اگر به دنبال یک پروژکتور با دوام هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت تصویر استانداردی را برای مصارف کاری و اداری ارائه دهد، ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X گزینه مطلوبی برای شما خواهد بود. این پروژکتور برای ارائه محتوا در اتاق جلسات کوچک و کلاس های درس طراحی شده است و از مشخصاتی مانند روشنایی بالا و طول عمر لامپ طولانی بهره می برد. همچنین در این پروژکتور از فناوری اختصاصی ویوسونیک به نام SuperColour استفاده شده است که منجر به نمایش رنگ هایی طبیعی و نزدیک به واقعیت می شود. برای آشنایی بیشتر با امکانات ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503X با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X

شرکت ویوسونیک مشخصات هایلایت شده ویدئو پروژکتور PA503X را به صورت زیر عنوان کرده است:

-    روشنایی 3800 لومن به همراه رزولوشن XGA
-    نسبت کنتراست 22000:1
-    پشتیبانی از 5 حالت نمایش رنگ
-    قابلیت خاموش شدن خودکار (Auto Power off)
-    قابلیت کیستون عمودی

اما ویدیو پروژکتور ویوسونیک PA503X به مجموعه ای از امکانات کاربردی دیگر هم مجهز است که باعث شده تا این دستگاه برای مدتی طولانی همچون یک دستیار مدیریت جلسات در کنار شما باشد. به عنوان مثال این پروژکتور از قابلیت سوئیچ اتوماتیک بین حالت های نرمال، اکو و سوپر اکو برخوردار است که باعث افزایش طول عمر لامپ دستگاه می شود. به طور دقیق تر باید گفت که اگر این پروژکتور 5 دقیقه بدون استفاده باقی بماند، از حالت نرمال به اکو سوئیچ می کند و اگر برای 20 دقیقه هیچ سیگنال ورودی را تشخیص ندهد، از حالت اکو به سوپر اکو (SuperEco) می رود. در این حالت روشنایی خروجی پروژکتور تا 70 درصد کاهش پیدا می کند و میانگین عمر لامپ دستگاه به 15000 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که اگر ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X همچنان بدون استفاده باقی بماند ابتدا در حالت اسلیپ قرار می گیرد و چنانچه این شرایط ادامه داشته باشد به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X

ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503X کیفیت تصویر استانداردی را نیز ارائه می دهد و از روشنایی 3800 لومن و نسبت کنتراست 22000:1 بهره می برد. این مشخصات، کیفیت تصویر مناسب این پروژکتور را حتی در اتاق های روشن تضمین می کنند. پروژکتور PA503X از فناوری اختصاصی SuperColour ویوسونیک هم برخوردار است و کیفیت رنگ های تولید شده با آن در محیط های تاریک و روشن یکسان باقی می ماند. همان طور که اشاره کردیم، این پروژکتور دارای 5 حالت نمایش رنگ مختلف است که شامل موارد زیر می شود:

•    حالت Btightest برای نمایش تصویر با بالاترین میزان روشنایی ممکن
•    حالت Presentation برای ارائه محتوا در جلسات و کلاس های درس
•    حالت Standard برای حفظ کیفیت اصلی تصویرِ دستگاه منبع پخش
•    حالت Photo برای نمایش عکس
•    حالت Movie برای نمایش فیلم و ویدئو در محیط های تاریک

برای نصب، راه اندازی و کار کردن با ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PA503X نیز کار آسانی پیش رو خواهید داشت. این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.96-2.15، زوم اپتیکال 1.1 برابر و تصحیح کیستون عمودی (40 درجه) برخوردار است و در اتاق هایی با ابعاد متوسط کارایی دارد.

نکته قابل توجه در رابطه با ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X این است که شما می توانید از طریق یک ریموت کنترل، حداکثر 8 عدد از آن را کنترل کنید و تنظیمات دلخواهتان را بر روی آن اعمال نمایید. این ویژگی در محیط های آموزشی یا اداری مبتنی بر چند پروژکتور کارایی بالایی دارد و کار شما را برای مدیریت کردن آنها آسان تر می کند.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X که به شما در مدیریت زمان جلسه کمک زیادی می کند، می توان به Presentation Timer اشاره کرد. زمانی که این ویژگی فعال باشد، یک تایمر بر روی صفحه نمایش دیده می شود که زمان باقی مانده از جلسه یا کلاس را به اطلاع حاضرین می رساند. هنگامی که این تایمر به صفر برسد، پروژکتور با پخش یک صدای بوق (BEEP) پایان زمان جلسه یا کلاس را اعلام می کند. ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X به Blank Timer هم مجهز است و نمایش تصاویر برای مدت زمان تعیین شده توسط شما متوقف می کند. این ویژگی در مواقعی که قصد ایجاد یک وقفه در ارائه محتوا را دارید، به کار شما می آید.

در مجموع ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PA503X تمام امکانات لازم برای برگزاری یک جلسه کاری یا کلاس درسی موفقیت آمیز را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید این پروژکتور را با قیمتی مناسب تهیه کنید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: viewsonic