شرکت استیل سریز با تولید کیبوردهایی که از قابلیت ها متعدد و امکانات ویژه برخوردار هستند توانسته نیاز و دغدغه گیمرها را تا حد زیادی برطرف کند! از نمونه کیبوردهای تولید این شرکت می تواند به سری کیبوردهای گیمینگ APEX PRO اشاره کرد که در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. از نمونه کیبوردهای خانواده APEX PRO می توان به مدل MINI اشاره کرد که به منظور تسلط بیشتر و اشغال ناچیز میز کاربر طراحی شده است. شرکت استیل سریز کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI را در 2 نسخه (سیمی و بی سیم) طراحی کرده تا کاربران بر حسب راحتی و نیاز خود اقدام به انتخاب یکی از آن ها کند. در این مقاله با بررسی و آشنایی نسخه سیمی این مدل از کیبورد گیمینگ شرکت SteelSeries در کنار شما خواهیم بود. استیل سریز این مدل از کیبورد خود را مجهز به مقاوم ترین سوئیچ های خود کرده تا قدر به ارائه عملکرد طولانی مدت برای کاربر باشد. سوئیچ های استفاده شده از ویژگی های مثبتی همچون سرعت پاسخ بالا به همراه قابلیت تنظیم میزان حساسیت برخوردار هستند. کلیدهای تعبیه شده نیز همانند سوئیچ استفاده شده از قابلیت برنامه شخصی سازی برخوردار بوده و می توانند عملکرد 2 گانه را برای کاربر به ارمغان بیاورند! جهت جذاب تر کردن کیبورد نیز از نورپردازی RGB استفاده شده که در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده قابل مشاهده خواهند بود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت SteelSeries خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI استیل سریز

کیبورد جمع و جور و جذاب!

مهندسان خوش ذوق شرکت استیل سریز به منظور کاربر پسندتر کردن کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI علاوه بر قابلیت های متعدد از طراحی جذاب و ارگونومیک نیز استفاده کرده اند! ابعاد جمع و جور از نمونه ویژگی هایی است که در ساخت این مدل از کیبورد مورد استفاده قرار گرفته است. استیل سریز با حذف ماشین حساب در قسمت راست کیبورد موفق با ساخت یکی از جمع و جورترین کیبوردهای بازار شده است. کلیدهای حذف شده در این مدل کیبورد نیز شامل بخش ماشین حساب و کلیدهای اختصاصی F1 تا F12 شده و با توجه به ابعاد 293x103x40.3 میلی متری کیبورد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نشده و با توجه به وزن سبک 610 گرمی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را برای شما فراهم خواهد کرد. کلیدهای طراحی شده به صورت کاملا حرفه ای بر روی بدنه کیبورد گنجانده شده و توانسته نسبت به کیبوردهای معمولی و استاندارد موجود از ابعاد کوچک تر بهره مند شود!

کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد قادر هستند اکثر نیاز کاربران عادی و گیمرها را رفع کرده و رضایت 100 درصدی آن ها را جلب کنند! استیل سریز به منظور بالا بردن میزان جذابیت کیبورد نیز از نورپردازی حرفه ای در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده است. این سیستم علاوه بر بالا رفتن میزان جذابیت کیبورد باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از آن حس خوشایندتری را تجربه کند! مواد اولیه باکیفیتی نیز در کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI استفاده شده تا قادر به مقاومت بیشتر در برابر آسیب های احتمالی باشد. در ضمن کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد مطابق با نوک انگشتان انسان طراحی شده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ و با هر ضربه خود حس رضایت بخشی داشته باشد! لازم به ذکر است که کلیدهای تعبیه شده از نوع Double Shot PBT نیز بوده که به منظور بالا بردن میزان کیفیت و حس خوشایند تایپ اضافه شده است.

کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI استیل سریز

مجهز به نورپردازی و جدیدترین سوئیچ شرکت استیل سریز!

