در این مقاله با لپ تاپ جدید اچ پی با نام Pavilion x360 بیشتر آشنا می شویم. این لپ تاپ اچ پی با سایز 14 اینچ عرضه شده و از نوع قابل تبدیل است. لولاهای این لپ تاپ فوق العاده انعطاف پذیرند و کاربر می تواند صفحه نمایش آن را به صورت 360 درجه بچرخاند. شرکت اچ پی اعلام کرده است که در این لپ تاپ از پردازنده های نسل دوازدهمی سری U استفاده می کند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این لپ تاپ با ما تا انتهای متن همراه باشید.

صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی از رزولوشن فول اچ دی (1920x1080 پیکسل) و میزان روشنایی 250 nits بهره می برد. این ویژگی ها با توجه به قیمت این لپ تاپ، ابتدایی به نظر می رسد! میزان روشنایی 250 nits برای استفاده از لپ تاپ در فضای باز و حتی اتاق های پر نور کافی نیست! با این وجود برای استفاده در محیط های خانگی و اداری مناسب خواهد بود.

اچ پی در لپ تاپ جدید 14 اینچی Pavilion x360 از پردازنده های نسل 12 اینتل استفاده کرده است

لپ تاپ HP Pavilion x360 به امکانات متعددی برای کنترل عملکرد آن مجهز است. از جمله این امکانات می توان به HP Command Center و حالت های Performance Mode، Balance Mode و Power Saver Mode اشاره کرد. همچنین بر این لپ تاپ نرم افزار HP Palette به صورت پیش فرض نصب است.

اچ پی در لپ تاپ جدید 14 اینچی Pavilion x360 از پردازنده های نسل 12 اینتل استفاده کرده است

مجهز بودن به اسپیکر دو گانه Bang & Olufsen با قابلیت پشتیبانی از فناوری HP Audio Boost از دیگر مشخصات این لپ تاپ است که باعث ارائه صدایی قدرتمند و با کیفیت می شود.

برای کسانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر لپ تاپ HP Pavilion x360 14-inch هستند باید بگوییم که این دستگاه در نسخه های مجهز به یکی از پردازنده های Intel Core i7-1255U، Intel Core i5-1235U و Intel Core i3-1215U عرضه می شود. همچنین این لپ تاپ به پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Iris Xe یا Intel UHD (متناسب با مدل پردازنده) مجهز خواهد بود و در آن از 16 گیگابایت حافظه رم مدل DDR4-3200MHz و 1 ترابایت حافظه اس اس دی PCIe NVMe M.2 استفاده می شود.

اچ پی در لپ تاپ جدید 14 اینچی Pavilion x360 از پردازنده های نسل 12 اینتل استفاده کرده است

سازگاری با وای فای 6E و بلوتوث 5.2 از دیگر ویژگی های لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 است. ضمن اینکه در صورت سفارش مشتری، امکان مجهز کردن این لپ تاپ به قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G وجود دارد.

این لپ تاپ دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز هست و از فناوری های HP Presence و AI Noise Removal پشتیبانی می کند. همچنین برای این مدل یک دوربین 720p با زاویه دید باز در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه این مدل، اولین لپ تاپ میان رده اچ پی است که به شاتر دوربین دستی برای حفظ حریم شخصی و مسائل مربوط به حوزه امنیت مجهز شده است.

لپ تاپ 14 اینچی HP Pavilion x360 در تابستان 2022 و با قیمت ابتدایی 599 دلار و در رنگ های رزگلد، نقره ای و آبی راهی بازار می شود.

منبع: windowscentral