ویوو، برند محبوب و پر طرفدار تولید گوشی هوشمند، خود را برای عرضه گوشی های سری جدید خود آماده می کند. در همین راستا این شرکت قصد دارد تا گوشی های سری Vivo V29 را در بازارهای جهانی توزیع کند. یکی از این گوشی های این سری، Vivo V29 Pro است و به تازگی مشخصات کلیدی آن فاش شده است. بر اساس این اطلاعات (که البته به صورت غیر رسمی انتشار یافته اند)، این گوشی موبایل به عنوان مدل جانشین Vivo V27 Pro به بازار خواهد آمد. بیایید به این مشخصات نگاهی بیندازیم.

معرفی گوشی موبایل ویوو Vivo V29 Pro

مشخصات فنی گوشی ویوو V29 Pro (غیر رسمی)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ویوو V29 Pro به یک صفحه نمایش اولد 6.7 اینچ مجهز خواهد بود. این صفحه نمایش دارای لبه های خمیده است و از رزولوشن 1080p با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کند. شرکت ویوو اعلام کرده است که فناوری های به کار رفته در نمایشگر این گوشی، تجربه بصری لذت بخشی را برای کاربران رقم خواهد زد.

ماژول دوربین گوشی Vivo V29 Pro از سه سنسور تشکیل شده است که سنسور اصلی آن از رزولوشن 64 مگاپیکسل بهره می برد. همچنین این گوشی به یک دوربین جلوی قدرتمند با رزولوشن 50 مگاپیکسل مجهز است که بالاترین کیفیت را در ثبت عکس و ویدئوی سلفی به ارمغان می آورد.

در داخل بدنه گوشی ویوو V29 Pro شاهد استفاده از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستیم. این باتری از فست شارژ 66 وات پشتیبانی می کند و در زمانی کوتاه شارژ آن کامل می شود. به این ترتیب نیازی نیست تا برای این منظور زمان زیادی را معطل بمانید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی جدید ویوو دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است و عملکرد روان و سریعی را ارائه می دهد.

معرفی گوشی موبایل ویوو Vivo V29 Pro

به احتمال بسیار زیاد در گوشی ویوو V29 Pro از تراشه مدیاتک دایمنسیتی سری 8000 استفاده خواهد شد. این گوشی احتمالاً از شبکه ارتباطی فایو جی پشتیبانی می کند و دوربین اصلی آن دارای لرزش گیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. این طور که در گزارش ها آمده، گوشی جدید برند ویوو به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود.

توجه داشته باشید که اطلاعات ذکر شده در این خبر از گزارش های غیر رسمی جمع آوری شده اند و ممکن است مشخصات گوشی ویوو V29 Pro در زمان عرضه با آنها کمی متفاوت باشد. پس برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این گوشی، باید تا اعلام رسمی شرکت سازنده منتظر بمانیم. انتظار می رود که این گوشی به همراه دیگر مدل های سری V29 تا اواسط تابستان در بازارهای چین توزیع شوند. همچنین این طور که به نظر می رسد، ویوو خود را برای عرضه یک سری دیگر از گوشی هایش، Vivo S17، آماده می کند.

معرفی گوشی موبایل ویوو Vivo V29 Pro

ویوو یک برند پرکار چینی است که به طور بی وقفه در حال عرضه مدل های جدید به بازار است. گوشی های این برند علی رغم قرارگیری در کلاس مدل های میان رده، مشخصات فنی قابل توجهی دارند و به شیوه ای کاملاً رقابتی قیمت گذاری می شوند. این نوع استراتژی در راستای به چالش کشیدن جایگاه سامسونگ در بازار گوشی های میان رده از جانب ویوو و دیگر شرکت های چینی اتخاذ شده است!

منبع: gizmochina