به تازگی شاهد عرضه یک مانیتور جدید از جانب برند معتبر ویوسونیک به بازار بوده ایم. این مانیتور از نوع پرتابل (قابل حمل) است و از مشخصات قابل توجهی بهره می برد. ویوسونیک یک نام شناخته شده در بازار مانیتور و تجهیزات الکترونیکی بصری است و محصولات آن همواره با استقبال قابل توجهی از جانب کاربران روبرو شده است. پیش بینی می شود مانیتور پرتابل جدید این شرکت نیز همین شرایط را تجربه کند و به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شود. در ادامه مشخصات مانیتور پرتابل جدید ویوسونیک را به شما معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

مانیتور جدید ویسونیک با نام کامل ViewSonic VX1622-4K Portable Monitor

مانیتور جدید ویسونیک با نام کامل ViewSonic VX1622-4K Portable Monitor معرفی شده است. همان طور که از این نوع نام گذاری مشخص است، این دستگاه طراحی کوچک و جمع و جوری دارد و به راحتی قابل حمل خواهد بود. این مانیتور با سایز 15.6 اینچ عرضه شده است و در کلاس نمایشگرهای استاندارد لپ تاپ جای دارد. نکته قابل توجه در رابطه با مانیتور ویوسونیک VX1622-4K مجهز بودن آن به پنل اولد است که جزء پنل های مدرن به حساب می آید.

مانیتور پرتابل جدید ویوسونیک با بهره بردن از پنل OLED، قادر است تا رزولوشن عالی 4K (معادل با 3840x2160 پیکسل) را ارائه دهد. این مانیتور از نسبت تصویر 16:9 پشتیبانی می کند و سایر مشخصات آن شامل موارد زیر می شوند:

•    نرخ نوسازی تصویر: 60 هرتز
•    حداکثر میزان روشنایی: 440cd/m2
•    نسبت کنتراست: 1000000:1

ویوسونیک در ساخت مانیتور VX1622-4K از یک زبان طراحی مینیمال و ساده بهره برده است. قاب های اطراف این مانیتور در سه سمتِ بالا، چپ و راست ضخامت بسیار پایینی دارند. اما قاب پایینی این دستگاه ضخیم است و آرم ViewSonic بر روی آن مشاهده می شود.

مانیتور جدید ویسونیک با نام کامل ViewSonic VX1622-4K Portable Monitor

مانیتور قابل حمل ویوسونیک VX1622-4K از زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه بهره می برد و کاملاً ریسپانسیو است. با توجه به اینکه این مانیتور از عمق رنگ بالایی پشتیبانی می کند و توانایی نمایش بیش از 1.07 میلیارد رنگ را دارد، می توان آن را برای طراحان حرفه ای گزینه ای ایده آل دانست. علاوه بر این، مانیتور 15.6 اینچ ویوسونیک 100 درصد از محدوده رنگ Adobe RGB و 100 درصد از محدوه رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد.

مانیتور ویوسونیک VX1622-4K موفق به دریافت استاندارد HDR True Black 500 شده است و از توانایی نمایش محتوای اچ دی آر با روشنایی حداکثر 500 نیتس برخوردار است. در زمینه امکانات ارتباطی نیز این مانیتور پرتابل به پورت های Mini HDMI و USB Type C مجهز شده است.

مانیتور جدید ویسونیک با نام کامل ViewSonic VX1622-4K Portable Monitor

سیستم صوتی مانیتور قابل حمل جدید ویوسونیک از دو اسپیکر داخلی با توان خروجی 1 وات تشکیل شده است. از این لحاظ این مانیتور به مدل VA2409 که در اواخر ماه گذشته از جانب ویوسونیک به بازار عرضه شده بود، شباهت دارد.

متأسفانه در رابطه با قیمت مانیتور پرتابل ویوسونیک VX1622-4K هنوز اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. همچنین زمان دقیق عرضه آن به بازار مشخص نیست. با این حال پیش بینی می شود که این مانیتور تا اواخر فصل بهار 2023 در فروشگاه های عمومی قابل خرید باشد.

منبع: gizmochina