جهت بالا بردن میزان هیجان و لذت انجام بازی های ویدئویی کارهای زیادی می توان انجام داد. از مهم ترین و ضروری ترین کارهایی که می توان به قصد بالا بردن میزان هیجان انجام داد می توان به انتخاب ماوس حرفه ای و جذاب اشاره کرد که مخصوص انجام بازی های ویدئویی ساخته شده است. ماوس های گیمینگ به دلیل ویژگی های و قابلیت های به روزتری که نسبت به دیگر ماوس های بازار دارند علاوه بر بالا بردن عملکرد بازیکن می توانند سیستم گیمینگ کاربر را نیز تا حد زیادی افزایش دهند. ماوس گیمینگ AEROX 3 یکی از این نوع ماوس ها محسوب می شود که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های مخصوص گیمینگ می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کاربرانی باشد که به دنبال افزایش عملکرد و جذابیت سیستم گیمینگ خود هستند! این مدل ماوس توسط شرکت معتبر SteelSeries طراحی و ساخته شده است. این ماوس مجهز به سنسور هوشمند و پیشرفته به همراه سوئیچ هایی از نوع Golden Micro IP54 نیز بوده تا علاوه بر عملکرد بالا، مقاومت بالایی را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. AEROX 3 از پایه های تفلونی نیز برخوردار بوده تا کاربر هنگام استفاده از حرکت روان ماوس بهره مند شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس شرکت استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطف تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ!

بدنه طراحی شده به صورت لانه زنبوری از ویژگی هایی است که شرکت استیل سریز در ساخت ماوس گیمینگ AEROX 3 استفاده کرده است. بدنه این مدل ماوس با توجه به سوراخ های متعددی که در اختیار دارد از تهویه هوای مناسبی برخوردار بوده تا قادر باشد هنگام استفاده ماوس در مدت زمان طولانی از عرق کردن کف دست جلوگیری کند. با این ویژگی می توان گفت که دست کاربر در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت همواره خنک و خشک خواهد ماند! در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس گیمینگ استفاده کنند. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس در قسمت زیرین و داخل بدنه لانه زنبوری تعبیه شده و توانسته جلوه زیبایی به ماوس اضافه کند. با توجه به وزن 59 گرمی که در اختیار دارد قادر است تسلط بیشتر را برای کاربر به وجود آورد! طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهد. برای فعال سازی ماوس کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن رابط USB می توان اقدام به راه اندازی آن کرد. شرکت SteelSeries در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ AEROX 3 از 6 کلید باکیفیت و بادوام استفاده کرده است! از دیگر ویژگی هایی که استیل سریز در ساخت این مدل ماوس بهره برده می توان به مواد اولیه باکیفیت ساخته شده از پلاستیک ABS اشاره کرد که در بدنه آن به کار برده است. بدنه باکیفیت این مدل ماوس با توجه به دوامی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با توجه به رنگ طراحی و نورپردازی حرفه ای که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم.

مجهز به پیشرفته ترین سنسور و مقاوم ترین سوئیچ!

مجهز به پیشرفته ترین سنسور و مقاوم ترین سوئیچ!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت SteelSeries در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ AEROX 3 مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های Golden Micro IP54 اشاره کرد. این نوع سوئیچ با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به سوئیچ های Omron و دیگر سویچ ها، طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 80 میلیون کلیک را به ارمغان بیاورند! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! از ویژگی های مثبت Golden Micro IP54 نیز می توان به قابلیت جلوگیری از ثبت کلیک های تکراری اشاره کرد تا کاربر در خنگام استفاده از ماوس با اطمینان بالا کلیک کند! قابلیت مهم دیگری که این سوئیچ در اختیار دارد نیز شامل قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار، مایعات و ... می شود!

از دیگر ویژگی های مثبت و مهمی که استیل سریز در ساخت ماوس گیمینگ AEROX 3 مورد استفاده قرار داده است می توان به سنسور نوری TrueMove اشاره کرد. این سنسور یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سنسورهای موجود در دنیای ماوس ها محسوب شده و با توجه به سرعت و دقتی که در اختیار دارد می تواند حداکثر عملکرد را برای کاربر به ارمغان بیاورد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 8500 DPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن با توجه به شتاب مناسب 35G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند!

دارای کفی های تفلونی و نورپردازی RGB

دارای کفی های تفلونی و نورپردازی RGB

طراحان خوش ذوق شرکت استیل سریز جهت روان تر کردن حرکات ماوس گیمینگ AEROX 3 و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی های PTFE استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن، افزایش سرعت پیمایش ماوس تعبیه شده اشاره کرد که قابلیت استفاده بر روی هر سطحی را برای شما فراهم می سازد. استیل سریز همچنین جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ AEROX 3 از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و در قسمت های مختلف ماوس (داخل بدنه و قسمت زیرین) تعبیه شده است. در ضمن نورپردازی موجود با توجه به قابلیت پشتیبانی از میلیون ها رنگ علاوه بر بالا بردن میزان هیجان کاربر می تواند جذابیت سیستم گیمینگ را نیز تا حد زیادی بالا ببرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ AEROX 3 از دیگر قابلیت ها و ویژگی هایی همچون قابلیت متصل شدن با پورت USB Type-C (قابلیت سازگاری با ویندوز، مک، لینوکس، کروم بوک (ChromeOS)، کنسول های ایکس باکس) همراه با کابل روکش دار مقاوم در برابر خم شدن برخوردار است.

منبع: steelseries