تلویزیون های سری Q10H با پنل مینی ال ای دی به تازگی از جانب برند TCL به بازارهای کشور چین عرضه شده است. این تلویزیون ها در چهار سایز 65، 75، 85 و 98 اینچ در دسترس قرار گرفته اند و از مشخصات منحصر به فرد و جذابی بهره می برند! می توان تلویزیون های جدید تی سی ال را رقیبی جدی برای محصولات سری Mi TV Master شیائومی دانست! بیایید به مشخصات جذاب این تلویزیون های جدید نگاه دقیق تری بیندازیم!

تلویزیون های Mini-LED سری Q10H تی سی ال

تلویزیون های شیائومی Mi TV Master از روشنایی عالی 2000 نیتس بهره می برند و نور پس زمینه آنها به 1080 ناحیه تقسیم شده است. اما محصولات جدید تی سی ال از مشخصات بهتری در این زمینه ها بهره می برند و استانداردهای جدیدی را در این رابطه وضع کرده اند! مطابق با گزارش های منتشر شده، نسخه 85 اینچیِ تلویزیون تی سی ال Q10H، از روشنایی حداکثر 3000 نیتس برخوردار است و نور پس زمینه آن به 2304 بخش تقسیم بندی شده است! این مشخصات، تصاویری با بالاترین میزان روشنایی را به کاربر ارائه می دهد.
تلویزیون های سری TCL Mini LED TV Q10H از طراحی مدرن بدون قاب بهره می برند و در ساخت نمایشگر آنها از فناوری اختصاصی HVA استفاده شده است. بر روی سطح صفحه نمایش این تلویزیون ها از روکش نانو و ضد بازتاب استفاده شده است که باعث می شود انعکاس نور محیط بر روی تصاویر نیفتد. تمامی این مشخصات در کنار هم، به ارتقای تجربه بصری کاربر منجر می شود و مرز میان تصویر و واقعیت را برای او از بین می برد.

به معجزه Mini-LED سلام کنید!

پنل های Mini LED تصاویر شفاف تری را در مقایسه با سایر پنل ها ارائه می دهند و بازتاب نور محیط را به حداقل میزان ممکن می رسانند. TCL به بهترین شکل از این مزایا در تلویزیون های پرچم دار سری Q10H استفاده کرده است. سیستم نور پس زمینه این تلویزیون ها از 576 چیپ درایور تشکیل شده است. هر یک از این چیپ ها از قابلیت درک محتوای تصویر 16 بیتی برخوردارند و باعث می شوند تا تصویر نهایی تلویزیون کاملاً واقعی و رئالیستی به نظر بیاید. علاوه بر این، نور پس زمینه این تلویزیون ها متناسب با نوع محتوای در حال نمایش به صورت لحظه ای تنظیم می شود.

تلویزیون های Mini-LED سری Q10H تی سی ال

در تلویزیون تی سی ال Q10H از پردازنده Lingyao M2 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. همچنین این گجت دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی انواع فایل های صوتی و تصویری است. بد نیست بدانید که این تلویزیون از سیستم صوتی 2.1 کاناله نیز بهره می برد و صدای حرفه ایِ Hi-Fi را به شما ارائه می دهد. پس در کنار تصاویر با کیفیت، می توانید از صدای طبیعی و حیرت انگیز این تلویزیون نیز بهره مند شوید و خود را در دنیای فیلم ها و بازی ها حس کنید!

تلویزیون های سری TCL QH10 از رزولوشن 4K با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز بهره می برند. همچنین این تلویزیون ها با سیگنال های ورودی 4K@120Hz، 4K@60Hz و 4K@240HZ هم سازگاری دارند و می توانید آنها را به نسل جدید کنسول های بازی متصل کنید.

تلویزیون های Mini-LED سری Q10H تی سی ال

قیمت ابتدایی تلویزیون تی سی ال QH10 برای توزیع در بازارهای کشور چین، حدود 1157 دلار اعلام شده است. همچنین قیمت نسخه 98 اینچی از این تلویزیون 3761 دلار است. در حال حاضر تاریخ عرضه تلویزیون TCL Q10H Mini LED به بازارهای جهانی مشخص نیست.

منبع: gizmochina