شرکت تکنولوژی تایوانی Teclast از جدیدترین پاوربانک خود با نام E30 Pro رونمایی کرده است. این پاوربانک به مجموعه ای از امکانات رده بالا و تکنولوژی های مدرن مجهز است و ظرفیت بی نظیر 30000 میلی آمپر ساعت را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این پاوربانک از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند و گزینه های متعددی را برای شارژ گجت های مختلف ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با پاوربانک تکلست E30 Pro با ما همراه باشید.

پاوربایک E30 Pro با ظرفیت 30000 میلی آمپر توسط شرکت Teclast رونمایی شد

ویژگی های قدرتمند برای شارژدهی بدون وقفه

پاوربانک E30 Pro به عنوان جانشین مدل محبوب E20 Pro عرضه شده و در طراحی آن تعهد تکلست به تولید محصولات با کیفیت و با دوام همچنان مشاهده می شود. با این حال این پاوربانک نسبت به مدل قبلی ظرفیت بالاتری دارد و دریچه های جدیدی را به روی فناوری شارژدهی پرتابل می گشاید. علی رغم مجهز بودن به باتری غول پیکر، پاوربانک Teclast E30 Pro ابعاد جمع و جوری دارد و در طراحی آن به مسائلی مانند قابلیت حمل آسان و راحتی کاربر توجه ویژه ای شده است.

ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعتی این مدل از پاوربانک Telcast یک جهش چشمگیر در مقایسه به مدل E20 Pro (با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت) به حساب می آید. این میزان ظرفیت خیال کاربر را بابت شارژ داشتن تمامی دستگاه ها و گجت های همراه خود در طول روز راحت می کند! این پاوربانک توانایی شارژدهی به گوشی های هوشمند، تبلت و انواع گجت های الکترونیکی را دارد و می تواند در سفرها همراهی مطمئن برای شما باشد.

پاوربایک E30 Pro با ظرفیت 30000 میلی آمپر توسط شرکت Teclast رونمایی شد

به بدنه پاوربانک تکلست E30 Pro دو کابل لایتنینگ و USB-C متصل است. این ویژگی شما را از حمل کابل به صورت جداگانه بی نیاز می کند. با توجه به اینکه اکثر گجت های مدرن امروزی با رابط های لایتنینگ و تایپ سی سازگاری دارند، می توانید این پاوربانک را برای شارژ کردن طیف وسیعی از این دستگاه ها مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که پاوربانک تکلست E30 Pro از فناوری فست شارژ 22.5 وات بهره می برد و بالاترین سرعت را در شارژ گوشی به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به این سرعت شارژ، باید گوشی شما نیز با فناوری فست شارژ سازگار باشد.

یک صفحه نمایش دایره ای بر روی بدنه پاوربانک تکلست E30 Pro تعبیه شده است که از طریق آن می توانید درصد شارژ باقی ماندۀ پاوربانک را مشاهده می کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای استفاده از پاوربانک در طول روز برنامه ریزی کنید و به طور دقیق از میزان شارژی که در اختیار شماست، مطلع شوید.

پاوربایک E30 Pro با ظرفیت 30000 میلی آمپر توسط شرکت Teclast رونمایی شد

در مورد قیمت پاوربانک Teclast E30 Pro هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. با این حال انتظار می رود که این گجت علی رغم مجهز بودن به یک باتری غول پیکر و ویژگی های رده بالا، قیمت رقابتی و مناسبی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در هفته های آتی به وب سایت رسمی تکلست مراجعه نمایید.

منبع: gizmochina