از اسپیکر هوشمند جدید برند Tmall Genie با مدل IN Sugar 3 Pro در کشور چین رونمایی شده است. این اسپیکر جدید با اینکه یک مدل هوشمند و کاملاً مدرن است، اما از طراحی ظاهری کلاسیکی بهره می برد و توجه ها را به سمت خود جلب کرده است! در واقع می توان گفت این اسپیکر هوشمند برای افرادی طراحی شده که قصد پیش رفتن با تکنولوژی های روز دنیا را دارند، اما در عین حال به دستگاه های نوستالژیک مانند رادیو و ضبط صوت هم علاقه مند هستند! بیایید با این محصول جذاب بیشتر آشنا شویم.

اسپیکر هوشمند جدید Tmall Genie

اسپیکر هوشمند Tmall Genie IN Sugar 3 Pro به شکل یک رادیوی کلاسیک طراحی شده است. پنل جلویی این اسپیکر از همان طراحی آشنای محصولات سری IN Sugar برخوردار است؛ با این حال تعبیه یک دکمه برآمده چرخشی در بالای آن باعث شده تا این اسپیکر ظاهری کلاسیک به خود بگیرد. طراحی قوسی شکل المان ها در پنل جلویی، زیبایی اسپیکر جدید تی مال جی نی را دو چندان کرده است!

رنگ بندی کلاسیک مشکی و سفید باعث شده تا اسپیکر هوشمند Tmall Genie IN Sugar 3 Pro بیش از پیش به رادیوهای قدیمی شبیه شود. پوشش رنگ هر دوی این مدل ها از نوع مات است و باعث می شود نور محیط از روی بدنه دستگاه بازتاب پیدا نکند. البته در قسمت مرکزی پنل جلویی این دستگاه، یک صفحه نمایش دیجیتال قرار دارد که اطلاعات مربوط به وضعیت صدا را به کاربر ارائه می دهد. این صفحه نمایش کمی از کلاسیک بودن ظاهر این اسپیکر کاسته و به آن حالت مدرن داده است! به هر حال این تضاد بین سنت و مدرنیته می تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد و Tmall Genie نیز دقیقاً به همین نکته توجه داشته است!

اسپیکر هوشمند جدید Tmall Genie

از لحاظ کیفیت صدا و امکانات جانبی نیز اسپیکر هوشمند IN Sugar 3 Pro حرف های زیادی برای گفتن دارد. این اسپیکر به دو درایور فول رنج با توان 5 وات مجهز شده است و از معماری اکوستیکِ فاز معکوس بهره می برد. این نوع طراحی، قدرت صدای خروجی اسپیکر را ارتقا می دهد. اسپیکر هوشمند جدید Tmall Genie دارای محفظه صدای 450 سی سی و تقویت کننده آنالوگ Hi-Fi است. ظرفیت صدای بالای این اسپیکر باعث می شود تا صدای پخش شده با آن تمام فضای اتاق را به بهترین شکل پر کند!

برای اتصال این اسپیکر هوشمند به دستگاه های دیگر راه های متعددی در اختیار دارید! اسپیکر IN Sugar 3 Pro از اتصال به انواع گجت های قدیمی و جدید پشتیبانی می کند و برای این منظور به وای فای، ریموت کنترل اینفرارد، شبکه بلوتوث Mesh و یک اپلیکیشن موبایل مجهز شده است.

اسپیکر هوشمند تیمال جی نی IN Sugar 3 Pro به سیستم اینفرارد داخلی مجهز است و توانایی تشخیص سیگنال های مادون قرمز را به صورت 360 درجه دارد. به این ترتیب در هر زاویه ای که نسبت به این اسپیکر قرار داشته باشید (حتی در پشت آن)، می توانید از طریق ریموت کنترل تنظیمات آن را تغییر دهید.

اسپیکر هوشمند جدید Tmall Genie

اپلیکیشن موبایل این اسپیکر هوشمند، Tmall Genie app نام دارد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات دلخواهتان را از طریق گوشی یا تبلت بر روی اسپیکر IN Sugar 3 Pro اعمال کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این اسپیکر توانایی تشخیص و اجرای فرمان های صوتی شما را هم دارد و حتی می تواند وضعیت آب و هوا را اعلام کند!

در حال حاضر قیمت اسپیکر هوشمند Tmall Genie مدل IN Sugar 3 Pro در حدود 43 دلار است. این اسپیکر برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است، اما مشخص نیست در بازارهای جهانی نیز توزیع می شود یا خیر.

منبع: gizmochina