون جهت دسترسی آسان تر آپدیت گردید!

کیندل های آمازون به جرأت جزء محبوب ترین ایبوک ریدرها در سطح دنیا هستند و اگر چه زمان زیادی از آخرین آپدیت سخت افزاری آن می گذرد، همچنان فروش بالایی دارند. اخیراً آمازون اعلام کرده که رابط کاربری (UI) ایبوک ریدر Kindle را به طور کامل آپدیت خواهد کرد و دستگاه های جدیدتر کیندل از این رابط کاربری جدید بهره خواهند برد.

ایبوک ریدرهای Kindle آمازون جهت دسترسی آسان تر آپدیت گردید!

این موضوع از اوایل ماه سپتامبر 2021 (شهریور 1400) آغاز شده و آخرین مدل های Kindle آپدیت جدید مربوط به رابط کاربری را دریافت کرده اند. این آپدیت سبب می شود تا محیط کیندل بیش از پیش به گوشی های اندرویدی پرچم دار شبیه شود و کاربران با سهولت بیشتری بتوانند به بخش ها و ابزارهای مختلف آن دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال تنظیماتی مانند میزان روشنایی، حالت هواپیما (Airplane Mode) و چند بخش دیگر اکنون با کشیدن انگشت از بالا به پایین بر روی صفحه نمایش کیندل در دسترس خواهند بود. در رابط کاربری پیشین برای دسترسی به این تنظیمات باید بر روی قسمت بالای صفحه نمایش با انگشت ضربه (tap) می زدید.

علاوه بر این کاربران Amazon Kindle اکنون می توانند با سرعت و سهولت بالا بین کتاب هایی که در حال حاضر مشغول مطالعه آنها هستند، کتابخانه کیندل و هوم اسکرین سوئیچ کنند. برای این منظور یک منوی کاربری در پایین صفحه نمایش اضافه شده است.

اواخر سال گذشته (2020) بود که آمازون وعده داد تا هوم اسکرین و کتابخانه کیندل را بهبود دهد تا کاربران تجربه راحت تری در حین کار با آنها داشته باشند. مطابق با این تغییرات فیلتر کردن عناوین کتاب ها، مرتب کردن کتاب ها و دسترسی به تعداد بیشتری از کتاب ها در کتابخانه آسان تر خواهد شد. همچنین این تغییرات شامل نمایش گروهی جدید کتاب ها و اسکرول بار تعاملی نیز می شود.

توجه داشته باشید که این آپدیت ها برای جدیدترین نسخه های ایبوک ریدر کیندل ارائه شده اند. این نسخه ها شامل نسخه استاندارد Kindle (نسل هشت و جدیدتر)، نسخه Kindle Paperwhite (نسل 7 و جدیدتر) و دستگاه های Kindle Oasis می شود.

در رابطه با نسخه Kindle Paperwhite باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه جزء ایبوک ریدرهای میان رده آمازون است و به صفحه نمایش ضد بازتاب با دقت 167 PPI و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. بنابراین هزاران عنوان کتاب را می توان بر روی آن ذخیره کرد. این دستگاه باتری قدرتمندی نیز دارد و با توجه به مجهز بودن به سطح ایمنی IPX8، به طور کامل در برابر نفوذ آب مقاوم است.

منبع: androidcentral