شرکت UGREEN از جدیدترین پاوربانک خود با نام کامل 145W Power Bank رونمایی کرده است. این شارژر همراه دارای دو پورت USB Type-C و همان طور که از نامش مشخص است، توانایی ارائه خروجی 145 وات را دارد. همچنین یک پورت USB Type-A بر روی بدنه این پاوربانک جدید تعبیه شده است. به این ترتیب شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این گجت شارژ کنید. پاوربانک 145 وات یوگرین از ظرفیت 25000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب ها برای شارژ انواع دستگاه های الکترونیکی به شمار می آید.

قابلیت های پاوربانک جدید UGREEN 145W

پاوربانک جدید یوگرین برای کسی که به طور هم زمان یک گوشی گلکسی S23 اولترا و یک لپ تاپ از سری گلکسی بوک دارد، از بهترین انتخاب های ممکن است. شرکت یوگرین خاطر نشان کرده است که پاوربانک 145 وات این شرکت بالاترین سرعت را در هنگام شارژ هم زمان این دو دستگاه ارائه می دهد. همچنین این پاوربانک قادر است تا یک مک بوک ایر 13 (مدل 2022) را در عرض فقط 90 دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

قابلیت های پاوربانک جدید UGREEN 145W

پورت USB-A پاوربانک 145 وات یوگرین برای شارژ دستگاه های قدیمی تر کاربرد دارد. همان طور که اشاره کردیم، این پاوربانک توانایی شارژدهی هم زمان به سه دستگاه مختلف را دارد، ولی سرعت شارژ آن متناسب با نحوه اشغال پورت ها متفاوت خواهد بود. در ادامه هر یک از این حالت ها را بررسی می کنیم:

شارژ یک دستگاه

در این حالت پورت های USB-C سمت چپ و راست به ترتیب توان خروجی 100 و 45 وات را ارائه می دهند. اگر دستگاه مورد نظر خود را به پورت USB-A متصل کنید می توانید از سرعت 18 وات بهره مند شوید.

شارژ هم زمان دو دستگاه

در این حالت پورت های USB-C توان خروجی 100 و 45 وات را به صورت هم زمان ارائه می دهند. همچنین اگر دو دستگاه مورد نظر خود را به پورت USB-C سمت چپ و پورت USB-A متصل کنید، به ترتیب از سرعت شارژ 100 و 18 وات بهره مند می شوید. در صورت اشغال هم زمان پورت های USB-A و USB-C سمت راست نیز توان خروجی هر یک از آنها 15 وات خواهد بود.

شارژ هم زمان سه دستگاه

در این حالت پورت USB-C سمت چپ سرعت 100 وات و پورت های USB-C سمت راست و USB-A هر یک سرعت 15 وات را ارائه می دهند.

قابلیت های پاوربانک جدید UGREEN 145W

به طور کلی سرعت شارژ 145 وات برای پاوربانکی با ظرفیت 25000 میلی آمپر ساعت ایده آل است و در فواصل زمانی کوتاه مدت مجبور به شارژ کردن خود پاوربانک نخواهید شد. برای اینکه از شارژ باقی مانده این گجت مطلع شوید، یک صفحه نمایش دیجیتال در کناره بدنه آن تعبیه شده است. لازم به ذکر است که برای شارژ کردن پاورابنک 145 وات یوگرین می توانید از یکی از پورت های USB-C آن استفاده کنید و از سرعت حداکثر 65 وات بهره مند شوید.

در حال حاضر پاوربانک 145 وات یوگرین برای عرضه در بازار کشورهای آمریکا و بریتانیا در وب سایت آمازون قرار گرفته است و قیمت آن به ترتیب برابر با 149.99 دلار و 139.99 پوند اعلام شده است.

منبع: notebookcheck