در این مقاله با بررسی و آشنایی با یکی دیگر از هدست های رده بالای تولید شده در دنیای گیمینگ در کنار شما خواهیم بود! هدست های گیمینگ به دلیل قابلیت و ویژگی های خاص و بالاتری که نسبت به هدست های معمولی دارند، از قیمت بالایی برخوردار هستند. با استفاده از هدست های گیمینگ قادر به شنیدن ریزترین جزئیات و باکیفیت ترین صداها خواهید بود. از نمونه هدست های گیمینگ که می تواند رضایت صد در صدی گیمرهای حرفه ای را در بر داشته باشد می توان به مدل Arctis 7P+ شرکت استیل سریز اشاره کرد. این مدل هدست از سازگاری کامل با کنسول های پلی استیشن 4 و 5 برخوردار بوده تا کاربرانی که برای انجام بازی های خود از این کنسول ها استفاده می کنند از امکانات کامل هدست برخوردار باشند! از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت استیل سریز در طراحی و ساخت این هدست گیمینگ رده بالا استفاده کرده نیز می توان به قابلیت برقراری ارتباط به صورت بی سیم، کلیدهای کنترلی، طراحی جذاب و گیمر پسند، قرار گیری راحت، درایورهای 40 میلی متری، نرم افزار اختصاصی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Arctis 7P+ استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ Arctis 7P+ استیل سریز، اسلحه مخفی گیمرهای حرفه ای!

هدست گیمینگ استیل سریز steelseries arctis 7p plus: جذاب و گیمر پسند!

قطعا طراحی خاص هدست گیمینگ Arctis 7P+ استیل سریز را می توان یکی از نقاط قوت و مثبت آن محسوب کرد. طراحی خاص Arctis 7P+ باعث می شود تا کاربر برای تکمیل اتاق گیمینگ خود اقدام به تهیه این مدل هدست کند! در ضمن این هدست شباهت های زیادی با مدل قبلی (Artcis 7P) دارد. هدبند پوشیده شده با پارچه نیز با توجه به جنس فولادی که در اختیار دارد می تواند مقاومت زیادی در برابر آسیب های احتمالی از خود نشان دهد. بدنه موجود و بند استفاده شده نیز همانند هدبند از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده تا علاوه بر مقاومت در برابر ضربات احتمالی از دوام بالایی در برابر سقوط از ارتفاع برخوردار باشد! پایه و قسمت داخلی گوشی ها به رنگ آبی طراحی تا مشخص شود که شرکت استیل سریز با هدف استفاده در کنسول های پلی اسیتشن اقدام به ساخت Arctis 7P+ کرده است! برای تنظیم گوشی ها نیز کار سختی پیش رو نداشته و با توجه به بهره مندی از شکاف موجود در بالای کاپ این امکان به کاربر داده می شود تا برای تنظیم اندازه با هیچ چالشی روبرو نشود. باتری قدرتمند نیز از دیگر امکانات این مدل هدست محسوب شده تا بدون نگرانی بابت اتمام شارژ اقدام به استفاده از هدست کنید. برای شارژ کردن باتری تعبیه شده نیز از پورت USB-C استفاده شده است! لازم به ذکر است که طراحان این هدست گیمینگ استیل سریز به منظور برقراری ارتباط با دوستان خود در بازی و یا انجام مکالمه هنگام تماس های تصویری و صوتی از یک میکروفون جمع شونده بر روی کاپ چپ استفاده کرده اند! برای تغییرات کارکرد هدست (کاهش/افزایش میزان صدا، قطع میکروفون و ...) از کلیدهای میانبر استفاده شده تا کاربر بدون انجام حرکات اضافی و پرت شدن حواس اقدام به تنظیم هدست کند!

هدست گیمینگ استیل سریز steelseries arctis 7p plus: جذاب و گیمر پسند!

راحتی و کیفیت بی نظیر!

به جرات می توان گفت که هدست گیمینگ Arctis 7P+ استیل سریز از راحت ترین و ارگونومیک ترین هدست های موجود در بازارهای جهانی محسوب می شود. ارگونومیک بودن این مدل هدست باعث می شود تا وزن نسبتا سنگین آن بر روی سر کاربر احساس نشود. راحتی این مدل هدست با برخورداری از بالشتک بسیار نرم تکمیل شده تا کاربر بدون کوچک ترین چالشی اقدام به استفاده طولانی مدت از هدست کند! در ضمن با توجه به برخورداری از محدوده تنظیم این امکان به کاربر داده می شود تا هدست را بر اساس اندازه سر اقدام به تنظیم کرده و اندازه ایده آل سر خود را به وجود بیاورد. شرکت SteelSeries در طراحی هدست گیمینگ Arctis 7P+ از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید.

از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 98 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! قابلیت سازگاری با Tempest 3D Audio و  پخش صدای 360 درجه نیز از دیگر ویژگی های این مدل هدست محسوب می شود. این مدل هدست با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در گیم پلی بازی به گوش گیمر رسانده و همیشه آن ها را یک قدم جلوتر از دشمنانشان قرار دهد. به همین جهت این قابلیت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی که بیشتر مشغول بازی های شوتر هستند باشد. از نمونه بازی های پلی استیشن 5 که قابلیت پشتیبانی از این فناوری را دارند می توان به Call of Duty: Black Ops و Spider Man: Miles Morales اشاره کرد.

هدست گیمینگ Arctis 7P+ استیل سریز، اسلحه مخفی گیمرهای حرفه ای!

مجهز به میکروفون جمع شونده!

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Arctis 7P+ استیل سریز استفاد شده می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت جمع شوندگی برخوردار بوده تا این امکان را به کاربر بدهد در صورت عدم نیاز اقدام به جمع کردن آن کند. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت ضبط صدای Bi-directional یا همان صدای دوطرفه برخوردار بوده تا قادر باشد صدای شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ضبط کرده و یا به طرف مقابل منتقل کند. میکروفون استفاده شده در این هدست دارای قابلیت حذف نویز نیز بوده تا صدای شما را بدون هیچ گونه نویزی به طرف مقابل منتقل کند. از دیگر تکنولوژی ها و فناوری های موجود در این میکروفون می توان به تکنولوژی ClearCast اشاره کرد. این تکنولوژی نیز همانند نویز کنسلینگ از قابلیت حذف صداهای محیطی و اضافی برخوردار بوده تا صدای شما با بالاترین شفافیت منتقل شود. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -38 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 6500 هرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید!

این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 12 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بوده نسبت به برقراری با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی ارتباط اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. در آخر باید به باتری قدرتمند با قابلیت شارژدهی تا 30 ساعته و کلیدهای کنترلی اشاره کنیم که امکان کنترل هدست بدون انجام حرکات اضافی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

منبع: steelseries