شیائومی بزرگترین مراسم سال خود را در چین برگزار و طی آن از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده است! در این مراسم شاهد معرفی گوشی های سری شیائومی 13، هدفون وایرلس بادز 4، مینی پی سی شیائومی، یک روتر قدرتمند 10 گیگابیت و رابط کاربری MIUI 14 بوده ایم. همچنین این غول چینی دنیای تکنولوژی در این مراسم ساعت هوشمند جذاب Xiaomi Watch S2 را معرفی کرده است. این ساعت قرار است تا به عنوان جانشین مدل سال گذشته واچ S1 به بازار عرضه شود و می توان آن را رقیبی جدی برای ساعت هوشمند پرچمدار Galaxy Watch 5 و حتی اپل واچ دانست! می خواهید با ویژگی های منحصر به فرد ساعت هوشمند جدید شیائومی آشنا شوید؟! ادامه متن را از دست ندهید!

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 از قابلیت بادی کامپوزیشن (ارزیابی ترکیبات بدن) برخوردار است!

شیائومی واچ S2 در دو سایز 42 و 46 میلی متری معرفی شده و دارای صفحه نمایش دایره ای است. بر روی کناره سمت راست بدنه این ساعت، دو دکمه فیزیکی مستطیلی بزرگ دیده می شود. شیائومی در ساخت این گجت پوشیدنی از استیل ضد زنگ برای بدنه و شیشه یاقوت کبود بر روی صفحه نمایش استفاده کرده است.

نسخه 42 میلی متری شیائومی واچ S2 به صفحه نمایش 1.32 اینچ و نسخه 46 میلی متری آن به صفحه نمایش 1.43 اینچ مجهز هستند. صفحه نمایش هر دو نسخه این ساعت از پنل امولد بهره می برد و رزولوشن 466x466 پیکسل را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند ضد آب است و بدون هیچ مشکلی می توان آن را تا عمق 5 متری آب فرو برد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 از قابلیت بادی کامپوزیشن (ارزیابی ترکیبات بدن) برخوردار است!

شیائومی واچ S2 به امکانات جذابی در زمینه سلامت و فیتنس مجهز شده است که از میان آنها می توان به سنسور ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد. اما ویژگی کلیدی این ساعت، امکان بادی کامپوزیشن یا اندازه گیری ترکیبات بدن است! به طوری که با استفاده از آن می توانید به اطلاعاتی مانند درصد چربی، حجم عضلات، سطح پروتئین و موارد دیگر دست پیدا کنید. برای استفاده از این قابلیت، کاربر باید دو انگشت خود را بر روی دکمه های کناری ساعت قرار دهد. به این ترتیب شیائومی واچ S2 به خصوص برای ورزشکاران فعال در رشته پرورش اندام یا افراد عادی که تمرینات بدنسازی انجام می دهند جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت!

شیائومی واچ S2 توانایی اندازه گیری دمای پوست را هم دارد و می توان از آن برای پایش وضعیت خواب و بررسی سطح استرس بهره برد. این مدل ساعت هوشمند شیائومی برای بررسی وضعیت عادت ماهیانه بانوان یا حتی تمرینات تنفسی هم کارایی دارد! ضمن اینکه این گجت پوشیدنی در مجموع از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند. به نظر می رسد شیائومی هیچ چیزی را در این زمینه از قلم ننداخته و تمام امکانات فعلی سلامت و فیتنس موجود را در ساعت هوشمند خود به صورت یکجا آورده است!

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 از قابلیت بادی کامپوزیشن (ارزیابی ترکیبات بدن) برخوردار است!

امکانات شیائومی واچ S2 به همین مقدار محدود نمی شود! این ساعت هوشمند دارای میکروفون داخلی و اسپیکر هم هست و امکان مکالمه بلوتوثی را به شما می دهد. همچنین می تواند در مواقع بحرانی و اضطراری به مخاطبی که شما از قبل تعیین کرده اید پیام کمک بفرستد. مجهز بودن به جی پی اس، بلوتوث 5.2، NFC و مجموعه ای از اپلیکیشن های کاربردی امکانات ساعت هوشمند جدید برند شیائومی را تکمیل کرده اند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه 46 میلی متری شیائومی واچ S2 به باتری 500 میلی آمپر ساعت مجهز است که تا 12 روز دوام می آورد. باتری نسخه 42 میلی متری آن نیز 305 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا 7 روز نیازی به شارژ پیدا نمی کند.

در حال حاضر قیمت شیائومی واچ S2 نسخه 42 میلی متری در رنگ های مشکی و طلایی روشن به ترتیب 143 و 172 دلار اعلام شده است. همچنین نسخه 46 میلی متری این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی و طلایی روشن به ترتیب دارای برچسب قیمت 157 و 186 دلار است. شیائومی واچ S2 فعلاً فقط در چین عرضه می شود تا بعداً ببینیم برنامه های شیائومی برای توزیع جهانی آن به چه صورت است.

منبع: gizmochina