شرکت یوگرین یک پاوربانک جدید را با نام کامل UGREEN 15W MagSafe Power Bank 10000mAh در بازار کشورهای اروپایی توزیع کرده است. شما می توانید از طریق این گجت در مجموع سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. برای این منظور یک پورت USB-C (با توان خروجی 15 وات)، یک پورت USB-A (با توان خروجی 22.5 وات) و قابلیت شارژ وایرلس برای این پاوربانک در نظر گرفته شده است. محصول جدید یوگرین به یک پایه نگهدارنده تاشو نیز مجهز شده است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با گوشی خود در حین شارژ شدن کار کنید.

سازگاری پاورلانک جدید برند UGREEN با فناوری MagSafe

پاوربانک MagSafe یوگرین ابعاد جمع و جوری دارد و توان خروجی 15 وات را ارائه می دهد. علاوه بر پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس مگ سیف، این پاوربانک به دو پورت نیز مجهز شده است. پورت اول از نوع USB-C است و از پروتکل فست شارژ PD پشتیبانی می کند. پورت دیگر نیز از نوع USB-A است و فست شارژ QC با توان 22.5 وات را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این پاوربانک شارژ کنید.

یوگرین ادعا کرده است که پاوربانک 15 وات قادر است تا گوشی هوشمند شما را در عرض 30 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کند. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این پاوربانک برای یک بار شارژ کردن آیپد پرو 11، 2.3 بار شارژ کردن آیفون 14 و 1.1 بار شارژ کردن سامسونگ گلکسی S23 اولترا کفایت می کند.

سازگاری پاورلانک جدید برند UGREEN با فناوری MagSafe

مجهز بودن به پایه نگهدارنده یکی دیگر از مزایای خرید این مدل پاوربانک یوگرین است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صفحه نمایش گوشی خود را در هنگام شارژ شدن ببینید و زاویه دید مناسبی به آن داشته باشید. این پاوربانک دارای نشانگرهای LED نیز هست که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده آن مطلع شوید. لازم به ذکر است که برای شارژ کردن خود پاوربانک، باید از پورت USB-C آن استفاده نمایید.

سازگاری پاورلانک جدید برند UGREEN با فناوری MagSafe

نکته قابل توجه دیگر در مورد پاوربانک 15 وات جدید یوگرین، ابعاد کوچک و وزن سبک آن است. به طور دقیق تر باید گفت که این گجت تنها 22.5 گرم وزن دارد و با ضخامت 19 میلی متر عرضه شده است. به این ترتیب به ساده ترین شکل ممکن می توانید این پاوربانک را حمل کنید و در تمام طول روز به آن دسترسی داشته باشید. باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که پاوربانک UGREEN 15W MagSafe از مدارهای ایمنی نیز بهره می برد و از آسیب دیدن دستگاه های متصل به آن در برابر آسیب هایی مانند ولتاژ بیش از حد و افزایش دما جلوگیری می کند.

در حال حاضر پاوربانک یوگرین 15W MagSafe با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت با قیمت 63 دلار در بازار کشورهای اروپایی و بریتانیا در دسترس قرار گرفته است. کاربران می توانند از طریق مراجعه به وب سایت آمازون نسبت به خرید این گجت اقدام نمایند. هنوز مشخص نیست که این محصول جدید در آمریکا و کشورهای آسیایی نیز توزیع می شود یا خیر.

منبع: notebookcheck