رقابت در بازار تلویزیون های هوشمند بی وقفه در حال گرم تر شدن است و تقریباً هر چند روز یک بار شاهد عرضه یک مدل جدید از برندهای معتبر به این بازار هستیم. یکی از دلایلی که این رقابت را گرم تر کرده، پنل 4K Mini-LED بوده است. این پنل با بهره بردن از نور پس زمینه LED، تصاویر شفاف تری را ارائه می دهد و تجربه بصری بیننده را ارتقا می دهد. در همین راستا برندهای بزرگ به تدریج در حال رونمایی از تلویزیون های جدید خود با این پنل هستند. به عنوان مثال چندی پیش سامسونگ از یک تلویزیون 98 اینچیِ 4K Mini-LED رونمایی کرده است.

توشیبا نیز به عنوان یکی از نام های شناخته شده در بازار تلویزیون، دوست ندارد تا از رقبایش عقب بماند و برای این منظور تلویزیون های سری Z870MF TV را به بازار فرستاده است. همان طور که احتمالاً حدس زده اید این تلویزیون ها از پنل Mini-LED قدرت می گیرند و کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهند. علاوه بر این، محصولات جدید توشیبا به سیستم صوتی پیشرفته ای نیز مجهز شده اند. بیایید به این دستگاه ها نگاه دقیق تری بیندازیم.

تلویزیون های توشیبا با پنل 4K Mini-LED

تلویزیون های جدید توشیبا Z870MF در دو سایز 75 و 85 اینچ و با قیمت ابتدایی 2500 دلار راهی بازار شده اند. تلویزیون Z870MF به 1200 ناحیه نوریِ Mini LED مجهز است و در مقایسه با مدل های معمولی، رنگ های دقیق تر و کنتراست به مراتب بهتری را به ارمغان می آورد. همچنین این دستگاه با بهره بردن از این فناوری، توانایی دستیابی به روشنایی حیرت انگیز 2000 نیت را دارد و کاری می کند تا نگاه شما به تصاویر پر زرق و برق آن خیره بماند!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون توشیبا Z870MF توانایی نمایش محتوای HDR را هم دارد. اما کیفیت تصویر عالی تنها نقطه قوت تلویزیون جدید توشیبا نیست و این دستگاه صدای بی نظیری را نیز ارائه می دهد. برای این منظور، این محصول جدید به سیستم صوتی پیشرفته شامل یک اسپیکر 95 وات و یک ساب ووفر 1.8L مجهز شده است. این سیستم صوتی از فناوری های دالبی اتموس و صدای محیطی DTS:X پشتیبانی می کند و توسط تیم تخصصی آکوستیک توشیبا تست شده است.

از دیگر ویژگی های تلویزیون توشیبا Z870MF می توان به نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز، وای فای 5 و پورت های HDMI 2.1 اشاره کرد. این تلویزیون به تکنولوژی iCare نیز مجهز است که در زمینه جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم بیننده کاربرد دارد.

تلویزیون های توشیبا با پنل 4K Mini-LED

در مجموع می توان مشخصات کلیدی تلویزیون های 75 و 85 اینچ توشیبا Z870MF را به صورت زیر خلاصه کرد:

•    پنل Mini LED با بیش از 1200 ناحیه نوری
•    حداکثر روشنایی 2000 نیت
•    اسپیکر 95 وات با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس و صدای محیطی DTS:X
•    ارائه تصاویر 4K با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز
•    سازگاری با شبکه وایرلس وای فای 5
•    پورت های HDMI 2.1 با تمامی امکانات
•    تکنولوژی مراقبت از چشم iCare

تلویزیون های توشیبا با پنل 4K Mini-LED

در مجموع اگر به دنبال یک تلویزیون رده بالا هستید که هم کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه دهد و هم با صدای قدرتمند و طبیعی خود شما را میخکوب کند، تلویزیون های 75 و 85 اینچ توشیبا Z870MF TV از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

منبع: gizmochina