مانیتور پرچم دار جدید Spectrum Black OLED 1440p از شرکت Dough به تازگی در بازار در دسترس قرار گرفته است و توانسته تا با صفحه نمایش براق و با کیفیت خود، توجه افراد زیادی را جلب کند. این مانیتور با بهره بردن از این صفحه نمایش با کیفیت، در مقایسه با مدل های قبلی تا 70 درصد خاصیت بازتابندگی کمتری دارد و از انعکاس نور محیطی تا حد بسیار زیادی جلوگیری به عمل می آورد. این ویژگی باعث شده تا بتوان آن را یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کنار دستگاه های مک اپل دانست.

مانیتور Dough Spectrun Black OLED 1440p در دسترس قرار گرفت

این مانیتور 27 اینچ از پنل OLED و صفحه شیشه ای برخوردار است و از فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک مدل گیمینگ حرفه ای بهره می برد! از جمله این فاکتورها می توان به نرخ نوسازی تصویر عالی 240 هرتز و زمان پاسخ دهی فوق العاده سریع 0.3 میلی ثانیه اشاره کرد.

مانیتور Dough Spectrum Black دارای دو پورت HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort و دو پورت USB Type-C است و از اتصال به انواع دستگاه های مدرن و امروزی به خوبی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که پورت USB-C این مانیتور از فناوری فست شارژ PD (پاور دلیوری) هم برخوردار است و امکان شارژ شدن مک را هم فراهم می آورد.

مانیتور Dough Spectrun Black OLED 1440p در دسترس قرار گرفت

مانیتور Spectrum Black (که با نام رسمی تر Spectrum OLED نیز شناخته می شود)، به لطف بهره مندی از پنل اولد و روکش شیشه ای براق خود، بهترین نسبت کنتراست را به ارمغان می آورد. در طراحی و ساخت این مانیتور از روکش Corning Gorilla Glass به همراه DXC استفاده شده است که بهترین عملکرد اپتیکال را در کلاس این دسته از مانیتورها از خود ارائه می دهد. همچنین این روکش از بالاترین مقاومت در برابر خراشیدگی در صنعت تولید مانیتور برخوردار است. در نتیجه این مدل از مانیتور Dough در مقایسه با مدل های قبلیِ این سری تا 70 درصد بازتاب نور کمتری دارد و نسبت کنتراست محیطی آن تا 40 درصد ارتقا پیدا کرده است.

به این ترتیب اگر از آن دست افرادی هستید که بازتاب نور بر روی صفحه مانیتور چشمتان را اذیت می کند، مانند Dough Spectrum OLED گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. در این مانیتور تمام مزایای تکنولوژی اولد با هم تلفیق شده است و شاهد عمق رنگ بالای مشکی به همراه زمان پاسخ دهی پایین هستیم. صفحه نمایش براق نیز این مزایا را تکمیل کرده است و باعث شده تا این مانیتور در مقایسه با مدل های غیر براق جذابیت بالاتری داشته باشد.

مانیتور Dough Spectrun Black OLED 1440p در دسترس قرار گرفت

پس از موفقیتی که مانیتور گیمینگ Dough Spectrum 4K OLED در بازار به دست آورده است، بسیاری از هم اکنون از فروش بالای مانیتور Spectrum Black اطمینان دارند. پیش بینی می شود که این محصول جدید در پایان سال در اغلب لیست های مربوط به «بهترین مانیتورها برای مک» حضور داشته باشد.

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که قیمت مانیتور Dough Spectrum Black در حدود 1099 دلار اعلام شده است. توجه داشته باشید که پایه این مانیتور به صورت جداگانه به فروش می رسد و حدود 99 دلار قیمت دارد.

منبع: imore