شیائومی از مینی کتابخوان الکترونیکی Moaan inkPalm 5 Pro رونمایی کرده است. این گجت، اولین کتابخوان شیائومی در سال 2023 است و نسبت به مدل های سال های پیشین، به پردازندۀ سریع تری مجهز شده است. علاوه بر این، مینی کتابخوان جدید شیائومی به طور کامل از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند و از 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد. برای آشنایی بیشتر با این گجت جدید و جذاب تا انتهای این خبر با ما همراه باشید.

پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی مینی کتاب خوان شیائومی Moaan inkPalm 5 pro

شرکت شیائومی از رنگ های مشکی و نقره ای در طراحی مینی کتابخوان InkPalm 5 Pro استفاده کرده است؛ به این صورت که قاب های اطراف صفحه نمایش به رنگ مشکی و سایر بخش های آن به رنگ نقره ای طراحی شده اند. این مینی کتابخوان جدید طراحی فوق العاده جمع و جوری دارد و می توانید آن را به سادگی درون جیب لباس خود قرار دهید.

کتابخوان الکترونیکی شیائومی InkPalm 5 Pro به یک صفحه نمایش جوهر الکترونیک 5.2 اینچ Carta HD مجهز است. این صفحه نمایش از نوع e-paper یا کاغذ الکترونیکی است و رزولوشن 1280x780 پیکسل و تراکم پیکسلی 284ppi را ارائه می دهد. در هنگام خواندن ایبوک از روی این صفحه نمایش، حس خواندن کتاب کاغذی به شما دست خواهد داد!

یک لایه شیشه ای از صفحه نمایش مینی کتابخوان شیائومی InkPalm 5 Pro محافظت می کند. این کتابخوان از 24 لامپ LED سرد و گرم بهره می برد که با نور محیط تطبیق پذیر هستند. این ویژگی از افت کیفیت تصویر در محیط های کم نور یا در اتاق های کاملاً تاریک جلوگیری می کند و لذت مطالعه در شب و پیش از خواب را برای شما به ارمغان می آورد.

پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی مینی کتاب خوان شیائومی Moaan inkPalm 5 pro

قلب تپندۀ مینی کتابخوان الکترونیکی شیائومی InkPalm 5 Pro را پردازندۀ چهار هسته ای Quanzi با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل می دهد. این کتابخوان به 1 گیگابایت حافظه رم نیز مجهز است و از وای فای و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. در کنارۀ بدنۀ این گجت نیز دکمۀ تنظیم صدا قرار دارد که می توان از آن برای عوض کردن صفحات کتاب به صورت دستی هم استفاده کرد. البته این قابلیت در برخی اپلیکیشن های خواندن کتاب قابل استفاده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مینی کتابخوان شیائومی InkPalm 5 Pro Edition به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 8.1 لود می شود و امکان اجرای اپلیکیشن های مختلف بر روی آن وجود دارد. توجه داشته باشید که این گجت از «نصب اپلیکیشن» پشتیبانی نمی کند و فقط امکان اجرا به صورت sideload را فراهم می آورد. به این صورت که می توانید سرویس های اندرویدی را از طریق مرورگر ساده ای که در کتابخوان وجود دارد، باز کنید. روش دیگر این است که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را از طریق کابل USB-C به این کتابخوان متصل کنید و از این طریق به اپلیکیشن هایتان دسترسی پیدا نمایید.

پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی مینی کتاب خوان شیائومی Moaan inkPalm 5 pro

باتری به کار رفته در مینی کتابخوان شیائومی InkPalm 5 Pro از ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژ کامل آن تا 7 روز دوام می آورد. لازم به ذکر است که یک سری اپلیکیشن به صورت پیش فرض بر روی این کتابخوان نصب هستند که از زبان انگلیسی پشتیبانی نمی کنند. شما می توانید این برنامه های چینی را بدون هیچ مشکلی حذف کنید. قیمت مینی کتابخوان شیائومی Moaan InkPalm 5 Pro در چین 209.99 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina