چندی پیش نام تبلت ویوو پد Air در لیست دستگاه هایی که از سرویس گوگل پلی پشتیبانی می کنند دیده شد. اکنون برخی مشخصات این تبلت در پایگاه داده 3C درج شده که نشان از عرضه احتمالی این دستگاه به بازار در آینده ای نزدیک دارد. در این اطلاعات می توان به سرعت شارژ این تبلت پی برد. شرکت ویوو هنوز به طور رسمی در مورد مشخصات تبلت Pad Air اطلاعاتی را ارائه نداده است. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

مشخصات فنی تبلت ویوو Vivo Pad Air

مشخصات تبلت Vivo Pad Air با مدل نامبر PA2353 در وب سایت 3C درج شده است. این مدل نامبر با آن چیزی که در لیست دستگاه های سازگار با گوگل پلی درج شده بود شباهت داشته و از این طریق کارشناسان دریافته اند که مشخصات درج شده در سایت 3C، متعلق به تبلت ویوو Pad Air است. بر اساس این اطلاعات، تبلت جدید ویوو از فناوری فست شارژ با سرعت 44 وات پشتیبانی می کند. جالب اینجا است که تبلت Vivo Pad 2 که در اوایل سال جاری میلادی به بازار آمد نیز از همین مشخصات فست شارژ برخوردار است. به این ترتیب به نظر می رسد که ویوو تمرکزی بر روی این معیار نداشته و تبلت جدید خود را از جنبه های دیگر ارتقا داده است. لازم به ذکر است که اطلاعات دیگری در مورد تبلت Vivo Pad Air در وب سایت 3C درج نشده است.

انتظار می رود که ظرف هفته های آتی مشخصات تبلت Vivo Pad Air در وب سایت های دیگری نیز درج شود و همین طور افشاگران برخی از مشخصات کلیدی آن را انتشار دهند. حتی این احتمال وجود دارد که تبلت مدل Air نسخه اقتصادی مدل Vivo Pad 2 باشد و مشخصات میان رده تری نسبت به آن داشته باشد.

مشخصات فنی تبلت ویوو Vivo Pad Air

بد نیست بدانید که تبلت Vivo Pad 2 به صفحه نمایش 12.1 اینچ LCD با رزولوشن 2.8K مجهز است و توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز را دارد. همچنین این صفحه نمایش از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن 600 نیت است. در بخش امکانات صوتی، تبلت ویوو پد 2 به چهار اسپیکر و 2 توییتر مجهز شده است. همچنین این گجت به دو دوربینِ 12 و 2 مگاپیکسل در پنل پشت و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسل مجهز است.

در مورد مشخصات سخت افزار داخلی تبلت ویوو پد 2 نیز باید گفت که این گجت از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 قدرت می گیرد. در کنار این تراشه از حافظه رم LPDDR5 با ظرفیت 12 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده شده است. باتری این گجت نیز از ظرفیتی معادل با 10000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و همان طور که اشاره کردیم، از فست شارژ 44 وات پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی تبلت ویوو Vivo Pad Air

به احتمال بسیار زیاد مشخصات تبلت Vivo Pad Air پایین تر از مشخصات ذکر شده در بالا یا در خوشبینانه ترین حالت مشابه با آنها است. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ویوو رسماً اطلاعات مربوط به تبلت جدید خود را منتشر کند.

منبع: gizmochina