به تازگی شاهد عرضه یک هدست گیمینگ جدید از برند Turtle Beach با نام Stealth Pro بوده ایم. هدست Turtle Beach از ویژگی های کاربرد و جذاب متعددی برخوردار است که از میان آنها می توان به درایورهای 50 میلی متری از نوع نانو کلیر، قابلیت حذف نویز با حساسیت 25 دسی بل و میکروفون های قدرتمند اشاره کرد. هدست جدید ترتل بیچ علاوه بر دو میکروفون داخلی، دارای یک میکروفون خارجی از نوع TruSpeak نیز هست که امکان جدا کردن آن از روی کاپ هدست وجود دارد. این میکروفون توانایی کاهش نویزها و سروصداهای پس زمینه را دارد و به بهتر شدن کیفیت صدای گیمر کمک زیادی می کند.

هدست گیمینگ جدید Stealth Pro

هدست Turtle Beach Stealth Pro هم اکنون برای خرید در دسترس قرار گرفته است و در نسخه های مخصوص ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شده است. هر دوی این نسخه ها دارای قیمت 330 دلار هستند و از تاریخ 23 آوریل 2023 به خریداران تحویل داده شده اند.

شرکت ترتل بیچ مطمئن است که هدست Stealth Pro توانایی رقابت با بهترین هدست های گیمینگ دنیا را دارد و در همین راستا از عبارت «پادشاه جدید هدست های وایرلس» برای معرفی آن استفاده کرده است! بیایید به مشخصات کلیدی این هدست نگاه دقیق تری بیندازیم.

در بخش درونی کاپ های هدست Stealth Pro از فوم نرم (با قابلیت حفظ حالت) و چرم مرغوب استفاده شده است. این ویژگی ها باعث شده تا این هدست برای استفاده های طولانی مدت و بدون وقفه کاملاً مناسب باشد. همچنین این گجت از تکنولوژی اختصاصی ترتل بیچ به نام ProSpecs بهره می برد که میزان راحتی هدست را برای کاربرانی که از عینک استفاده می کنند ارتقا می دهد. هد بند هدست Stealth Pro نیز از فلز ساخته شده و به همین دلیل استحکام و دوام بالایی دارد.

هدست گیمینگ جدید Stealth Pro

انرژی مورد نیاز هدست ترتل بیچ Stealth Pro از دو باتری قابل تعویض تأمین می شود. طول عمر هر یک از این باتری ها در حدود 12 ساعت اعلام شده است. ترتل بیچ خاطر نشان کرده است که با شارژ این باتری ها به مدت 15 دقیقه، می توان از هدست به میزان 3 ساعت استفاده کرد.

همراه با هدست گیمینگ Stealth Pro یک پایگاه شارژ وایرلس عرضه شده است که برای شارژ باتری های گجت می توان از آن بهره برد. این پایه شارژ به یک پورت USB-A اضافی نیز مجهز است و می توان یک دستگاه دیگر را نیز با استفاده از کابل به آن متصل کرد.

هدست گیمینگ جدید برند تورتل بیچ از اتصال دو گانه پشتیبانی می کند. به این معنی که می توان آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف متصل کرد. همان طور که اشاره شد، این هدست در دو نسخه برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس قرار گرفته است. همچنین محدودیتی برای اتصال آن به دستگاه های مک، نینتندو سوییچ و سایر گجت ها از طریق بلوتوث 5.1 وجود ندارد.

هدست گیمینگ جدید Stealth Pro

شرکت ترتل بیچ خاطر نشان کرده است که کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن Turtle Beach Audio کیفیت صدا و اکولایزر هدست Stealth Pro را تنظیم کنند. همچنین این اپلیکیشن برای شخصی سازی عملکرد دکمه های این هدست کاربرد دارد.

یکی از ویژگی های رده بالای هدست Stealth Pro، توانایی تشخیص نویز با حساسیت فوق العاده 25 دسی بل است. بد نیست بدانید که این میزان نویز در بسیاری از موارد توسط گوش انسان شنیده نمی شود؛ با این حال این هدست توانایی تشخیص و از بین بردن آن را دارد! به این ترتیب اگر به دنبال بالاترین کیفیت مکالمه در هنگام بازی هستید، هدست جدید ترتل بیچ از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

منبع: windowscentral