شرایطی را تصور کنید که در نمایشگاه یا همایش شرکت کرده اید و در پایان رویداد تعداد زیادی کارت، بروشور و مواردی از این قبیل را جمع آوری کرده باشید. در این شرایط شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های PDF Scanner از این کارت ها و بروشورها به سرعت عکس گرفته و آنها را به نسخه دیجیتال تبدیل کنید. در این حالت شما می توانید از نسخه دیجیتال این کارت ها در فرم های کاری استفاده کرده یا آنها را برای استفاده های بعدی ذخیره نمایید. همچنین اپلیکیشن های PDF Scanner امکان تهیه نسخه پی دی اف از صفحات جزوه، کتاب، مجله و... را نیز به شما می دهد. برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن های PDF Scanner با ما تا انتهای متن همراه باشید.

اپلیکیشن Microsoft Office Lens – امکانات بیشتر از تهیه PDF

اپلیکیشن Microsoft Office Lens – امکانات بیشتر از تهیه PDF

اپلیکیشن Office Lens با بالاترین سرعت از موارد مورد نظر شما عکس گرفته و آنها را به فایل PDF تبدیل می کند. سپس شما می توانید این فایل های PDF را در اکانت OneDrive خود ذخیره کنید. همچنین این اپلیکیشن امکان ذخیره مستقیم فایل PDF تولید شده بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی شما را فراهم می آورد. پس از تبدیل عکس به PDF، شما می توانید آنها را ویرایش کرده و آن طور که دوست دارید ظاهر آنها را تغییر دهید.

اپلیکیشن Adobe Scan – اسکن هوشمند

اپلیکیشن Adobe Scan – اسکن هوشمند

شرکت Adobe در حوزه های مختلفی از تکنولوژی حرفی برای گفتن دارد! اپلیکیشن Adobe Scan قابلیت اسکن هر چیزی و تبدیل آنها به فایل PDF را دارد و از تکنولوژی اسکن هوشمند در آن استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود تا اپلیکیشن قادر به تشخیص اطلاعات مختلف به کار رفته در متن (شامل اطلاعات تماس) باشد و موارد بد خط و ناخوانا را به طور اتوماتیک از PDF نهایی حذف کند. ضمن اینکه با استفاده از Adobe Scan می توانید به دنبال کلمه یا عبارتی خاص در متن اسکن شده بگردید.

اپلیکیشن CamScanner – بهینه سازی دیجیتال اسناد

اپلیکیشن CamScanner – بهینه سازی دیجیتال اسناد

اپلیکیشن CamScanner توانسته با عملکرد درخشانی که در تهیه نسخه PDF از اسناد دارد، نامی برای خود دست و پا کند. تنها کافی است تا سند مورد نظر خود را از طریق دوربین گوشی اسکن کنید و اپلیکیشن به طور اتوماتیک تصاویر را کراپ کرده و فایل های PDF قابل ویرایش را به شما ارائه دهد. این اپلیکیشن برای تهیه نسخه PDF از کارت های ویزیت کاری، اسناد کاغذی و حتی نقاشی های کشیده شده بر روی بوم هم کاربرد دارد. پس با CamScanner هر چیزی را می توانید به صورت دیجیتال بر روی گوشی خود ذخیره کنید.

اپلیکیشن Simple Scan – اسکن به راحتی!

اپلیکیشن Simple Scan – اسکن به راحتی!

اپلیکیشن Simple Scan یکی از آن دست PDF Scanner هایی است که برای سال ها است که بر روی پلی استور قرار دارد. این اپلیکیشن یکی از ساده ترین روش ها برای اسکن و به اشتراک گذاری اسناد است که پیچیدگی های استفاده از سایر اپلیکیشن ها را ندارد. با استفاده از این اپلیکیشن خیلی ساده از سند مورد نظر خود اسکن بگیرید، آن را به PDF تبدیل کنید و در دراپ باکس، گوگل درایو یا دیگر سرویس های ابری مورد نظرتان ذخیره کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از وای فای PDF های اسکن شده را به کامپیوتر ارسال کنید.

منبع: androidcentral