گیمرهای حرفه ای که جهت راحتی و بالا بردن میزان جذابیت خود قصد تهیه وسیله ای را دارند تا با استفاده از آن به به انجام بازی های ویدئویی در ساعت های زیاد بپردازند، استفاده از صندلی های گیمینگ را برای آن ها پیشنهاد می کنیم. در این مقاله قصد بررسی یکی از برترین و پرامکانات ترین صندلی های گیمینگ را داریم که توسط شرکت X Rocker طراحی و تولید شده است. صندلی گیمینگ مد نظر ما با عنوان Monsoon RGB 4.1 عرضه بازارهای جهانی شده تا کاربران در سراسر دنیا جهت تهیه و استفاده از آن اقدام کنند! این مدل صندلی مجهز به نورپردازی حرفه ای بوده که باعث می شود تا سیستم و اتاق گیمینگ کاربر از جذابیت و زیبایی بیشتری بهره مند شود. در ضمن شرکت X Rocker در ساخت این مدل صندلی گیمینگ از امکانات بسیار متنوع و متعددی استفاده کرده که شامل موتور لرزشی (جهت واکنش صندلی به اتفاقاتی که در گیم پلی بازی و یا محیط فیلم در حال رخ دادن است)، فناوری بی سیم (بلوتوث) و سیستم صوتی 4.1 کاناله که متشکل از 4 عدد اسپیکر و یک عدد ساب ووفر می شود که قادر است نیاز شما برای اسپیکر را بی نیاز کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 شرکت X Rocker خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

صندلی گیمینگ ایکس راکر Monsoon RGB 4.1

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ!

از ویژگی هایی که باعث می شود تا صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 تفاوت های زیادی نسبت به دیگر صندلی های موجود در بازار داشته باشد می توان به ظاهر جدید و جذاب آن اشاره کرد. شرکت X Rocker در ساخت این مدل صندلی از سیستم نورپردازی کاملا حرفه ای استفاده کرده که در دور صندلی قابل مشاهده خواهد بود! سیستم نورپردازی استفاده شده در این مدل صندلی قابل برنامه ریزی بوده که باعث می شود تا کاربر نسبت به سلیقه خود اقدام به تغییر نوع نورپردازی کند! X Rocker از 3 عدد اسپیکر در ساخت این مدل صندلی گیمینگ استفاده کرده تا کاربر بدون نیاز به تهیه سیستم صوتی جداگانه و صرف هزینه های اضافی از سیستم صوتی باکیفیت بهره مند شود! اسپیکرهای تعبیه شده را نیز می توان در پشت و کناره های صندلی مشاهده کرد. لازم به ذکر است که کاربر می تواند از طریق رابط به سیستم صوتی مد نظر خود متصل شده و صدای موجود در گیم پلی بازی و یا محیط فیلم را پخش کند!

مهندسان این شرکت همچنین جهت راحتی بیشتر کاربران از برآمدگی کامل مهندسی شده در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده اند که کاربر با تکیه دادن سر خود به آن از بروز مشکلات و آسیب های جدب خلاص شده و می تواند ساعت های طولانی به استفاده از صندلی بپردازد. پوشش استفاده شده در صندلی گیمینگ ایکس راکر مدل Monsoon RGB 4.1 نیز از نوع چرم مصنوعی بوده که نسبت به دیگر صندلی ها می تواند مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان دهد! در ضمن X Rocker برخلاف دیگر صندلی های موجود در بازار، به جای چرخ از یک پایه مستحکم تر استفاده کرده و با توجه به قابلیت چرخش 360 درجه ای این امکان را به کاربر می دهد تا نسبت به راحتی خود اقدام به تنظیم آن کند! ابعاد 660x820x1050 میلی متر، قابلیت تا شدن کامل پشتی و قابلیت تحمل وزن 100 کیلوگرمی نیز از دیگر مشخصات این مدل صندلی گیمینگ محسوب می شود!

صندلی گیمینگ ایکس راکر Monsoon RGB 4.1

مجهز به امکانات متنوع و متعدد!

شرکت X Rocker جهت راحتی هر چه بیشتر کاربران در ساخت صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 از امکانات متعدد و متنوعی استفاده کرده است! از نمونه امکانات استفاده شده در این مدل صندلی می توان به سیستم نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. سیستم نورپردازی استفاده شده مجهز به فناوری بی نظیر NEO MOTION بوده و با توجه به قابلیت های متنوع همچون افکت های مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به سلیقه شخصی خود اقدام به تنظیم و انتخاب افکت مد نظر خود کند! از دیگر امکانات اضافه شده در صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 می توان به سیستم صوتی باکیفیت اشاره کرد. سیستم صوتی استفاده شده در این مدل صندلی متشکل از اسپیکرهای متعدد و ساب ووفر می شود که در قسمت پشت و کناره های صندلی تعبیه شده اند! جهت متصل شدن به سیستم صوتی نیز از رابط سیمی AUX استفاده شده تا کاربر با متصل کردن دستگاه دیجیتال مد نظر خود به صندلی از پخش صدای باکیفیت، فراگیر و واضح بهره مند شود. در ضمن با وجود سیستم بی سیم اضافه شده نیز می توان به صورت کاملا راحت و بی سیم با دستگاه های بیشتر ارتباط برقرار کرد. طبق اعلام سایت اصلی شرکت X Rocker سیستم صوتی صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 قابلیت سازگاری انواع کنسول بازی، سیستم های کامپیوتری، تبلت، موبایل و ... را در اختیار دارد.

صندلی گیمینگ ایکس راکر Monsoon RGB 4.1

مهندسان و طراحان این شرکت جهت غرق کردن کاربر در گیم پلی بازی هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا محیط فیلم، موتور لرزشی را در ساخت صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 مورد استفاده قرار داده اند! این موتور با توجه به قابلیت انتقال اتفاقات و صداهای موجود در محیط بازی و فیلم می تواند تمامی هیجان های موجود را منتقل کرده و میزان لذت کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. شرکت X Rocker همچنین به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالشتک نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالشتک تعبیه شده در صندلی گیمینگ Monsoon RGB 4.1 از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و کاربر با تکیه دادن سرخود به آن می تواند از آسیب های جدی جلوگیری کرده و استفاده طولانی مدت از صندلی را فراهم کند! در ضمن با توجه به قابلیت تا شدن پشتی صندلی نیز می توان آن را به صورت کامل تا کرد. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل صندلی از کلیدهای کنترلی جهت تنظیم میزان صدا، درگاه USB جهت پخش فایل های صوتی و قابلیت تحمل وزن تا 100 برخوردار است!

منبع: xrockeruk