ماوس های زیادی با ویژگی های متعددی در بازار وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید بدون چالش خاصی به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. در این میان ماوس های حرفه ای و رده بالایی نیز تولید شده اند تا کاربران و گیمرهای حرفه ای با استفاده از آن ها می توانند به انجام کارهای خود برسند. ماوس های رده بالا با توجه به قابلیت و ویژگی های خاصی که در اختیار دارند نسبت به ماوس های معمولی از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. گیمرهایی که به صورت حرفه ای مشغول انجام بازی های خود هستند به منظور بالا بردن میزان مهارت و عملکرد خود به لوازم جانبی گران قیمت و رده بالایی نیاز خواهند داشت. ماوس نیز از جمله لوازم جانبی مورد نیاز گیمرهای حرفه ای بوده و می بایست در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج دهند. در این مقاله با بررسی یکی از برترین و مناسب ترین ماوس های بازار در کنار شما خواهیم بود که می تواند نیاز اکثر گیمرهای حرفه ای را رفع کرده و میزان عملکرد آن ها را بالا ببرد! ماوس مد نظر ما جهت معرفی با عنوان Sensei Ten طراحی شده است! این مدل ماوس توسط شرکت معتبر استیل سریز تولید شده و با وجود ویژگی های مهم و مثبتی همچون شتاب 50G، سنسور پیشرفته TrueMove Pro، و ... می تواند سطح رقابت هر گیمری را ارتقا داده و میزان درصد پیروزی آن ها را بالا ببرد. با توجه به برخورداری از سوئیچ مکانیکال نیز می توان گفت که با یکی از باکیفیت ترین ماوس های بازار روبرو هستیم! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ Sensei Ten استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

رقابت سطح بالا با ماوس گیمینگ Sensei Ten استیل سریز!

ماوس خوش دست و مقاوم!

ماوس گیمینگ Sensei Ten را می توان یکی از خوش دست ترین و ارگونومیک ترین ماوس های شرکت استیل سریز محسوب کرد. این مدل ماوس با توجه به طراحی هوشمندانه ای که در اختیار دارد می تواند با درگیر کردن کامل دست موجب بالا رفتن میزان تسلط و در نتیجه افزایش عملکرد کاربر شود! شرکت استیل سریز در طراحی این مدل ماوس از متریال های باکیفیت و مناسب نیز استفاده کرده که موجب شده تا این ماوس یکی از سبک ترین مدل های موجود در بازار باشد! بدنه ای مستحکم (پلاستیک ABS) نیز باعث شده تا این مدل ماوس در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد! این ماوس از ابعاد مناسب 123x63x21 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به وزن سبک 92 گرمی این امکان به کاربر داده می شود تا تسلط و عملکرد بی نظیری را به دست آورد. شرکت استیل سریز به منظور پوشش دادن سلیقه اکثر کاربران و طرفداران خود، این ماوس را در رنگ های مشکی تولید کرده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ Sensei Ten نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچون بدنه می توانند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. لازم به ذکر است که استیل سریز جهت بالا بردن میزان جذابیت نیز از نورپردازی در دو نقطه مختلف ماوس (اسکرول و قسمت انتهایی ماوس) استفاده کرده است!

رقابت سطح بالا با ماوس گیمینگ Sensei Ten استیل سریز!

دارای سنسور پیشرفته و سوئیچ باکیفیت!

از ویژگی های مثبت و مهمی که استیل سریز در ساخت ماوس گیمینگ Sensei Ten مورد استفاده قرار داده است می توان به سنسور نوری TrueMove Pro اشاره کرد. این سنسور یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سنسورهای موجود در دنیای ماوس ها محسوب شده و با توجه به سرعت و دقتی که در اختیار دارد می تواند حداکثر عملکرد را برای کاربر به ارمغان آورده و نسبت به نسل های قبلی خود عملکردی به مراتب بیشتری داشته باشد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی از 50 تا 18000 CPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! در ضمن با توجه به شتاب مناسب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری مناسب استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند!

رقابت سطح بالا با ماوس گیمینگ Sensei Ten استیل سریز!

از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت SteelSeries در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Sensei Ten مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مکانیکی مستحکم اشاره کرد. این نوع سوئیچ با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به سوئیچ های Omron و دیگر سویچ ها، طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 60 میلیون کلیک را به ارمغان بیاورند! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! از ویژگی های مثبت سوئیچ استفاده شده در این مدل ماوس نیز می توان به قابلیت جلوگیری از ثبت کلیک های تکراری اشاره کرد تا کاربر در هنگام استفاده از ماوس با اطمینان بالا کلیک کند! لازم به ذکر است که شرکت استیل سریز سوئیچ های استفاده شده در ماوس گیمینگ Sensei Ten را مجهز به مکانیسم فنرهای دوگانه کرده تا علاوه بر تاخیر و لگ باعث می شود تا سوئیچ به استحکام رسیده و در نتیجه به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نگرانی بابت محدودیت زمانی از ماوس استفاده کند!

رقابت سطح بالا با ماوس گیمینگ Sensei Ten استیل سریز!

برخورداری از Polling Rate فوق العاده!

برخورداری از Polling Rate (میزان گزارش) بی نظیر و فوق العاده را می توان یکی از برترین و مثبت ترین ویژگی استفاده شده در ماوس گیمینگ Sensei Ten محسوب کرد که توسط مهندسان و طراحان خوش ذوق استیل سریز اضافه شده است. در واقع Polling Rate وظیفه نشان دادن میزان گزارش ماوس از موقعیت به PC را بر عهده دارد. با بالا رفتن میزان گزارش ماوس از موقعیت خود، تعداد داده های ارسالی نیز با افزایش روبرو شده و در نتیجه تاخیرها و لگ های ماوس به پایین ترین حد خود خواهند رسید! میزان گزارش موجود در این مدل ماوس به 1000 هرتز رسیده و می توانند تاخیر 1 میلی ثانیه ای را برای کاربر داشته باشد. طبق اعلام سایت اصلی شرکت استیل سریز، ماوس گیمینگ Sensei Ten از 8 کلید قابل برنامه ریزی برخوردار بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا با سفارشی سازی عملکرد کلیدها می تواند عملکرد خود را بهبود ببخشد! در ضمن استیل سریز به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد استفاده کرده است. ماوس گیمینگ Sensei Ten با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت استیل سریز در ساخت این مدل ماوس از ویژگی ها و امکانات دیگری مانند نورپردازی، رابط USB (جهت متصل شدن به سیستم مد نظر کاربر) با قابلیت سازگاری بدون کوچک ترین دردسر با سیستم عامل هایی همچون ویندوز، مک، ایکس باکس و لینوکس و نرم افزار اختصاصی (SteelSeries Engine 3.15.1+) جهت شخصی سازی و تنظیمات ماوس برخوردار است!

منبع: steelseries