VERTAGEAR نیز از دیگر شرکت های تولید کننده صندلی های گیمینگ محسوب می شود. این شرکت با تولید صندلی های گیمینگ قصد به دست آوردن سهم زیادی از بازار را داشته و به نظر می رسد با توجه به محصولات تولیدی اش می تواند در زمان کوتاه به این امر دست پیدا کند. از نمونه صندلی های تولیدی این شرکت که می تواند با سایر صندلی های تولید شده توسط دیگر برندها رقابت تنگاتنگی داشته باشد می توان به مدل PL6800 اشاره کرد. این مدل صندلی تمامی استانداردهای مورد نیاز را در اختیار داشته و در نتیجه می توان گفت که بهترین و مناسب ترین گزینه برای کاربرانی محسوب می شود که بیشتر وقت خود را پشت میز کار و فعالیت هایی همچون انجام بازی های ویدئویی، طراحی و ... می گذرانند. قابلیت تنظیم نقاط مختلف (استراحتگاه، دسته ها و ارتفاع) به همراه بالشتک اضافه شده در قسمت بالایی صندلی نیز از ویژگی های مهم صندلی گیمینگ PL6800 محسوب می شود. بدنه کاملا مستحکم نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این صندلی محسوب می شود که از ترکیب فولاد، مموری فوم، فوم UPHR، چرم PUC و آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده است! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از صندلی شرکت VERTAGEAR خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی صندلی گیمینگ Vertagear PL6800

طراحی و ساخت!

طراحی شاید مهم ترین مسئله کاربرانی باشد که قصد استفاده از صندلی برای اجرای استریم دارند! این ویژگی باعث می شود تا سیستم کاربر از جذابیت بیشتری بهره مند شده و در نتیجه میزان بازدید از استریم نیز با افزایش روبرو خواهد شد. خوشبختانه مهندسان و طراحان شرکت VERTAGEAR صندلی گیمینگ PL6800 را با هدف بالا بردن میزان جذابیت سیستم کاربر طراحی کرده اند که باعث شده تا صندلی از شکل ظاهری کاملا جذاب و مدرن بهره مند شود. جهت راحتی استفاده و استراحت نقاط حساس بدن نیز از یک بالشتک در قسمت بالایی صندلی به منظور استراحت دادن گردن استفاده شده و به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر نیز برآمدگی در قسمت انتهایی طراحی شده است. کاربر با این نوع طراحی می تواند ساعت های طولانی را بدون کوچک ترین چالش به انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های بپردازد. این تمام ماجرا نبوده و شرکت VERTAGEAR جهت راحتی بیش از حد کاربر نیز از ستون های متعدد (8 عدد ستون) بر روی نشیمنگاه اضافه کرده که وظیفه کاهش میزان فشاری که در صورت نشستن طولانی مدت به وجود می آیند را بر عهده دارد. در ضمن به منظور کنترل بو و خنثی کردن رشد باکتری های نیز از الیاف هوشمند استفاده شده تا شرایط استفاده طولانی مدت از صندلی را میسر شود. قابلیت تنظیم نقاط مختلف (دسته ها، پشتی و ارتفاع) نیز از دیگر مشخصات طراحی صندلی گیمینگ PL6800 محسوب می شود که به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای کاربر اضافه شده اند. بدنه ای کاملا مستحکمی نیز در ساخت این مدل صندلی شرکت VERTAGEAR استفاده شده که باعث می شود صندلی تا سالیان سال بدون آسیب دیدگی قابل استفاده باشد. در قسمت زیرین نیز از چرخ های استاندارد استفاده شده تا علاوه بر کنترل وزن، جابجایی صندلی نیز به آسانی انجام شود. لازم به ذکر است که این مدل صندلی در 6 نسخه مختلف که از لحاظ رنگ با یکدیگر تفاوت دارند تولید شده است. رنگ های موجود شامل مشکی، سید/مشکی، آبی/مشکی، سبز/مشکی، بنفش/مشکی و قرمز/مشکی می شود!

معرفی صندلی گیمینگ Vertagear PL6800

فناوری ساختاری و قابلیت تغییر نقاط مختلف صندلی!

طراحان و مهندسان حرفه ای VERTAGEAR به منظور راحتی کاربران در هنگام استفاده از صندلی گیمینگ PL6800 از قابلیت پیشرفته و کاربردی استفاده کرده اند! این قابلیت توسط 8 پیستون به وجود آمده که با خارج کردن دمای ایجاد شده در بدن و عبور دادن آن از پارچه استفاده شده در صندلی شرایط بسیار ایده آل را برای کاربران به وجود خواهد آورد. از دیگر ویژگی های استفاده شده در این مدل صندلی نیز می توان به امکان اضافه کردن بازدم هوای خشک و خنک به سطح صندلی اشاره کرد که موجب می شود تا با کاهش دمای محسوس صندلی، امکان جلوگیری از رشد باکتری، تبخیر عرق و انتقال گرمای ایجاد شده در بدن انسان فراهم شود! در نتیجه می توان گفت که صندلی گیمینگ PL6800 نسبت به دیگر صندلی های موجود در بازار از راحتی بسیار بالایی برخوردار است! پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت VERTAGEAR در طراحی این مدل از صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن این شرکت جهت ایجاد این قابلیت از یک پیستون باکیفیت و جک گازی Class 4 مخصوص بهره برده و برای تغییر سطح مقاومت پشتی نیز از یک پیچ چرخان در قسمت زیرین صندلی استفاده کرده است. با استفاده از این پیچ قادر خواهید بود در هنگام تغییر دادن زاویه صندلی سطح مقاومت آن را نیز کم و یا زیاد کنید.

معرفی صندلی گیمینگ Vertagear PL6800

از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به دسته های 4D اشاره کرد. دسته های 4D قابلیت تنظیم دسته را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 4 جهت (چپ و راست؛ بالا و پایین، جلو و عقب و یا چرخش حول محور پایه دسته) مختلف تغییر دهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن با توجه به لایه نرمی که بر روی دسته ها اضافه شده این امکان را خواهید داشت تا بتوانید مدت زمان طولانی به تکیه دادن آرنج خود بدون هیچ گونه خستگی و احساس درد اقدام کنید! چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت VERTAGEAR در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ PL6800 استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و قابلیت چرخش 360 درجه ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

معرفی صندلی گیمینگ Vertagear PL6800

دارای استراحتگاه سر و تکیه گاه ستون فقرات!

VERTAGEAR به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالشتک نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالشتک تعبیه شده در صندلی گیمینگ PL6800 نیز همانند دیگر نقاط از مرغوب ترین و نرم ترین مواد اولیه ساخته شده و با توجه به قابلیت جابجایی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود تنظیم کنید! در ضمن بالشتک تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! طراحان شرکت VERTAGEAR جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل از صندلی قابلیت تحمل وزن تا 181 کیلوگرم و قد تا 203 سانتی متر را نیز در اختیار دارد.

منبع: the-gadgeteer