دستگاه 98 اینچی UM3DG-H یکی از بزرگترین دیجیتال ساینیج های ساخت برند معتبر LG است که برای استفاده در اتاق جلسات شرکت ها، سالن های همایش و محیط های عمومی با وسعت بزرگ طراحی شده است. این دیجیتال ساینیج 98 اینچی قابلیت نمایش تصاویر را با وضوح عالی 4K دارد و بر روی آن از روکش مات استفاده شده است. به طور کلی می توان مشخصات کلیدی دیجیتال ساینیج ال جی UM3DG-H را به صورت زیر خلاصه کرد:

•    رزولوشن 4K UHD
•    سازگاری با پلتفرم ساینیج هوشمند WebOS
•    روکش مات بر روی صفحه نمایش (ایجاد 28 درصد مات شدگی)
•    سازگاری با سیستم های مدیریت تحت شبکه Crestron و Cisco
•    امکان مانیتور وضعیت عملکرد با موبایل و وب
•    مجهز بودن به اسپیکرهای داخلی

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

کیفیت تصویر عالی!

دیجیتال ساینیج UM3DG-H بهترین وضوح دید را با بهره بردن از روکش ضد بازتاب به ارمغان می آورد. انعکاس نور و تصاویر محیط بر روی دستگاه دیجیتال ساینیج ال جی باعث ایجاد مزاحمت برای افرادی می شود که در حال نگاه کردن به تصاویر هستند. این شرایط به خصوص برای اهداف تبلیغاتی بسیار خطرناک است و می تواند حتی دافعه داشته باشد. این دیجیتال ساینیج LG میزان انعکاس نور بر روی صفحه را بسیار کاهش می دهند و باعث می شوند تا متون خواناتر و تصاویر واضح تر نمایش داده شوند.

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

رزولوشن ULTRA HD

با رزولوشنی 4 برابر بالاتر از Full HD، این تابلو تبلیغاتی دیجیتال رنگ ها و جزئیات را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد و به شما این امکان را می دهد تا با نمایش محتوا به شکلی طبیعی و جذاب، توجه مخاطبان را به بهترین شکل جلب کنید. علاوه بر این، مجهز بودن به پنل IPS و زاویه دید گسترده باعث می شوند تا تمام افراد حاضر در مقابل Digital Signage، تصاویر را با وضوح کامل مشاهده کنند. همچنین وضوح تصویر برای افرادی که در حال راه رفتن و عبور از مقابل صفحه نمایش هستند، در تمام لحظات ثابت باقی می ماند و با افت مواجه نمی شود

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

بهترین عملکرد با بهره بردن از webOS

پردازنده داخلی چهار هسته ای دیجیتال ساینیج ال جی مدل UM3DG-H می تواند چندین تسک را به صورت هم زمان اجرا کرده و محتوا را بدون نیاز به هیچ نرم افزار مدیا پلیری به نمایش درآورد. در این ساینیج هوشمند از پلتفرم اختصاصی webOS ال جی استفاده شده که از یک رابط کاربری گرافیکی خلاقانه بهره می برد. به این ترتیب دسترسی به تنظیمات پیشرفته این دستگاه و استفاده از اپلیکیشن های third-party بر روی آن بسیار ساده خواهد بود.

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

پشتیبانی از اتصال به سنسورهای متنوع

پلتفرم ساینیج هوشمند LG webOS به سادگی از اتصال به سنسورهای خارجی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال می توان این دستگاه را به سنسورهای GPIO، NFC/RFID، اندازه گیری دما و... به راحتی از طریق رابط USB متصل کرد. پس نیازی به صرف هزینه برای خرید اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف نخواهید داشت و بدون نیاز به مدیا پلیر می توانید محتوای مورد نظرتان را بر روی دیجیتال ساینیج LG UM3DG-H نمایش دهید.

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

مجهز به اسپیکر داخلی

نمایش محتوا به همراه صدا می تواند تأثیر بیشتری بر روی مخاطب بگذارد. با خرید دیجیتال ساینیج LG  بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید اسپیکر می توانید از صدایی قوی و شفاف بهره مند شوید. برای این منظور در این دستگاه ساینیج هوشمند از اسپیکرهای داخلی قدرتمند استفاده شده است.

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

امکان استفاده به عنوان اکسس پوینت وایرلس

دیجیتال ساینیج LG UM3DG-H قابلیت ارائه عملکرد به عنوان یک روتر مجازی را نیز دارد و می توان از آن در قالب یک اکسس پوینت وایرلس برای اتصال دستگاه های مختلف به اینترنت استفاده کرد. پس شما می توانید از طریق این مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج، گوشی موبایل و لپ تاپ خود را به اینترنت اتصال دهید.

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

مناسب برای ویدئو کنفرانس

سازگاری با سیستم Cisco یکی دیگر از ویژگی های کاربردی دیجیتال ساینیج LG UM3DG-H است. این سیستم امکانات تجمیع شده و قدرتمندی را برای برگزاری ویدئو کنفرانس به صورت هوشمند فراهم می آورد و باعث ارتقای تجربه بصری کاربران در هنگام برقراری تماس تصویری می شود. ضمن اینکه این دستگاه دیجیتال ساینیج ال جی از سیستم کنترلی AV پشتیبانی می کند و امکان مدیریت دستگاه از طریق شبکه را فراهم می آورد.

با دیجیتال ساینیج 98 اینچی LG UM3DG-H بیشتر آشنا شوید

مانیتور وضعیت عملکرد با موبایل و وب

از طریق Control Manager می توانید دیجیتال ساینیج LG UM3DG-H را مدیریت کرده و وضعیت عملکرد آن را مانیتور نمایید. این ویژگی همچنین امکان کنترل جمعی چند دستگاه از این مدل را که هر یک در موقعیت جغرافیایی متفاوتی نصب شده اند، به صورت لحظه ای فراهم می آورد. بنابراین انعطاف این نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج برای نمایش پیام های اضطراری و فوری بسیار بالا خواهد بود.

منبع: LG