قلب خود را در طول تمرین یا در طول روز کنترل کنید.

اگر یک ویژگی وجود داشته باشد که هر ساعت هوشمند باید از آن برخوردار باشد، آن پایش ضربان قلب است. حتی بدون سنسورهای اضافی مانند سنسور ECG یا EDA، پایش ضربان قلب اولیه، چیزی است که همه می توانند از آن لذت ببرند. با پیگیری روزانه ضربان قلب خود، می توانید متوجه شوید که چه زمانی باید سرعت کار را کاهش دهید، یا چه زمانی ممکن است لازم باشد به پزشک خود مراجعه کنید. در ادامه به معرفی بهترین ساعت های سنجش ضربان قلب پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

با این ساعت ها ضربان قلب خود را پیگیری کنید

Samsung Galaxy Watch 4

Samsung Galaxy Watch 4

اگر می خواهید بهترین ساعت هوشمند اندرویدی را داشته باشید، گلکسی واچ 4 عالی است. در حال حاضر این تنها ساعت هوشمندی است که مهارت نرم افزاری گوگل را با سخت افزار درجه یک سامسونگ ترکیب می کند. همچنین تنها گزینه برای کسانی است که دوستدار Wear OS 3 هستند.

اما وقتی نوبت به یک ساعت با قابلیت خوب پایش ضربان قلب می ‌رسد، گلکسی واچ 4 در اینجا عالی می درخشد. از دیگر ویژگی های سلامت و تناسب اندام سری گلکسی واچ 4 می توان به ECG داخلی و اندازه گیری فشار خون اشاره کرد.

Fitbit Sense

Fitbit Sense

هنگامی که Fitbit Sense وارد بازار شد، قیمت گزاف آن در مقایسه با سایر بهترین پوشیدنی های Fitbit همه را شگفت زده کرد. اما تنها چیزی که این ساعت هوشمند Fitbit را عالی می کند، سنسورهای مختلف ردیابی سلامت و تناسب اندام است که در آن گنجانده شده است.

Fitbit Sense نه تنها می تواند ضربان قلب شما را ردیابی کند، بلکه به لطف سنسور ECG، ریتم قلب شما را نیز کنترل می کند. در تلاشی برای کمک به حفظ سلامت قلب و کنترل سطح استرس، حسگر الکترودرمال نگاهی عمیق به قلب شما و نحوه انجام آن در طول فعالیت ‌های مختلف ارائه می‌کند. Fitbit حتی مجهز به یک سنسور دمای پوست است که نشان دهد آیا دمای بدن شما خیلی بالا است یا خیر.

Polar Pacer Pro

Polar Pacer Pro

Polar به دلیل ارائه بهترین ساعت های هوشمند برای دوندگان، برندی شناخته شده است. ساعت هوشمند Pacer Pro، یکی از بهترین ساعت ‌های هوشمند این برند است که برای کسانی که عاشق نقاط داده هستند و تقریباً تمام معیارها را می خواهند عالی است. این ساعت، عمر باتری بسیار عالی ارائه می دهد، و با GPS فعال به طور مداوم تا 7 روز یا 35 ساعت شما را پشتیبانی می کند.

چیزی که Polar را از سایر رقبا برتر می کند، سهولت استفاده از آن است. اگرچه این ساعت فاقد صفحه نمایش لمسی است، اما به لطف پنج دکمه موجود در قسمت بیرونی آن، قابل اعتمادتر و راحت تر عمل می کند.

Polar Pacer Pro با در نظر گرفتن دونده ها طراحی شده است و با تکیه بر دکمه های سخت افزاری، رویکردی متفاوت از ساعت هوشمند "سنتی" ارائه می دهد. ضمن این که در این ساعت هیچ حسگر اضافی مانند سنسور اکسیژن خون (SpO2)  یا سنسور ECG وجود ندارد.

لازم به ذکر است شما می توانید سایر ساعت های هوشمندی که مناسب اندازه گیری ضربان قلب هستند را در بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: androidcentral