دوست دارید فیلم ها و سریال های روز دنیا را با کیفیت Full HD 1080p و در اندازه 120 اینچ با اعضای خانواده تان یا در خانه دوستانتان تماشا کنید؟! ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2 این امکان را در اختیار شما می گذارد! این پروژکتور خانگی از ابعاد جمع و جور، وزن سبک و طراحی ظاهری مدرنی بهره می برد و یکی از مدل های قابل حمل موجود در بازار است. شما می توانید به سادگی این پروژکتور را به خانه دوستانتان ببرید و از تماشای فیلم و سریال در کنار آنها لذت ببرید! اما ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2 چه ویژگی هایی دارد که باعث شده به یکی از محبوب ترین مدل های خانگی در بازار تبدیل شود؟ در این مقاله به این سؤال پاسخ داده ایم! با ما همراه باشید.

پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2، سینمای خانگی همراه شما!

مطابق با مطالبی که بر روی وب سایت رسمی شیائومی قرار گرفته، مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Mi Smart Projector 2 را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • سایز تصویر 120 اینچ با لنز شورت ترو (نسبت پرتاب 1.2:1)
  • تصحیح حالت ذوزنقه ای به صورت اتوماتیک در زوایای مختلف
  • رزولوشن ایده آل 1080p با قابلیت فوکوس خودکار
  • مجهز به Android TV و Google Assistant به صورت پیش فرض
  • ارائه صدای قدرتمند دالبی

یک گجت هوشمند با مجموعه ای از امکانات کاربردی

به طور کلی شیائومی همواره سعی کرده است تا از جدیدترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کند. این مورد در رابطه با ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Mi Smart Projector 2 نیز صدق می کند و این مدل از فناوری های روز بهره می برد. در واقع این پروژکتور یک گجت هوشمند است که می توان آن را به عنوان یکی از وسایل در خانه های هوشمند (Smart Home) به کار برد. این پروژکتور به صورت پیش فرض به دستیار صوتی Google Assistant مجهز است و شما می توانید از طریق فرمان های صوتی با آن کار کنید. نکته جالب اینجاست که دیتا پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2 با تمامی تجهیزات خانه هوشمند که به گوگل اسیستنت مجهز هستند سازگاری دارد و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند! برای بهره مند شدن از این قابلیت باید دکمه Google Assistant را از روی ریموت کنترل دستگاه فشار دهید.

یک گجت هوشمند با مجموعه ای از امکانات کاربردی

از دیگر امکانات هوشمند ویدئو پروژکتور خانگی ارزان شیائومی Mi Smart Projector 2 باید به مجهز بودن آن به سیستم عامل Android TV اشاره کنیم. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا از تمام امکانات یک تلویزیون هوشمند اندرویدی در پروژکتور خود بهره مند شوید! به این ترتیب شما می توانید اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئوی داخلی و خارجی (شامل فیلیمو، نماوا، یوتیوب، نتفلیکس و...) را بر روی پروژکتور خود نصب کنید و از آنها برای دسترسی به هزاران فیلم و سریال استفاده نمایید! توجه داشته باشید که امکان نصب تمامی اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی بر روی پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2 وجود دارد و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. این پروژکتور به وای فای داخلی مجهز است و به سادگی می توانید به صورت مستقیم بر روی آن به اینترنت دسترسی داشته باشید. مجهز بودن به 2 گیگابایت حافظه رم DDR3، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و بلوتوث 5.0 سایر امکانات این پروژکتور در این رابطه را تشکیل می دهند.

از تماشای فیلم های Full HD لذت ببرید!

با خرید پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2 می توانید فیلم ها و سریال های روز دنیا را با رزولوشن Full HD 1080p تماشا کنید. این پروژکتور به منبع نور LED با تکنولوژی DLP مجهز است و شدت روشنایی آن 500 لومن اعلام شده است. علاوه بر تصاویر با کیفیت، این پروژکتور صدای قدرتمند و باور پذیری را نیز ارائه می دهد. شیائومی اعلام کرده است که این پروژکتور توسط مهندسین صدای حرفه ای این شرکت کالیبره شده و توانایی ارائه صدای فراگیر را دارد. همچنین در ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Mi Smart Projector 2 از دو اسپیکر 5 وات استفاده شده است که از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کنند. پس بدون نیاز به اسپیکر خارجی، می توانید به صدایی طبیعی دست یابید و از تماشای فیلم لذت بیشتری ببرید.

پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2، سینمای خانگی همراه شما!

موارد بالا در کنار امکانات نصب و راه اندازی حرفه ای باعث شده تا بسیاری از کاربران خانگی به خرید پروژکتور شیائومی Mi Smart Projector 2 ترغیب شوند. اگر شما هم جزء این دسته از کاربران هستید، می توانید به سادگی صاحب این گجت کارآمد شوید! برای این منظور و برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: mi