این طور که از شواهد پیداست، گوشی پرچم دار بعدی برند Vivo به چهار دوربین پشتی با رزولوشن عالی مجهز خواهد بود! یکی از این دوربین ها از قابلیت زوم پریسکوپی با خروجی 64 مگاپیکسل بهره می برد. همچنین این گوشی دارای یک سنسور بزرگ 1 اینچی از مدل سونی IMX989V است. بله، گوشی ویوو X90 پرو پلاس به عنوان پرچم دار جدید برند ویوو حرف های زیادی برای گفتن دارد و به خصوص برای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری فوق العاده جذاب است! می خواهید با مشخصات تازه فاش شده این گوشی بیشتر آشنا شوید؟! ادامه متن را از دست ندهید!

مشخصات گوشی ویوو X90 پرو پلاس فاش شد! از سنسور دوربین 1 اینچی تا تراشه پرچمدار اسنپ دراگون 8 نسل 2!

این اطلاعات بر روی وب سایت TechGoing منتشر شده و در آن لیست تقریباً کاملی از مشخصات گوشی X90 Pro Plus فاش شده است. این گوشی به عقیده بسیاری از کارشناسان، مدل پرچم دار برند ویوو در سال 2023 خواهد بود. در همین راستا ویوو این گوشی را به امکانات هیجان انگیز زیادی مجهز کرده است که از میان آنها می توان به سنسور دوربین سونی IMX989V اشاره کرد. این سنسور از سایز 1 اینچ برخوردار است و قرار است تا در گوشی جدید Xiaomi 12S Ultra نیز از آن استفاده شده است. مطابق با اعلام ویوو، این سنسور جدید در مقایسه با دوربین اصلی گوشی X80 Pro Plus، تا 77 درصد حساسیت نوری بالاتری دارد.

این مدل گوشی ویوو به یک دوربین تله فوتوی 64 مگاپیکسل با قابلیت زوم اپتیکال 3.5 برابر نیز مجهز خواهد بود. این دوربین از فناوری OmniVision یا «دید چند جهته» بهره می برد که دارای فرمت نوری 1/1.34 اینچ است. این فرمت از سنسورهای رایج استفاده شده در دوربین های تله فوتو بزرگتر است. علاوه بر این TechGoing به این نکته اشاره کرده که گوشی جدید ویوو دارای دوربین پرتره 50 مگاپیکسل است که از سنسور سونی IMX578 بهره می برد.

مشخصات گوشی ویوو X90 پرو پلاس فاش شد! از سنسور دوربین 1 اینچی تا تراشه پرچمدار اسنپ دراگون 8 نسل 2!

ساختار دوربین گوشی X90 Pro Plus با یک سنسور 48 مگاپیکسل از مدل سونی IMX598 تکمیل می شود. این سنسور 1/2 اینچ سایز دارد و از نوع اولترا واید است. جالب اینجاست که ویوو این سنسور را با همین کانفیگ در گوشی های X70 Pro Plus، گوشی های سری X80 ویو مانند X80 Pro و X80 Pro Dimensity هم مورد استفاده قرار بوده است.

از بحث دوربین که بگذریم، باید به این نکته اشاره کنیم که ویوو قصد دارد تا در گوشی X90 پرو پلاس از تراشه پرچم دار اسنپ دراگون 8 نسل 2 استفاده کند. همچنین این گوشی به یک صفحه نمایش بزرگ، سریع و دارای رزولوشن عالی از نوع امولد مجهز خواهد بود. این طور که در خبرها آمده صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کند. ویوو X90 پرو پلاس انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند و امکان شارژ کردن آن با سرعت 80 وات وجود دارد.

مشخصات گوشی ویوو X90 پرو پلاس فاش شد! از سنسور دوربین 1 اینچی تا تراشه پرچمدار اسنپ دراگون 8 نسل 2!

متأسفانه در حال حاضر قیمت گوشی ویوو X90 پرو پلاس به همراه زمان عرضه آن اعلام نشده است.

منبع: notebookcheck.net