از مهم ترین و حیاتی ترین ابزارهای مورد نیاز گیمرها می توان به هدست اشاره کرد. هدست هایی که از قابلیت ها و مشخصات رده بالایی برخوردار هستند می توانند علاوه بر غرق کردن گیمر در گیم پلی بازی، امکان پیروزی در نبردهای حساس را نیز فراهم کنند! در این مقاله با یکی از برترین و رده بالاترین هدست های بازار روبرو هستیم که توسط شرکت معتبر ایکس باکس طراحی شده است! ایکس باکس هدست مد نظر ما را با عنوان Starfield Limited Edition تولید و روانه بازارهای جهانی کرده است. این مدل هدست به دلیل برخورداری از متریال های باکیفیت می تواند علاوه بر دوام بالا، قابلیت کاهش صداهای موجود در محیط را نیز کاهش داده تا کاربر بدون حواس پرتی و با تمرکز بیشتر به استفاده از هدست بپردازد! در ضمن این مدل هدست به صورت بی سیم طراحی و به منظور تامین انرژی نیز از یک باتری قدرتمند استفاده شده تا کاربر بدون نگرانی بابت اتمام زود هنگام شارژ به انجام بازی های ویدئویی مشغول باشد! جهت بالا بردن میزان کیفیت و در نتیجه بالا رفتن میزان رضایت کاربر نیز از فناوری های پیشرفته ای استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition ایکس باکس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی هدست XBOX Starfield Limited Edition

ویژگی های ساختاری هدست گیمینگ!

مهندسان و طراحان شرکت ایکس باکس در ساخت هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition از ویژگی های ساختاری هوشمندانه استفاده کرده اند. از نمونه ویژگی های ساختاری استفاده شده در این مدل هدست می توان به ابری بسیار نرم در داخل کاپ ها اشاره کرد که به منظور جلوگیری از تعرق گوش و ایجاد حساسیت اضافه شده اند تا راحتی استفاده از هدست را تا چندین برابر بیشتر کنند. هدبند نیز از دیگر ویژگی های ساختاری استفاده شده در Starfield Limited Edition محسوب می شود که از مشخصاتی همچون نرمی زیاد و قابلیت تنظیم برخوردار است. ایکس باکس جهت مکالمه به صورت تصویری و صوتی با هم تیمی ها نیز از یک میکروفون بسیار باکیفیت استفاده کرده که با توجه به قابلیت جمع شوندگی این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت عدم نیاز آن را به صورت کشویی درون هدست قرار دهد! از مهم ترین و مثبت ترین مشخصات ساختاری این مدل هدست نیز می توان به قابلیت چرخاندن گوشی های تعبیه شده اشاره کرد. با چرخاندن گوشی های هدست می توان به قابلیت تنظیم میزان صدا و امکان برقراری تعادل بین صدای چت دوستان و درون بازی دسترسی پیدا کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون حواس پرتی و انجام حرکات اضافی به کنترل هدست بپردازد! وزن 312 گرمی نیز از دیگر مشخصات ساختاری هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition ایکس باکس محسوب می شود.

معرفی هدست XBOX Starfield Limited Edition

رابط بی سیم و فناوری های پیشرفته!

هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition ایکس باکس با توجه به نوع اتصالی (بلوتوث) که در اختیار دارد قادر است بدون نیاز به رابط و یا دانگل اضافه به کنسول های سری One، X و S و سیستم عامل ویندوز 10 / 11 متصل شود. با متصل شدن این مدل هدست به کنسول می توانید از بالاترین ترین و فوق العاده ترین کیفیت صدا بهره مند شوید. در ضمن با متصل کردن هدست به صورت بی سیم صدای پخش شده بدون هیچ گونه افت کیفیت و یا تاخیر اقدام به پخش صدا خواهد کرد. شرکت ایکس باکس به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت و وضوح صدا از فناوری های متعدد بهره برده است. فناوری های استفاده شده در هدست گیمینگ Xbox Wireless شامل Windows Sonic، DTS Headphone:X و Dolby Atmos می شود. این مدل هدست با توجه به پشتیبانی از فناوری های ذکر شده می توان به بالاترین درجه از کیفیت و وضوح برسد! از دیگر ویژگی های موجود در این فناوری ها نیز می توان به قابلیت ارائه صدایی با دقت فوق العاده بالا همراه با قابلیت تولید صدای واقع گرایانه هنگام انجام بازی های ویدئویی اشاره کرد!

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition استفاده شده می توان به درایورهای 40 میلی متری اشاره کرد. داریورهای استفاده شده در این مدل هدست از جنس نئودیمیوم بوده و قادر است با تولید امواج صوتی به صورت یکنواخت همه صداهای موجود در بازی ها را با بالاترین کیفیت برای شما پخش کند. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به قابلیت شنیدن تمامی جزئیات صدا با هیجان و عمق بیشتر همراه با بیس کوبنده اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition علاوه بر کیفیت بالایی که در پخش صدا دارد می تواند همه فرکانس های صدای بین 20Hz تا 20KHz را به خوبی در اختیار شما بگذارد. این ویژگی باعث می شود تا شما از شنیدن صدایی با کیفیت و واضح بهره مند شوید.

معرفی هدست XBOX Starfield Limited Edition

میکروفون پیشرفته و باتری قدرتمند!

میکروفون باکیفیت و حساس یکی از امکانات مثبت و مهم استفاده شده در هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition محسوب می شود. شرکت XBOX در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون دوتایی حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. در واقع این مدل هدست گیمینگ ایکس باکس با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت تنظیم جمع شوندگی (تاشو) اشاره کرد که این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت بلا استفاده ماندن، آن را به صورت کشویی داخل هدست هدایت کند! این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از مهم ترین ویژگی های این میکروفون نیز می توان به قابلیت قطع خودکار میکروفون و یا همان Auto Mute اشاره کرد. این ویژگی نیز کاربر را قادر می سازد تا هنگام بلا استفاده ماندن میکروفون اقدام به قطع کردن آن کند! در ضمن با توجه به کلید قطع صدا می توانید به صورت دستی نیز اقدام به قطع میکروفون کنید! در ضمن با توجه به برخورداری از LED بر روی میکروفون نیز می توان از فعال بودن میکروفون خبردار بود!

معرفی هدست XBOX Starfield Limited Edition

ایکس باکس جهت تامین انرژی مورد نیاز هدست گیمینگ بی سیم Starfield Limited Edition از یک باتری قدرتمند استفاده کرده است. باتری استفاده شده در این مدل هدست از نوع لیتیوم یونی بوده و قادر است تا 15 ساعت شارژدهی را پس از هر بار شارژ به ارمغان بیاورد. در ضمن باتری تعبیه شده در این هدست از طریق پورت USB-C شارژ شده و طبق اعلام سایت اصلی شرکت ایکس باکس باتری تعبیه شده قادر است شارژدهی 4 ساعته را پس از 30 دقیق شارژ به ارمغان آورده و پس از 3 ساعت به صورت 100 درصدی شارژ خواهد شد! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل هدست دارای کلیدهای کنترلی نیز بوده تا کاربر بدون حواس پرتی اقدام به خاموش / روشن کردن، تنظیم میزان صدا با چرخاندن گوشی چپ و برقراری تعادل بین صدای بازی و صدای چت با چرخاندن گوشی راست کند!

منبع: xbox