شیائومی از جدیدترین محصول خود در بازار تجهیزات صوتی رونمایی کرده است. این محصول جدید، یک هندزفری با سیم با نام Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit است که از ساختار داخلی خاص و منحصر به فردی بهره می برد. این هندزفری دارای دیافراگمی از جنس سیلیکون مایع است و تجربه کاربر از گوش دادن به موسیقی را متحول می کند! طراحی این هندزفری به گونه ای است که باعث ارتقای وضوح و عمق صدا می شود و فضای طبیعی تری را برای کاربر شبیه سازی می کند. در حال حاضر ایرفون با سیم جدید شیائومی با قیمت 18 دلار در بازارهای کشور چین توزیع شده است.

هندزفری Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit

جلوگیری از تغییر صدا با بهره گیری از درایورهای مغناطیسی دوگانه

یکی از ویژگی های درخشان هندزفری شیائومی Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit، استفاده از واحد دیافراگم میکرو است. این ویژگی باعث می شود تا جزئیات صدا واضح تر شوند و محدوده پاسخ دهی فرکانسی هندزفری افزایش یابد. مجهز بودن به واحد دیافراگم قدرتمند دقت صدا را نیز ارتقا می دهد و از تغییر کردن آن جلوگیری می کند. به عبارت دیگر با استفاده از هندزفری جدید شیائومی، صدا را با همان کیفیت اولیۀ دستگاه منبع پخش خواهید شنید.

لایه رسانای واحد میکرو دیاراگم در این هندزفری به صورت یکسان در تمامی سطح آن توزیع شده است و لزرش یکنواختی را با بهره بردن از نیروی مغناطیسی ایجاد می کند. این طراحی منحصر به فرد، اعوجاج صدا را از بین می برد و یک صدای کریستالی و شفاف را به شما ارائه می دهد.

هندزفری Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit

علاوه بر قابلیت های صوتی متعدد، هندزفری با سیم جدید شیائومی کیفیت ساخت بالایی نیز دارد و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. ساختار این هندزفری و متریال به کار رفته در آن، پشتیبانی از تمامی محدوده فرکانسی را تضمین کرده است. ضمن اینکه این هندزفری موفق به دریافت تأییدیه صدای Hi-Res نیز شده است و بالاترین کیفیت ممکن را برای کاربر به ارمغان می آورد.

ایرفون شیائومی Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit از طریق جک 3.5 میلی متری به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و تنها 14.7 گرم وزن دارد. همچنین طول کابل این هندزفری 1.28 متر است. سایر مشخصات این گجت شامل توان مصرفی 5 میلی وات و محدوده پاسخ دهی فرکانسی 20 هرتز تا 20000 هرتز می شود.

هندزفری Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit

هندزفری جدید شیائومی دارای سه دکمه است که از طریق آنها می توان پخش موزیک یا مکالمه را کنترل کرد. مطابق معمول، شیائومی در طراحی و عرضه این ایرفون نیز همانند دیگر محصولات خود به اصل «مقرون به صرفه بودن» توجه ویژه ای داشته است. به طور کلی محصولات شیائومی با اینکه مشخصات فنی رده بالایی دارند، اما اکثراً با قیمت دستگاه های میان رده راهی بازار شده اند و همین موضوع یکی از جذابیت های این برند چینی برای کاربرانش بوده است. این موضوع در رابطه با هندزفری Dual Magnetic Ultra Dynamic Unit هم صدق می کند و می توان آن را با قیمت منطقی 18 دلار تهیه کرد. این گجت هم اکنون در بازارهای کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina