فروش دوربین امنیتی شیائومی Smart Camera 3 Pro در چین آغاز شده است. این دوربین هوشمند جدید قادر است تا خروجی تصویر 3K را ارائه دهد و به توانایی تشخیص گریۀ نوزاد مجهز شده است. برای این منظور این دوربین مدار بسته از یک سنسور 5 مگاپیکسل بهره می برد و از رزولوشن 2960x1666 پیکسل پشتیبانی می کند. همچنین دوربین مدار بسته شیائومی Smart Camera 3 Pro از قابلیت ثبت تصویر تمام رنگی در نور کم برخوردار است و برای تطبیق پذیریِ هر چه بیشتر با محیط های تاریک و کم نور، به یک سنسور تصویربرداری فوق العاده حساس مجهز است. دوست دارید با این گجت بیشتر آشنا شوید؟! با ما تا انتهای متن همراه باشید!

کیفیت تصویر 3K با دوربین مداربسته شیائومی Smart Camera 3 Pro

دوربین هوشمند جدید شیائومی دارای یک منبع نور مادون قرمز است و می تواند تحرک و فعالیت های انسان را به سرعت تشخیص دهد. اگر کسی به دوربین Smart Camera 3 Pro نزدیک شود، این گجت به طور اتوماتیک برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می کند. جالب اینجا است که این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص چهرۀ افراد استفاده می کند و به طور کاملاً دقیق غریبه ها را از افراد آشنا تفکیک می کند!

با توجه به اینکه دوربین امنیتی شیائومی Xiaomi Smart Camera 3 Pro از قابلیت HDR پشتیبانی می کند، می توانید از وضوح و شفافیت تصاویر ثبت شده با آن اطمینان داشته باشید! می توان گفت که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از این دوربین در هر نوع سناریویی استفاده کنید! به عبارت دیگر فرقی نمی کند تمام چراغ های شما روشن یا خاموش باشند، در هر دو حالت دوربین هوشمند شیائومی به خوبی از عهدۀ وظایف خود بر می آید.

کیفیت تصویر 3K با دوربین مداربسته شیائومی Smart Camera 3 Pro

اما کاربرد این گجت فراتر از یک دوربین مدار بستۀ ساده است! چرا که این دستگاه دارای یک گیت وی بلوتوث با قابلیت Mesh است و می تواند به عنوان دستگاه مرکزی برای کنترل لوازم هوشمند خانه به کار رود. شما می توانید با استفاده از این دوربین یک اسمارت هوم کارآمد راه اندازی کنید و دستگاه های متصل به آن را به راحتی کنترل نمایید.

از دیگر توانایی های ویژۀ دوربین هوشمند شیائومی Smart Camera 3 Pro می توان به قابلیت تشخیص صدای آن اشاره کرد. به این صورت که اگر این دوربین صدای عجیب و غریبی را در خانه تشخیص دهد، به طور هوشمند برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می کند. همچنین این دوربین مدار بسته از قابلیت تشخیص گریۀ نوزاد به شکل لحظه ای برخوردار است و برای این منظور هم به سرعت برای شما نوتیفیکیشن می فرستد.

کیفیت تصویر 3K با دوربین مداربسته شیائومی Smart Camera 3 Pro

دوربین مدار بسته شیائومی Smart Camera 3 Pro به همراه چیپ امنیتی MJA1، گواهینامه و رمز عبور انحصاری ارائه می شود. متدهای امنیتی به کار رفته در این دوربین هوشمند، حریم خصوصی شما را تضمین می کنند و به طور کامل از اطلاعات ارتباطی شما در مقابل دسترسی افراد غیر مجاز حفاظت به عمل می آورند.

این امکان برای شما فراهم است تا زمان اسلیپ شدن این دوربین را متناسب با نیازهای خود شخصی سازی کنید. همچنین دوربین مدار بسته شیائومی Smart Camera 3 Pro امکان مکالمه صوتی دو طرفه را به شما می دهد. به این ترتیب می توانید با شخصی که در مقابل دوربین قرار دارد، از راه دور صحبت کنید و صحبت های او را بشنوید. به لطف مجهز بودن به میکروفون و اسپیکر قدرتمند، این دوربین از برد صوتی 8 متری پشتیبانی می کند.

قیمت دوربین مدار بسته شیائومی Xiaomi Smart Camera 3 Pro برای عرضه در بازارهای چین حدود 44 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina