جهت بالا بردن میزان تمرکز و پیروزی در نبردهای نفس گیر می بایست از مناسب ترین و استانداردترین لوازم جانبی استفاده شود. ماوس از حساس ترین و تعیین کننده ترین لوازمی است که با عملکرد گیمر رابطه مستقیمی داشته و می تواند پیروزی در میدان جنگ را تضمین کند. شرکت های تولید کننده ماوس های گیمینگ با هدف رفع نیاز گیمرها اقدام به تولید محصولات خود کرده تا کاربر هنگام انجام بازی با چالش و دردسر خاصی روبرو نشود. در میان تولید کنندگان محصولات گیمینگ می توان به شرکت نام آشنا و معتبر استیل سریز اشاره کرد که با تولید محصولات خارق العاده و حرفه ای توانسته سهم بزرگی از بازارهای جهانی را در دست بگیرد. این شرکت با تولید ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless بار دیگر ثابت کرد که یکی از برترین تولید کنندگان محصولات گیمینگ در سراسر دنیا محسوب می شود.

استیل سریز با هدف افزایش عملکرد و سرعت کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی در ساخت این مدل ماوس از سنسور پیشرفته و هوشمند TrueMove3+ استفاده کرده است. باتری قدرتمندی نیز در ساخت این ماوس استفاده شده که با توجه به قابلیت شارژ سریع می تواند در سریع ترین زمان ممکن به داد کاربر برسد. امکان تغییر وزن، اتصال بی سیم، نورپردازی و پردازنده قدرتمند نیز از دیگر قابلیت های مهم ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس بی سیم شرکت SteelSeries خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

جذابیت بی نظیر ماوس گیمینگ!

جذابیت بی نظیر ماوس گیمینگ!

شرکت استیل سریز جهت جلب رضایت کاربر از ویژگی های متعددی در طراحی ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless استفاده کرده است. از نمونه ویژگی های استفاده شده می توان به ظاهری جذاب و گیمر پسند اشاره کرد. ظاهر جذاب و خفنی که این مدل ماوس گیمینگ استیل سریز در اختیار دارد می تواند علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ موجب بالا رفتن میزان هیجان کاربر نیز شده و لذت انجام بازی های ویدئویی را چندین برابر خواهد کند. جذابیت بالای این ماوس نیز به لطف بهره مندی از خطوط، فرو رفتگی، خط های متعدد و نورپردازی حرفه ای تعبیه شده در 8 منطقه مختلف به وجود آمده است. چیدمان خاص و حرفه ای کلیدها نیز علاوه بر افزایش میزان جذابیت ماوس باعث شده تا تسلط کاربر نیز تا حد زیادی بالا رود.

در قسمت انتهایی ماوس شاهد لوگوی سری محصولات گیمینگ استیل سریز هستیم که با توجه به نورپردازی که در زیر آن وجود دارد توانسته شکل ظاهری کاربر پسندتری را به وجود بیاورد. بدنه ای مستحکم و مقاوم نیز از دیگر ویژگی هایی است که استیل سریز در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless مورد استفاده قرار داده است. این ویژگی باعث شده تا کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی هنگام سقوط از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه های احتمالی به استفاده از ماوس بپردازد. برای تسلط بیشتر و ایجاد راحتی برای کاربر نیز از قابلیت تغییر وزن به وسیله قطعه هایی که درون جعبه وجود دارند استفاده شده و کاربر با نصب کردن قطعه های 4 گرمی می تواند وزن ماوس را از 121 گرم به 153 گرم برساند!

مجهز به سنسور دوگانه هوشمند و باتری قدرتمند!

مجهز به سنسور دوگانه هوشمند و باتری قدرتمند!

