ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro یک محصول جدید است که از طول عمر باتری 30 روزه بهره می برد و به یک صفحه نمایش امولد بزرگ مجهز است. این ساعت هوشمند از مجموعه ای از امکانات سلامتی و فیتنس بهره می برد و از قابلیت تماس بلوتوثی هم پشتیبانی می کند. شرکت Zeblaze در تبلیغات خود برای ساعت هوشمند Vibe 7 Pro اعلام کرده است که این ساعت برای استفاده در شرایط سخت محیطی کاملاً مناسب است.

ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro

رزولوشن نمایشگر ساعت هوشمند Vibe 7 Pro برابر با 466x466 پیکسل و میزان روشنایی آن 1000nits است. این مشخصات وضوح ایده آل تصاویر این نمایشگر در محیط های باز را تضمین می کنند. این ساعت هوشمند توانایی اندازه گیری و سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، پالس اکسیژن و وضعیت خواب را دارد و از لحاظ امکانات سلامتی و فیتنس کارایی بالایی دارد. البته در مورد میزان دقت سنسورهای این ساعت اطلاعاتی در دست نیست.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساعت هوشمند Vibe 7 Pro از چیپ Realtek 876E قدرت می گیرد و صفحه نمایش آن از حالت همیشه روشن (Always-On) پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند ضد آب است و دارای درجه حفاظتی IP69K است. شما می توانید این گجت پوشیدنی را با خود تا عمق 30 متری آب هم ببرید!

ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro

ساعت هوشمند Vibe 7 Pro از چندین حالت ورزشی پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا از تمرینات خود گزارش تهیه کنید. اتصال این گجت هوشمند به گوشی از طریق بلوتوث 5.1 انجام می شود و پس از آن می توانید با ساعت خود به مکالمه بپردازید. همچنین در این حالت نوتیفیکیشن اپلیکیشن های گوشی را بر روی ساعت هوشمند خود دریافت می کنید. از جمله امکانات این ساعت هوشمند در این حالت می توان به اتصال تک لمسی، پد شماره گیری، مشاهده تماس های اخیر، لیست مخاطبان و رد کردن تماس اشاره کرد.

ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro دارای دستیار صوتی هم هست و از قابلیت پیدا کردن مکان گوشی شما نیز بهره می برد. شما می توانید بر روی این ساعت هوشمند جدیدترین پیش بینی های هواشناسی را هم مشاهده کنید. مجهز بودن به یک باتری پلیمری 400 میلی آمپر ساعتی یکی دیگر از ویژگی های Vibe 7 Pro است. شارژ کامل این باتری برای روشن نگه داشتن این گجت در حالت استند بای به میزان 30 روز کفایت می کند. البته باید خاطر نشان کنیم که طول عمر باتری این ساعت هوشمند در هنگام استفاده نرمال از آن 14 روز خواهد بود. این ساعت در عرض 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود و بند آن از جنس سیلیکون است.

ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro

رنگ بندی ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro شامل رنگ های مشکی و نقره ای می شود. بدنه این ساعت از آلیاژ زنیک ساخته شده است و دوام و استحکام بالایی دارد. در حال حاضر قیمت ساعت هوشمند Vibe 7 Pro حدود 199.98 دلار اعلام شده است و کاربران می توانند آن را از طریق وب سایت AliExpress تهیه کنند.

منبع: gizmochina