شیائومی به تازگی از یک پاوربانک جیبی جدید با نام کامل Xiaomi 10000mAh Pocket Edition Power Bank رونمایی کرده است. این پاوربانک علاوه بر پورت های رایج، دارای یک کابل متصل با رابط USB Type-C هم هست که از قابلیت فست شارژ دو طرفه با سرعت 22.5 وات پشتیبانی می کند. این شارژر همراه هم اکنون با قیمت 18 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

پاوربانک جیبی 10000 میلی آمپر شیائومی

تجربه شارژ همزمانِ چند دستگاه

از آنجایی که پاوربانک جیبی جدید شیائومی دارای کابل متصل به بدنه است، دیگر نیازی به حمل کابل در کنار آن نخواهید داشت. همان طور که اشاره شد این کابل از نوع USB-C است و به همین دلیل این پاوربانک برای اکثر گوشی های اندرویدی کارایی بالایی خواهد داشت.
مطابق با مشخصات فنی رسمی ارائه شده از جانب شیائومی، پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی Xiaomi Pocket Edition، توانایی شارژ انواع دستگاه ها و گجت های دیجیتال را برای چند مرتبه دارد. به عنوان مثال شما می توانید با این پاوربانک گوشی شیائومی 13 را 1.7 بار، گوشی Redmi K60 Pro را 1.4 بار و آیفون 14 را دو بار شارژ کنید. همچنین این گجت توانایی 1.1 بار شارژ کردن نینتندو سوییچ را دارد. برای مصارف روزمره و گوشی های اندرویدی میان رده، ظرفیت باتری پاوربانک شیائومی Pocket Edition برای حدود یک روز کافی خواهد بود.
باید این نکته را خاطر نشان کنیم که پاوربانک جیبی شیائومی در هنگام شارژ آیفون، حداکثر سرعت 20 وات را ارائه می دهد. همچنین توجه داشته باشید که برای شارژ آیفون با این گجت، به یک کابل تبدیل تایپ سی به لایتنینگ نیاز خواهید داشت.

پاوربانک جیبی 10000 میلی آمپر شیائومی

علاوه بر کابل متصل به بدنه، پاوربانک شیائومی Pocket Edition دارای یک پورت USB-C و یک پورت USB-A هم هست. تمامی این پورت ها (در صورت اتصال یک دستگاه به آن) توانایی ارائه سرعت شارژ 22.5 وات را دارند. با این حال شما می توانید حداکثر سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این پاوربانک شارژ نمایید.

نکته قابل توجهی که در رابطه با پاوربانک Xiaomi 10000mAh Pocket Edition وجود دارد این است که شما می توانید آن را در حالت «کم سرعت» قرار دهید. برای این منظور فقط کافی است که دکمه پاور آن را دو بار فشار دهید. این حالت برای شارژ گجت های کوچک مانند ایربادز یا ساعت هوشمند کاربرد دارد. به عبارت دیگر اگر باتری دستگاه مورد نظر شما ظرفیت کمی دارد، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی آن را با پاوربانک جیبی شیائومی شارژ کنید.

پاوربانک جیبی 10000 میلی آمپر شیائومی

در زمینه ویژگی های امنیتی و حفاظتی، پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت شیائومی Pocket Edition به مجموعه ای از امکانات کاربردی مجهز شده است. بر همین اساس، این پاوربانک از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، ولتاژ بیش از حد، شدت جریان بیش از حد، شارژ بیش از حد و شارژ معکوس محافظت می کند.

در مجموع پاوربانک جیبی جدید شیائومی یک پکیج کامل و کاربردی است و انعطاف پذیری بالایی در شارژدهی به دستگاه های مختلف دارد. مجهز بودن به کابل متصل به بدنه، تمرکز بر روی مسائل حفاظتی و وزن سبک برخی از مهم ترین نقاط قوت این شارژر همراه به حساب می آیند. همچنین این پاوربانک قیمت مناسبی دارد و گزینه ای رؤیایی و دست نیافتنی برای قشر عادی جامعه نخواهد بود!

منبع: gizmochina