شرکت Cubot به طور رسمی آخرین گوشی هوشمند سری مینی خود را با نام Pocket معرفی کرده است. این گوشی که در طراحی آن به سهولت استفاده و جابجایی فوق العاده آسان توجه ویژه ای شده، تنها 4 اینچ سایز دارد، تمام امکانات یک گوشی استاندارد را در اختیار شما می گذارد. علاوه بر این، وزن سبک و طراحی جمع و جور، باعث می شود تا این گوشی به راحتی هر چه تمام تر در جیب شلوار یا حتی پیراهن قرار گیرد. ابعاد گوشی Pocket به گونه ای است که محدوده کف دست شما را پوشش می دهد!

با گوشی هوشمند کوچک و 4 اینچی شرکت Cubot بیشتر آشنا شوید

گوشی Cubot Pocket به صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن QHD+ مجهز است. این صفحه نمایش کوچک بدون اینکه باعث افت تجربه بصری کاربر و کیفیت تصویر شود، کمک زیادی به کاهش سایز و وزن کلی گوشی کرده است. این گوشی از طراحی ظاهری قدیمی اما جالبی نیز بهره می برد! پنل پشتی این گوشی از یک نوار فلزی V شکل به همراه خطوط باریک برجسته تشکیل شده که دور تا دور آن را یک قاب فلزی دربرگرفته است. بخش های فلزی به کار رفته در این گوشی با رنگ های مشکی، قرمز و طلایی طراحی شده اند. نسخه دارای نوارهای فلزی طلایی به بدنه سبز رنگ مجهز است. در کل طراحی ظاهری گوشی Pocket شما را به یاد گوشی های قدیمی می اندازد. اما وقتی آن را در دست می گیرد، از وزن سبک و خوش دست بودن آن متعجب می شوید!

با گوشی هوشمند کوچک و 4 اینچی شرکت Cubot بیشتر آشنا شوید

این گوشی هوشمند مینی از تراشه Unisoc Tiger T310 بهره می برد که به پردازنده چهر هسته ای مجهز است. همچنین این گوشی موبایل هوشمند دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که ظرفیت آن برای یک گوشی سایز مینی زیاد هم به نظر می رسد! دیگر ویژگی های جالب این گوشی را مجهز بودن به وای فای، بلوتوث، OTG و ناوبری چهارگانه تشکیل می دهد. به این ترتیب مشکلی برای اتصال آن به اینترنت و انواع تجهیزات جانبی موبایل وجود ندارد. در واقع سایز کوچک گوشی Cubot Pocket باعث نشده تا برخی تکنولوژی ها در آن مورد استفاده قرار نگیرند و این موضوع یک مزیت برای آن به شمار می آید.

با گوشی هوشمند کوچک و 4 اینچی شرکت Cubot بیشتر آشنا شوید

گوشی هوشمند مینی Cubot Pocket از عملکرد NFC هم پشتیبانی می کند. پس شما می توانید به سادگی از گوشی موبایل مینی خود به عنوان کیف پول الکترونیکی هم استفاده کرده و دیگر نگران پرداخت هایتان نباشید. این گوشی که از سیستم عامل اندروید 11 برخوردار است، به دو جایگاه برای قرارگیری سیم کارت سایز نانو و یک درگاه کارت حافظه microSD هم مجهز شده است. پس امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی گوشی Pocket از طریق کارت حافظه های جانبی نیز وجود دارد.

با گوشی هوشمند کوچک و 4 اینچی شرکت Cubot بیشتر آشنا شوید

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی می توانید به سایت رسمی برند Cubot مراجعه کنید. هنوز قیمت این گوشی به طور دقیق اعلام نشده است.

منبع: gizmochina