از شرکت های پیشگام در تولید محصولات دیجیتال می توان به شیائومی اشاره کرد که توانسته تحولات زیادی در بازارهای جهانی ایجاد کند! این برند برای همه کاربران (کاربران حرفه ای و کاربران عادی) یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود تا بتوانند تمامی محصولات دیجیتالی مد نظر خود را تهیه کنند. در این مقاله به بررسی یکی از محصولات حرفه ای و رده بالای شرکت شیائومی خواهیم پرداخت که با عنوان مانیتور Mi 1C روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل مانیتور جدید از پنل 23.8 اینچی برخوردار بوده که قادر است محتوای مد نظر کاربر را در ابعاد مناسب و زاویه ایده آل به نمایش دربیاورد! مهندسان و طراحان شرکت Xiaomi در ساخت این مدل مانیتور از نرخ تازه سازی 60 هرتزی و نرخ پاسخگویی 6 میلی ثانیه ای استفاده کرده اند که باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از تصاویری روان و بدون لگ بهره مند شود! با وجود روشنایی با شدت بالا نیز می توان گفت که مانیتور قادر است در محیط های روشن نیز تصاویری با بالاترین وضوح را به ارمغان بیاورد. جهت برقراری اتصال با دیگر دستگاه های دیجیتال نیز از پورت های متنوع و کاربردی استفاده شده است! فناوری های پیشرفته، رزولوشن 1080p و قابلیت تنظیم میزان ارتفاع نیز از دیگر مشخصات مهم این مدل مانیتور محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور Mi 1C شیائومی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

رونمایی از مانیتور شیائومی Xiaomi Mi 1C

زاویه دید مناسب به همراه طراحی مدرن و پیچیده!

از ویژگی ها و مشخصات مهم در مانیتور شیائومی مدل Mi 1C می توان به زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) اشاره کرد. زاویه دید شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این ویژگی می تواند در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم دید وسیع و واقع گرایانه ای را برای کاربر به ارمغان بیاورد! مهندسان و طراحان شرکت شیائومی در ساخت این مدل مانیتور به منظور ایجاد تجربه تماشای همه جانبه محتوا از حاشیه های بسیار نازک استفاده کرده اند. این ویژگی نیز همانند زاویه دید می تواند کاربر را غرق در محتوای در حال پخش کند! از دیگر مزیت های این ویژگی نیز می توان به قابلیت یکپارچه شدن هنگام استفاده مانیتورهای بیشتر اشاره کرد! در ضمن طبق اعلام سایت اصلی شرکت شیائومی مانیتور Mi 1C از ضخامتی برابر با 7.3 میلی متر برخوردار بوده تا قادر باشد جذابیت میز کار شما را تا چندین برابر افزایش دهد! مواد اولیه مرغوبی نیز در ساخت این مدل مانیتور استفاده شده که باعث می شود تا کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی در برابر ضربه های احتمالی و یا سقوط از ارتفاع به استفاده از مانیتور مشغول باشد. با وجود پایه های استاندارد و پورت های متعدد می توان گفت که امکان ایجاد زاویه دید مناسب و برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال برای کاربر میسر خواهد شد!

به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 6 میلی ثانیه ای (GTG) که مانیتور Mi 1C در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب و استاندارد را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! شرکت شیائومی مانیتور Mi 1C را در اندازه 23.8 اینچ طراحی کرده تا تصاویر با اندازه بزرگ برای کاربر به نمایش گذاشته شود. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن Full HD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور در حالت کاملا استاندارد بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید.

رونمایی از مانیتور شیائومی Xiaomi Mi 1C

مجهز به فناوری محافظت کننده و پورت های متعدد!

شرکت Xiaomi به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی مانیتور Mi 1C استفاده کند. فناوری های استفاده در این مدل مانیتور از نوع Low Blue Light بوده که از ویژگی های مخصوصی برخوردار است! فناوری Low Blue Light با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید! این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای و کاربرانی است که به تماشای فیلم علاقه زیادی دارند! این شرکت همچنین جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور Mi 1C خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل یک عدد پورت DisplayPort و 1 عدد پورت HDMI می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید.

رونمایی از مانیتور شیائومی Xiaomi Mi 1C

کنتراست 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. این مدل از مانیتور شرکت کوار مستر دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. باید به این نکته اشاره کرد که پنل استفاده شده در مانیتور Mi 1C از نوع IPS بوده تا تصاویر از جذابیت بیشتری برخوردار باشند! لازم به ذکر است که این مدل مانیتور شرکت شیائومی از ابعادی برابر با 539.2x121.2x419.5 میلی متر و وزنی برابر با 2.7 کیلوگرم برخوردار بوده که باعث می شود تا علاوه بر قابلیت حمل و نقل آسان، نگرانی بابت جای دادن آن بر روی میز خود نداشته باشد! در آخر نیز باید گفت که این مدل مانیتور با توجه به ویژگی ها و مشخصات ذکر شده می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به انجام کارهای روزانه و یا تماشای فیلم علاقه مند هستند!

منبع: mi