Tronsmart یکی از برندهای با سابقه و قدیمی است که به خصوص در زمینه تولید اسپیکرهای بلوتوثی فعالیت زیادی داشته است. این شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی بعضاً ماجراجویی های جالبی را نیز تجربه کرده و محصولات عجیب و منحصر به فردی را به بازار فرستاده است! در همین راستا این شرکت به مناسبت فرا رسیدن دهمین سالگرد فعالیت خود در این صنعت، یک سری محصولات جدید را معرفی کرده است که از هیجان انگیزترینِ آنها می توان به اسپیکر کارائوکه Halo 200 اشاره کرد. در ادامه با این گجت بیشتر آشنا می شویم.

بررسی اسپیکر کاراکوئه Tronsmart Halo 200

اسپیکر Tronsmart Halo 200 تعداد اسپیکرهای کاراکوئه این برند را از یک به دو عدد افزایش داده است! پیش از این شاهد عرضه اسپیکر مدل Halo 110 از جانب این شرکت چینی به بازار بوده ایم و اکنون این خانواده از محصولات برند ترونسمارت گسترده تر شده است.

دستگاه Halo 200 در واقع یک اسپیکر بلوتوث غول پیکر 120 واتی است که از قابلیت نورپردازی داینامیک RGB بهره می برد و از چندین افکت مختلف پشتیبانی می کند. این اسپیکر فوق العاده بزرگ توانایی ارائه صدای سه جهته را دارد و امکان اتصال گیتار و میکروفون به آن وجود دارد. همچنین این گجت از اتصال وایرلس با بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و به درگاه کارت حافظه microSD مجهز شده است.

بررسی اسپیکر کاراکوئه Tronsmart Halo 200

قابلیت کاراکوئه یکی از جذاب ترین امکانات اسپیکر Tronsmart Halo 200 به شمار می آید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا صدای خواننده را حذف کنید و با میکروفون بر روی آهنگ دلخواهتان خوانندگی کنید. لازم به ذکر است که شارژ باتری این اسپیکر در حالت استاندارد در حدود 18 ساعت است، اما اگر از آن در حالت کاراکوئه استفاده کنید، طول عمر باتری آن به 10 ساعت می رسد.

شما می توانید از اسپیکر کاراکوئه دار ترونسمارت Halo 200 به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کنید و گوشی هوشمند خود را با آن شارژ کنید. این گجت دارای درجه حفاظتی IPX4 نیز هست و در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است. دقت نمایید که این اسپیکر نباید به طور مستقیم در معرض آب قرار گیرد؛ بنابراین باید در هنگام استفاده از آن در فضای باز حواستان به این مورد باشد. از دیگر قابلیت های Tronsmart Halo 200 می توان به پشتیبانی از اتصال هم زمان به حداکثر 100 اسپیکر مدل Halo 200 اشاره کرد. این ویژگی برای راه اندازی یک سیستم صوتی قدرتمند در فضاهای بزرگ کارایی بالایی دارد.

بررسی اسپیکر کاراکوئه Tronsmart Halo 200

اسپیکر کاراکوئه دار Tronsmart Halo 200 (بدون میکروفون) با قیمت 170 دلار برای خرید عمومی عرضه شده است. همچنین شما می توانید این گجت را به همراه یک میکروفون با قیمت 210 دلار تهیه کنید. لازم به ذکر است که قیمت این اسپیکر به همراه دو میکروفون در حدود 230 دلار اعلام شده است.

در نهایت باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که اسپیکر Halo 200 با اپلیکیشن موبایل Tronsmart سازگاری دارد. این اپلیکیشن امکاناتی مانند سفارشی سازی اکولایزر و انتخاب افکت نورپردازی (از میان 5 افکت موجود) را در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: androidcentral