مجهز بودن به سنسور پیشرفته و هوشمند را می توان یکی از بهترین و مثبت ترین ویژگی هایی محسوب کرد که شرکت استیل سریز در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless مورد استفاده قرار داده است. سنسوری که در ساخت این ماوس استفاده شده از نوع TrueMove3+ بوده و با توجه به هوشمند بودن لقب پیشرفته ترین سنسور در دنیای ماوس ها را به دست آورده است. از ویژگی های برجسته و مهم این سنسور می توان به دوگانه بودن که شامل سنسور عمق و پریمیر می شود اشاره کرد. از ویژگی های و قابلیت های سنسور عمق می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد که می تواند با تشخیص بلند شدن ماوس تا 0.5 میلی متر نیز به کارکرد خود ادامه دهد. سنسور پریمیری نیز وظیفه تشخصی نوع حرکت ماوس را بر عهده داشته و می تواند علاوه بر بالا بردن میزان سرعت، دقت کاربر را نیز تا حد زیادی بالا ببرد. با وجود سنسور پیشرفته TrueMove3+ دقت ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless تا 12000 CPI بالا رفته و سرعت ردیابی نیز به عدد 350 IPS رسیده است! در ضمن با توجه به شتاب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شده تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری احساس نکنید!

باتری قدرتمند را نیز می توان یکی دیگر از شاهکارهای مهندسان طراح استیل سریز محسوب کرد. باتری تعبیه شده در ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless به دلیل قدرتی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی تا 24 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. این مقدار شارژدهی برای افرادی که روزانه تا 3 ساعت از ماوس استفاده می کنند می تواند تا 8 روز کارایی داشته باشد. قابلیت شارژ سریع نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم باتری تعبیه شده در این مدل ماوس محسوب می شود. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا با متصل کردن کابل به ماوس پس از 15 دقیقه از شارژدهی تا 10 ساعت برخوردار شوند!

قابلیت تغییر وزن و سیستم بی سیم!

قابلیت تغییر وزن و سیستم بی سیم!

قابلیت تغییر وزن از دیگر قابلیت های مهم ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless استیل سریز محسوب می شود. استیل سریز در طراحی و ساخت این مدل ماوس از وزنه های متعددی استفاده کرده است. وزنه های موجود به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با اضافه کردن وزنه ها برحسب نوع راحتی و تسلط بیشتر خود وزن ماوس را افزایش و یا کاهش دهید! برای تغییر وزن از 8 عدد وزنه 4 گرمی استفاده شده تا کاربر بسته به راحتی و تسلط بیشتر خود اقدام به اضافه کردن همه وزنه ها کند. در ضمن با اضافه کردن همه وزنه ها می توانید وزن 121 گرمی ماوس را تا 153 گرم رسانده و میزان تسلط خود را تا حد زیادی بالا ببرید! مهندسان شرکت استیل سریز به منظور بالا بردن میزان راحتی و مهارت کاربران، در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless از سیستم بی سیم قدرتمند و پیشرفته استفاده کرده اند. سیستم بی سیم استفاده شده در این مدل ماوس از نوعQuantum  بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند اتصال بی نقص و پایدار را به ارمغان بیاورد. ماوس هایی که از شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده استقبال بیشتری شده است! در کل باید گفت که هنگام استفاده از ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless  استیل سریز با مشکلات و چالش های گوناگونی همچون سرعت انتقال دستور و تداخل با دیگر سیستم های بی سیم نخواهید داشت!

از دیگر ویژگی هایی که باعث افزایش سرعت و عملکرد به همراه عمر ماوس می شود می توان به سوئیچ های باکیفیت اشاره کرد. ماوس گیمینگ بی سیم RIVAL 650 Wireless نیز از سوئیچ های باکیفیت و مقاوم برخوردار بوده و می تواند بهترین و مناسب ترین برای انجام بازی های ویدئویی باشد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 60 میلیون کلیک را به ارمغان بیاورند! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! لازم به ذکر است که شرکت SteelSeries جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت این مدل ماوس از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! با وجود پردازنده قدرتمندی که در ساخت این ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از پرقدرت ترین ماوس های بازار روبرو هستیم. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که استیل سریز جهت تنظیم کلیدها و نورپردازی از  نرم افزار اختصاصی استفاده کرده تا کاربر کار سختی پیش رو نداشته باشد.

منبع: steelseries