شرکت تی سی ال همچنان به توسعه محصولات متنوع خود ادامه می دهد و این بار به سراغ رونمایی از یک تبلت جدید رفته است. این شرکت پیش از این تبلت های NXTPAPER 11 و Tab 11 را به بازار عرضه کرده بود که تلفیقی از نمایشگر جوهر الکترونیک (مشابه کاغذ) و قدرت عملکرد عالی بودند. اکنون این برند شناخته شده چینی قصد دارد تا یک تبلت جدید دیگر را نیز با نام Tab 10 Gen 2 به بازار بفرستد. این تبلت یک مدل اندرویدی اقتصادی است و با توجه به مشخصاتی که دارد می تواند به یکی از پر فروش ترین مدل های بازار تبدیل شود.

شرکت TCL تبلت جدید Tab 10 Gen 2 را راهی بازار خواهد کرد

تبلت تی سی ال Tab 10 Gen 2 به یک صفحه نمایش 10.36 اینچی مجهز است و تصاویر را با رزولوشن 2000x1200 پیکسل به نمایش می گذارد. صفحه نمایش این مدل تبلت TCL از پنل IPS LCD قدرت می گیرد و زاویه دید وسیعی دارد. به این ترتیب در هر زاویه ای که تبلت را در مقابل صورت خود بگیرید، از وضوح تصاویر نمایشگر آن کاسته نمی شود.

مشخصات سخت افزار داخلی تبلت TCL Tab 10 Gen 2 شامل پردازنده 8 هسته ای، 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می شود. این تبلت به درگاه کارت حافظه microSD مجهز است و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تبلت جدید تی سی ال با قلم لمسی سازگاری دارد و از سیستم عامل اندروید 13 بهره می برد. به این ترتیب این تبلت تا ماه جولای سال 2025 آپدیت های امنیتی گوگل را دریافت خواهد کرد.

شرکت TCL تبلت جدید Tab 10 Gen 2 را راهی بازار خواهد کرد

باتری به کار رفته در تبلت تی سی ال Tab 10 Gen 2 دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است و شارژدهی مطلوبی دارد. به طوری که به شارژ کردن چند باره تبلت در فواصل زمانی کوتاه مدت نیازی پیدا نخواهید کرد. لازم به ذکر است که پورت شارژ این دستگاه از نوع USB-C است.

به منظور کسب تجربه مناسب از عکاسی روزمره، تبلت TCL Tab 10 Gen 2 به دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل مجهز شده است. این گجت به اسپیکرهای استریوی داخلی نیز مجهز است و صدای با کیفیتی را در هنگام پخش فیلم و موسیقی به شما ارائه می دهد.

شرکت TCL تبلت جدید Tab 10 Gen 2 را راهی بازار خواهد کرد

در مجموع Tab 10 Gen 2 برای کسانی که به دنبال یک تبلت اقتصادی و مقرون به صرفه با سیستم عامل اندروید هستند گزینه کاملاً مناسبی به شمار می آید. صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قوی و شارژدهی عالی باتری باعث شده تا این تبلت به یکی از گزینه های آینده دار بازار تبدیل شود. لازم به ذکر است که تبلت جدید TCL از لوازم جانبی کاربردی متنوعی نیز پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به قلم لمسی و کیبورد اشاره کرد. در جدول زیر می توانید مشخصات فنی تبلت تی سی ال Tab 10 Gen 2 را به صورت خلاصه مشاهده کنید:

ویژگی مشخصات فنی
صفحه نمایش 10.36 اینچ، پنل IPS LCD، رزولوشن 2000x1200 پیکسل
پردازنده 8 هسته ای (ARM Cortex-A53)
رم 4 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی حداکثر 128 گیگابایت
درگاه کارت حافظه microSD دارد
پشتیبانی از 4G LTE آپشنال
قلم استایلوس آپشنال
آپدیت های امنیتی قابل دریافت تا جولای 2025
باتری 6000 میلی آمپر ساعت
مشخصات شارژ پورت USB-C، سازگار با جریان 2 آمپر و ولتاژ 5 ولت، پشتیبانی از شارژ معکوس
دوربین دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 13
اسپیکر استریو

منبع: gizmochina