سوئیچ پیشرفته و کاربردی یکی از مثبت ترین و مهم ترین ویژگی های موجود در کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI محسوب می شود. سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع OmniPoint 2.0 بوده که با توجه به سرعت و عملکرد بی نظیری که در اختیار دارد لقب بهترین سوئیچ را کسب کرده است. طبق اعلام سایت اصلی شرکت استیل سریز سوئیچ های استفاده شده در این کیبورد نسبت به دیگر سوئیچ های موجود از فعال سازی بیشتر تا 10 برابر و پاسخ دهی سریع تر تا 11 برابر برخوردار است. ویژگی مهم این سوئیچ نیز مربوط به قابلیت تنظیم و شخصی سازی شده که به کاربر این امکان را می دهد تا بر حسب راحتی و سلیقه شخصی خود اقدام به تنظیم میزان حساسیت آن کند. در ضمن میزان حساسیت قابل تنظیم و برنامه ریزی سوئیچ OmniPoint 2.0 از 0.2 میلی متر تا 3.8 میلی متر خواهد بود. عملکرد دوگانه کلیدهای تعبیه شده نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت استیل سریز در ساخت کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI مورد استفاده قرار داده است. این ویژگی با توجه به کارایی بالایی که دارد می تواند جذاب ترین و مثبت ترین ویژگی این مدل کیبورد باشد.

کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI استیل سریز

عملکرد دوگانه این امکان را به کاربر می دهد تا از یک کلید برای 2 عملکرد مختلف برنامه ریزی کرده و در صورت نیاز، اقدام به اجرای یکی از آن ها کنید. کلیدهای دوگانه در کیبوردها طوری طراحی شده اند که نسبت به نیروی وارده (فشرده شدن به صورت ملایم و محکم) عمل کرده و آماده برای اجرای دستورات کاربر هستند! برای تعیین نوع عملکرد کلیدها کار سختی پیش رو نداشته و با مراجعه به نرم افزار اختصاصی شرکت استیل سریز می توانید بدون دردسر و چالش خاصی اقدام به تعیین عملکرد هر یک از کلیدهای تعبیه شده کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI کنید. شرکت SteelSeries به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت این مدل میبورد از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم کاربر، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی و یا دیگر کارهای خود تجربه کرده باشید! نورپردازی تعبیه شده نیز همانند کلیدها از قابلیت تنظیم و شخصی سازی بوسیله نرم افزار اختصاصی برخوردار است.

کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI استیل سریز

قابلیت اتصال پایدار و قابلیت تنظیم میزان ارتفاع!

شرکت استیل سریز جهت پایداری اتصال کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI با دستگاه مد نظر کاربر از رابط پرکاربر و قدرتمند استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع USB-C بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند تمامی دستورات کاربر را در کم ترین زمان ممکن بدون کوچک ترین لگ و تاخیر ارسال کند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بالاترین عملکرد را در اختیار داشته و نسبت به دوستان و دشمنان خود برتری محسوسی داشته باشد. طراحان رابط به منظور بالا بردن عمر آن نیز از روکش بادوام و مستحکم استفاده کرده اند. روکش استفاده شده باعث می شود تا رابط بدون دردسر و مشکل خاصی برای استفاده به صورت طولانی مدت بهترین گزینه باشد. پایه نیز از دیگر امکانات اضافه شده در این مدل کیبورد محسوب می شود. وجود پایه باعث شده تا کاربر نسبت به تسلط خود اقدام به تنظیم پایه در 3 سطح پایین، متوسط و بالا کرده و راحتی بیشتر خود را به وجود آورد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرمت استیل سریز جهت ذخیره تنظیمات و برنامه ریزی هایی که بر روی عملکرد کلیدهای تعبیه شده انجام می دهید از حافظه ذخیره سازی در ساخت کیبورد گیمینگ APEX PRO MINI استفاده کرده است. حافظه استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع آنبرد بوده و با توجه به پروفایل های موجود این امکان به شما داده می شود تا پس از اعمال تغییرات اقدام به ذخیره آن در 5 پروفایل جداگانه کنید.

منبع: steelseries