به اشتراک گذاری عکس و ویدئو در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر یکی از کارهای پرطرفدار در میان کاربران است. اما این شبکه های اجتماعی (به خصوص توئیتر)، عکس ها را فشرده سازی کرده و با کیفیت پایین تری نسبت به کیفیت اصلی نمایش می دهند. همچنین عکس های مورد نظر کاربران بعضاً به صورت کراپ شده در این شبکه های اجتماعی به نمایش در می آیند و تمام قاب عکس برای سایر کاربران قابل مشاهده نیست. خوشبختانه اخیراً توئیتر قابلیتی را فراهم کرده که به کاربران اجازه می دهد تا عکس های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت (وضوح 4K) در آن آپلود کنند. این ویژگی بر روی هر دو نوع گوشی های اندرویدی و iOS قابل استفاده است که در این بخش قصد داریم مراحل آن بر روی گوشی های اندرویدی را با هم بررسی کنیم.

چگونه تصاویر با کیفیت 4K را به اپلیکیشن توئیتر بر روی گوشی های اندرویدی آپلود کنیم؟

مراحل آپلود عکس های 4K به توئیتر بر روی گوشی های اندرویدی

اکنون شما می توانید عکس های مورد نظر خود را بدون کوچکترین افتی در کیفیت بر روی توئیتر به اشتراک بگذارید. همچنین عکس های شما دیگر کراپ نمی شوند و به طور کامل برای سایر کاربران قابل مشاهده خواهند بود! این ویژگی مسلماً یک تغییر هیجان انگیز برای کاربران توئیتر خواهد بود! برای آپلود عکس های مورد نظر خود با وضوح 4K به توئیتر مراحل زیر را طی نمایید:

1- اپلیکیشن توئیتر را بر روی گوشی اندرویدی خود باز کنید.

2- بر روی آیکون منوی Settings که در قسمت سمت چپ بالای صفحه قرار دارد (آیکون سه خط) ضربه بزنید.

3- گزینه Settings and privacy را انتخاب کنید.

4- بر روی Data usage ضربه بزنید.

5- در زیر بخش Images بر روی High-quality images ضربه بزنید. در این بخش شما می توانید مشخص کنید که در چه حالتی می خواهید تا عکس های 4K خود را آپلود کنید: در حالت های mobile data و Wi-Fi، فقط Wi-Fi یا هیچ کدام.

چگونه تصاویر با کیفیت 4K را به اپلیکیشن توئیتر بر روی گوشی های اندرویدی آپلود کنیم؟

6- مرحله شماره پنج را برای بخش Video نیز تکرار کنید.

با طی کردن این مراحل می توانید مطمئن باشید که عکس ها و ویدئوهایی که به توئیتر آپلود می کنید، با کیفیت اصلی برای کاربران به نمایش در می آیند و عملیات فشرده سازی یا کراپ بر روی آنها انجام نمی شود. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر با کیفیت 4K، باید عکس شما دارای کیفیت اولیه 4K باشد. در واقع توئیتر خود کیفیت عکس ها را ارتقا نمی دهد و عکس را با کیفیت اصلی آن آپلود می کند.

باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که این ویژگی به تازگی عرضه شده و شاید برای تمامی کاربران توئیتر هنوز در دسترس نباشد. اگر شما این ویژگی را در بخش Settings اپلیکیشن خود مشاهده نمی کنید، باید صبور باشید تا این ویژگی برایتان قابل استفاده باشد. پیشنهاد می کنیم تا آخرین نسخه از اپلیکیشن توئیتر را از Google Play دانلود کنید و برای اطلاع از آپدیت های جدید مدام به آن سر بزنید.

منبع: androidcentral