غول چینی دنیای تکنولوژی، شیائومی، از نمایشگر هوشمند Smart Display 8 Pro در چین رونمایی کرده است. این گجت جدید به عنوان جانشین Smart Display 10 که سال گذشته به بازار آمده بود، معرفی شده است. از دیگر مدل های موجود در این سری می توان به Smart Display 6 اشاره کرد که آن هم در سال 2022 راهی بازار شده بود. بیایید با مشخصات محصول جدید شیائومی بیشتر آشنا شویم.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display Pro 8

درباره مشخصات فنی نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display 8 Pro باید گفت که این گجت به یک صفحه نمایش 8 اینچ LCD مجهز است. این دستگاه می تواند به عنوان یک کنترل کنندۀ مرکزی برای دستگاه های اسمارت هوم مورد استفاده قرار گیرد و دسترسی شما را به این دستگاه ها سریع تر و راحت تر نماید. در همین راستا نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display 8 Pro به سیستم عامل MIUI Home OS مجهز شده است.
از دیگر کاربردهای نمایشگر هوشمند جدید شیائومی می توان به استریم موزیک و ویدئو اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این گجت از یک باتری بزرگِ 7500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. به این ترتیب نیازی به شارژ کردن چند باره این دستگاه در فواصل زمانی کوتاه ندارید و می توانید با خیال راحت از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display Pro 8

شیائومی هنوز مشخصات سخت افزاری نمایشگر هوشمند Smart Display 8 Pro را به طور کامل ارائه نداده است. با این حال پیش بینی می شود که این گجت قابلیت هایی مشابه با مدل های قبلی خود داشته باشد. به این ترتیب به احتمال بسیار زیاد نمایشگر هوشمند شیائومی از قابلیت هایی مانند تماس ویدئویی، اتصال داخلی با گوشی های موبایل، تلویزیون و نمایشگرهای خانگی و ارتباط با دوربین های امنیتی خانه برخوردار خواهد بود.

شما می توانید تا 3000 دستگاه هوشمند مختلف را به نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display 8 Pro متصل کنید. بنابراین علی رغم ابعاد کوچک و ظاهر ظریف، این گجت کارایی فوق العاده بالایی دارد و می تواند به عنوان قلب تپندۀ اسمارت هوم شما مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ریموت کنترل مادون قرمز داخلی این نمایشگر می تواند لوازم خانگی سنتی را به در عرض چند ثانیه به یک دستگاه هوشمند تبدیل کند. از آنجایی که از کلمه ‘Pro’ در نام این دستگاه استفاده شده، احتمالاً یک سری ویژگی اختصاصی در مقایسه با نسل های قبلی به آن اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید منتظر اعلام رسمی شیائومی باشیم.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display Pro 8

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Display Pro 8 هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت این دستگاه به طور رسمی از جانب شیائومی اعلام نشده است. با این حال می توان انتظار داشت که این دستگاه از مدل Smart Display 10 که با قیمت 139 دلار در بازار موجود است، گران تر باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه اندازه صحیح خواهد بود. با رشد روز افزون دستگاه های اسمارت هوم، گجت هایی مانند نمایشگر هوشمند اسمارت دیسپلی پرو 8 می توانند به گزینه های سودآوری برای شرکت های فعال در این بازار تبدیل شوند.

منبع: gizmochina