این روزها مبحث تبلیغات محیطی یا DOOH یکی از مباحث جذاب و پرطرفدار در دنیا است. مبحثی که نمایشگرهای تبلیغاتی و مانیتورهای صنعتی نقش اصلی را در آن ایفا می کنند. نمایشگرهای تبلیغاتی در چند ماه اخیر (به خصوص پس از واکسیناسیون سراسری در دنیا علیه ویروس کرونا) از لحاظ سخت افزاری ارتقا پیدا کرده و پیش بینی می شود که در آینده نه چندان دور شاهد تغییرات پیشرفته ای در آنها باشیم. اما این تغییرات و پیشرفت ها تنها محدود به حوزه سخت افزار نیست و شرکت های تولید کننده نرم افزار تولید محتوا برای نمایشگرهای تبلیغاتی نیز مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته اند. چرا که علاوه بر مسائل سخت افزاری، نوع محتوا نیز از اهمیت فوق العاده ای در مبحث تبلیغات برخوردار است و حتی شاید بتوان آن را مهم ترین معیار در میزان موفقیت تبلیغات دانست. پلتفرم PeakSignage یکی از پلتفرم های تولید محتوا برای نمایشگرهای تبلیغاتی است که امکانات گسترده ای برای نمایش و مدیریت محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بخش با این پلتفرم بیشتر آشنا خواهیم شد.

با پلتفرم PeakSignage جهت تولید محتوای حرفه ای برای نمایشگرهای تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

PeakSignage یک سیستم حرفه ای و کاربردی برای نمایشگرهای تبلیغاتی است که برای به اشتراک گذاری اطلاعات مهم، تبلیغات، مدیریت فروش و ارتقای ارتباطات درون سازمانی کاربرد دارد. به طور کلی و تیتروار، می توان مشخصات مهم این پلتفرم را به صورت زیر خلاصه کرد:

* امکان مدیریت محتوا و نمایشگر تبلیغاتی از طریق تمامی مرورگرها

* امکان طراحی و ایجاد قالب های محتوای پیشرفته از طریق روش انعطاف پذیر drag & drop

* قابلیت کنترل جمعی نمایشگرهای تبلیغاتی با گروه بندی آنها بر اساس محل نصب، نوع دستگاه یا نوع کمپین تبلیغاتی

* نمایش اتوماتیک محتوا با قابلیت برنامه ریزی نمایش به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه

* سازگاری کامل و امکان تجمیع با فیدهای RSS، ویجت ها، منابع اطلاعاتی و سنسورها یا اپلیکیشن های لمسی

یک ادیتور انعطاف پذیر و سازگار با drag and drop

یک ادیتور انعطاف پذیر و سازگار با drag and drop

محتوا و پیام های تبلیغاتی مورد نظر خود را به سادگی از طریق ادیتور انعطاف پذیر PeakSignage به روش drag and drop و بدون هیچ گونه محدودیتی در قالب طراحی کنید. در واقع شما برای طراحی یک محتوای جذاب، نیازی به یک خط کدنویسی HTML ندارید و حتی می توانید محتوای تعاملی ایجاد نمایید. این ادیتور امکان انتخاب انیمیشن و ویجت از میان 100 نوع المنت مختلف را برای شما فراهم می آورد. پلی لیست های مختلف به ازای هر قالب به شما این امکان را می دهند تا در هر صفحه، چندین نوع محتوای مختلف در دسترس داشته باشید. همچنین شما می توانید پیش نمایش قالبی را که طراحی کرده اید، مشاهده کرده و تنها با فشردن یک دکمه وضوح تصویر را تغییر دهید.

مدیریت جمعی نمایشگرهای تبلیغاتی

مدیریت جمعی نمایشگرهای تبلیغاتی

یکی دیگر از امکانات کاربردی که پلتفرم PeakSignage در اختیار شما قرار می دهد، امکان مدیریت گروهی نمایشگرهای تبلیغاتی است. شما می توانید از طریق این پلتفرم، نمایشگرهای تبلیغاتی خود را بر اساس نوع عملکرد یا محل نصب آنها گروه بندی کنید و پیام های مورد نظرتان را بر روی هر یک از گروه ها به طور هم زمان به نمایش درآورید. به عنوان مثال شما می توانید نمایشگرهای تبلیغاتی نصب شده در بخش رسپشن فروشگاه یا هتل خود را در یک گروه قرار داده و یک پیام خوشامدگویی به مهمانان را بر روی همه آنها نمایش دهید. به این ترتیب شما فقط یک بار به طراحی کمپین تبلیغاتی خود نیاز خواهید داشت و پس از آن می توانید آن کمپین را بر روی چندین نمایشگر تبلیغاتی به صورت هم زمان ارائه دهید.

همچنین این امکان وجود دارد تا پیش نمایش محتوای خود را بر روی هر یک از نمایشگرهای تبلیغاتی به صورت جداگانه مشاهده کرده و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. علاوه بر این، می توانید هشداری تنظیم کنید که در صورت قطع شدن اتصال اینترنت هر یک از نمایشگرهای تبلیغاتی، از این موضوع از طریق نرم افزار PeakSignage مطلع شوید.

نمایش زمان بندی شده محتوا بر روی نمایشگر تبلیغاتی

نمایش زمان بندی شده محتوا بر روی نمایشگر تبلیغاتی

با استفاده از ابزار زمان بندی پلتفرم PeakSignage، می توانید تبلیغات خود را هدفمندتر و حرفه ای تر انجام دهید. برای این منظور می توانید نمایش محتوا بر روی نمایشگر تبلیغاتی را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برنامه ریزی کنید. برای این منظور می توانید به سادگی از تقویم نرم افزار استفاده کنید.

از دیگر امکانات کاربردی که این پلتفرم در اختیار شما قرار می دهد، نمایش داینامیک محتوا است. به عنوان مثال می توانید شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI ها را با اتصال به منابع اطلاعاتی مانند Google Sheets به روز رسانی کرده و آنها را بر روی نمایشگر تبلیغاتی نمایش دهید. ضمن اینکه این پلتفرم از اپلیکیشن ها یا سنسورهای لمسی پشتیبانی می کند و برای نمایشگرهای تبلیغاتی تعاملی نیز کارایی بالایی دارد.

منبع: lamasatech