سرفیس پرو 8 و 9 جزء بهترین لپ تاپ های ویندوزی 2 در 1 هستند، اما به دلیل فرم فاکتور خاصی که دارند به پورت های زیادی مجهز نشده اند. با این حال خوشبختانه این دو دستگاه دارای پورت های USB-C و تاندربولت 4 هستند و شما می توانید به سادگی تعداد پورت های آنها را از طریق یک هاب USB-C یا آداپتور افزایش دهید. در این مقاله و بخش دوم آن با چند مدل پرطرفدار از این لوازم آشنا می شوید. لازم به ذکر است که هاب ها و آداپتورهای معرفی شده در این مقاله علاوه بر سرفیس پرو 8 و 9، با دیگر لپ تاپ ها و تبلت های مجهز به پورت USB-C نیز سازگاری دارند.

داک CalDigit SOHO – انتخاب اول

داک CalDigit SOHO – انتخاب اول

اگر به دنبال توسعه امکانات ارتباطی لپ تاپ خود هستید، داک CalDigit SOHO را مدنظر داشته باشید. این داک در مجموع 6 پورت را به دستگاه شما اضافه می کند و به یک کابل قابل جدا شدن هم مجهز است. همچنین این داک از پاور دلیوری برای شارژ سرفیس پرو 8 پشتیبانی می کند. پورت USB-C داک CalDIGIT SOHO با پهنای باند 10 گیگابیت در ثانیه سازگار است و ارتباطی پرسرعت را با لپ تاپ برقرار می کند. به این ترتیب می توانید از این داک برای اتصال هم زمان دو مانیتور خارجی 4K به لپتاپ بهره ببرید.

داک OWC USB-C Travel – همراه شما در سفرها

داک OWC USB-C Travel – همراه شما در سفرها

داک OWC USB-C Travel همان طور که از نامش پیداست، انتخاب مناسبی برای استفاده در سفر است. این داک دارای کابل نیز هست و مجموعه ای از پورت های کاربردی را به سرفیس پرو 8 و 9 اضافه می کند. از جمله این درگاه ها می توان به گیگابیت اترنت، SD Card، USB و HDMI اشاره کرد. این داک از توان 100 وات بهره می برد و شما با استفاده از آن می توانید تقریباً هر چیزی را به لپ تاپ خود متصل کنید!

آداپتور انکر USB-C 5-in-1 – یک انتخاب اقتصادی

آداپتور انکر USB-C 5-in-1 – یک انتخاب اقتصادی

این هاب USB-C پنج در یک از برند انکر 2 پورت USB-A 3.0، یک پورت HDMI (با پشتیباین از خروجی 4K) و یک کارت خوان microSD را به لپ تاپ شما اضافه می کند. این محصول را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین هاب های USB-C دانست که پورت های سرفیس پرو 8 و 9 شما را بدون هزینه اضافی توسعه می دهد. پس اگر بودجه تان محدود است، بر روی انتخاب این مدل شک نکنید!

آداپتور Brexlink USB-C – تبدیل USB-C به USB-A

آداپتور Brexlink USB-C – تبدیل USB-C به USB-A

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید، یک پورت USB-A است! برای این منظور می توانید از این آداپتور استفاده کنید. این محصول پورت USB-C لپ تاپ را به USB-A تبدیل می کند و ابعاد فوق العاده کوچکی دارد. پس به سادگی می توانید آن را در کیف سرفیس پرو 8 و 9 خود حمل نمایید. پس اگر از فلش مموری یا هارد اکسترنال USB-A استفاده می کنید، می توانید آن را از طریق تبدیل Brexlink USB-C به سرفیس پروهای جدید اتصال دهید.

آداپتور Tecknet USB-C to Ethernet – اتصال به شبکه

آداپتور Tecknet USB-C to Ethernet – اتصال به شبکه

این تبدیل USB-C به اترنت از برند Tecknet امکان اتصال سرفیس پرو 8 و 9 را به اینترنت پر سرعت 1 گیگابیت در ثانیه فراهم می آورد. این دستگاه از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و دارای نشانگر LED است. از طریق این نشانگر می توانید از اتصال و عملکرد صحیح این تبدیل مطلع شوید. ابعاد کوچک این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به سادگی آن را حمل کنید. در مجموع تبدیل USB-C به اترنت Tecknet نسبت به داک های بزرگ و سنگین انتخاب مقرون به صرفه تری است.

منبع: windowscentral